אמבולנס (צילום: ג'יני)
(צילום: ג'יני)

הצעיר שהתחשמל למוות בביתו בנחלאות: המשטרה פתחה בחקירה

בחמישי שעבר התחשמל למוות בביתו שבנחלאות צעיר בן 30 - פרמדיקים של מד"א הגיעו לדירה וביצעו בו פעולות החייאה, שבסופן נקבע מותו. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות המקרה

פורסם בתאריך: 3.6.18 14:01

ביום חמישי בערב, 31.5, התחשמל למוות בביתו שברחוב שמואל רפאלי בנחלאות צעיר בן 30 – המשטרה פתחה בחקירת נסיבות המקרה.


  • הורדת האפליקצייה של "כל העיר" באנדרואיד
  • להורדת האפליקצייה של "כל העיר" באייפון

במד"א סיפרו כי "בשעה 17:57 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים על גבר שהתחשמל בביתו שבירושלים. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו במקום טיפול רפואי ומבצעים פעולות החייאה בגבר כבן 30, שבסופן נקבע מותו".

חובש בימבולנס מד"א ישי לוי סיפר: "בתוך הבית ראיתי גבר כבן 30 שוכב מחוסר הכרה עם סימני התחשמלות בפלג גופו העליון. ניגשתי לארון החשמל על מנת לוודא שהחשמל בדירה מנותק בכדי שנוכל להעניק לו טיפול רפואי בצורה בטוחה ומיד לאחר מכאן ביצעתי בגבר בדיקות רפואיות ראשוניות, הוא היה ללא דופק וללא נשימה. יחד עם הצוות ניידת טיפול נמרץ שהגיע למקום הענקנו לו טיפול רפואי שכלל תרופות, הנשמות, עיסויים ומכות חשמל אבל לצערי לאחר זמן ממושך לא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

מאיחוד הצלה – מחוז ירושלים נמסר: "למוקד 1221 של איחוד הצלה התקבלה קריאה על פצוע קשה מהתחשמלות בדירת מגורים ברחוב שמואל רפאלי בירושלים. צוות ניידת טיפול נמרץ של איחוד הצלה ומתנדבים נוספים מיחידת האופנועים של איחוד הצלה, שהגיעו ראשונים לזירה, ביצעו בו פעולות החייאה. נסיבות ואופי האירוע בבדיקה".

ממשטרת ירושלים נמסר: "במוקד המשטרה התקבל דווח, כי בדירה במרכז ירושלים נמצא אדם שנהרג ככל הנראה עקב עיסוק בחשמל. למקום הגיעו שוטרים, חוקרים וטכנאי מז"פ, נפתחה חקירה, נסיבות המקרה נבדקות".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר