רחוב פועלי צדק, חומצה נשפכה (צילום: כבאות והצלה ירושלים)
רחוב פועלי צדק (צילום: כבאות והצלה ירושלים)

תלפיות: המשטרה חסמה את רחוב פועלי צדק מחשש לדליפת חומצה

לפני זמן קצר חסמה המשטרה את הכניסה לרחוב פועלי צדק בתלפיות, בשל חשד לזליגת חומר מסוכן מאחד הבניינים, אין נפגעים

פורסם בתאריך: 6.6.18 15:14

לפני כמה דקות חסמה משטרת ירושלים את רחוב פועלי צדק באזור התעשייה תלפיות מחשש לזליגת חומרים מסוכנים. ארבעה צוותים של כבאות והצלה ירושלים, בסיוע יחידת ניטור חומרים מסוכנים, פועלים בשטח.

הכבאים ביצעו איסוף של החומר למיכלים יעודיים, ניקוי של האזור הנגוע וסילוק החומר המסוכן מהשטח. סוג החומר נמצא כעת בשלבי זיהוי על ידי מהנדסי יחידת הניטור של כבאות והצלה. לא דווח על נפגעים והאירוע בשליטה.



רחוב פועלי צדק, חומצה נשפכה (צילום: כבאות והצלה ירושלים)

תלפיות, לפני זמן קצר (צילום: כבאות והצלה ירושלים)


במשטרה מציינים ל"כל העיר" כי "לפני זמן קצר חסמה משטרת ישראל את הכניסה לרחוב פועלי צדק בשכונת תלפיות בשל חשד לחומרים מסוכנים שזלגו ממיכלים באחד הבניינים. כאמור, השוטרים מונעים בשלב זה כניסתם של אזרחים למען שמירה על שלומם. כוחות כבאות והצלה מטפלים ומבררים את מקורם של החומרים".


רחוב פועלי צדק, חומצה נשפכה (צילום: כבאות והצלה ירושלים)

תלפיות, לפני זמן קצר (צילום: כבאות והצלה ירושלים)


מכבאות והצלה ירושלים נמסר כי "ארבעה צוותי כבאות והצלה בסיוע יחידות החומ"ס והניטור של כבאות והצלה ירושלים, פועלים ברחוב פועלי צדק, במקרה של שפך חומצה על גג של בניין לוחמי האש, ויחידת הניטור, פועלים לזיהוי החומר, הכלתו ופינויו מהמקום".


***

בתוך כך, מוקדם יותר הותר לפרסום כי אושרי בנימין, בעל עבר פלילי המוכר למשטרה ובנו של חומי בנימין שגם מוכר למשטרה, נאשם כי ניסה לפני כחודש בתלפיות לרצוח בכיר בכנופיה של איציק בר מוחא. פרקליטות מחוז ירושלים, באמצעות עו"ד דניאל מור, הגישה לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד אושרי בנימין בגין עבירות של ניסיון רצח, נשיאת נשק והחזקת סכין שלא כדין. לפי כתב האישום, אושרי בנימין ירה ירייה אחת לפחות לכיוונו של הבכיר בכנופיה והחטיא. לאחר מכן, נטען בכתב האישום כי הוא ניסה לדקור אותו באמצעות סכין, וכל זאת בצוהרי היום באזור עמוס והומה אדם בתלפיות – מול קניון הדר.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר