ילדים משחקים (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)
(צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

בשורה להורים הירושלמים: הוזלה במחירי קייטנות יולי העירוניות

על רקע תלונות של הורים על אפליה במחירי הקייטנות בין החינוך החרדי שבו הם זולים יותר, לבין המגזר הכללי - העירייה החליטה להוזיל את מחיר קייטנות יולי ב-120 שקלים

פורסם בתאריך: 3.6.18 14:07

בשורה להורים הירושלמים – ביום חמישי שעבר החליטה העירייה להוזיל את מחירי קייטנות יולי העירוניות, וזאת בעקבות תלונות של הורים כי נרשמת אפליה בין מחירי הקייטנות במגזר החרדי – זול יותר, לבין המגזר הכללי.


  • הורדת האפליקצייה של "כל העיר" באנדרואיד
  • להורדת האפליקצייה של "כל העיר" באייפון

מהעירייה נמסר כי "בעקבות בקשת חברי הנהלת העיר, קיים ראש העיר ירושלים ומחזיק תיק החינוך ניר ברקת דיון בנושא והחליט להגדיל את הסבסוד העירוני בקייטנות יולי בגני הילדים העירוניים במגזר הכללי, במסלול של היום הקצר והם יוזלו ב-120 שקלים.

"בעקבות ההחלטה יופחת גובה התשלום לקייטנות ב- 120 שקל במסלול היום הקצר 8:00-13:00, מ- 645 שקל ל-525 שקל במתכונת של 3 שבועות, ומ- 895 שקל ל-775 שקל למתכונת של 4 שבועות. כאשר מסלול היום הארוך המוצע להורים כבר כולל סבסוד עירוני".

בעיריית ירושלים מוסיפים ומציינים כי "הקייטנות בירושלים פועלות על פי הנחיית חוק הקייטנות החדש ועל פיו, ירושלים מציעה מסגרות עירוניות במחיר מופחת משמעותית מהמחיר הארצי. הודעה מפורטת על המסלולים השונים ועלותם תפורסם בימים הקרובים באתר העירייה. יש לציין כי הורים שכבר נרשמו ושילמו יזוכו בחשבונם".

מיקול ניצא, נציגת תחום גני ילדים בהנהלת ארגון ההורים בירושלים, מוסרת: "אנו שמחים לעדכן כי ביום חמישי, 31.5, לאחר ישיבות ושיחות מרובות על קייטנות יולי בהן הביא ארגון ההורים את הצרכים של השטח בפני מקבלי ההחלטות, הודיע ראש העיר במועצת העיר כי הוא אישר תוספת תקציב לסבסוד קייטנות חודש יולי בגני ילדים במגזר הכללי בגובה של כ 120 שקל פר ילד למסלולים של הבוקר.המשמעות כי גובה התשלום במסלול של 3 שבועות יופחת מ-645 שקל ל-525 שקל, והמסלול של 4 שבועות מ-895 שקל ל-775 שקל. מסלולי היום הארוך ימשיכו להנות מהסבסוד שכבר אושר בעבר."
ניצא מוסיפה ואומרת כי "עבור משפחות העומדות בקריטריוני רווחה, הצטמצם ההפרש בקייטנה הקצרה בין המגזר הכללי למגזר החרדי לפחות מ-1 שקל לשעה. תמורתם הם זוכים למלוא התכנית המועשרת בתכנים ובמקרים מסוימים אף באשת צוות שלישית".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר