כיכר ספרא
כיכר ספרא

עיריית ירושלים: נעצר מפקח בנייה בחשד לקבלת טובות הנאה

לפי החשד המפקח נהג לפנות לתושבים בעלי בתים במזרח העיר בנוגע לעבירות בנייה שלכאורה ביצעו ודרש לפי החשד טובות הנאה בכדי למנוע אכיפת חוקי בנייה

פורסם בתאריך: 2.7.18 16:05

בתום חקירה סמויה עצרה משטרת ירושלים היום, שני, מפקח בנייה בעיריית ירושלים בחשד שניצל את תפקידו הציבורי כדי לקבל טובות הנאה. לפי חשד המשטרה. המפקח שעובד בפיקוח על הבנייה בעיריית ירושלים, נהג לפנות לתושבים להם נכסים או בתים במזרח ירושלים, בנוגע לעבירות בנייה שלכאורה ביצעו. לפי החשד המפקח דרש מהם טובות הנאה כדי למנוע אכיפת חוקי בניה. "אלו שחששו מאכיפת חוקי הבנייה נאלצו לשלם לו ואחרים שסירבו לשתף פעולה", מציינים במשטרה, "הוא דאג לפעילות אכיפתית בתחום הבנייה".

בעירייה מבהירים כי מדובר בחשוד שעבד בפיקוח העירוני ובשנתיים האחרונות עובד ברובעים.



החשוד, בשנות ה-40 לחייו, הובא היום לחקירה בגין עבירות שוחד, קבלת דבר במרמה, תיווך לשוחד וסחיטה באיומים. החשוד מובא בפני בית משפט השלום בבקשה להארכת מעצרו.

"עבירות של שימוש בכוח המשרה של עובד ציבור כלפי אזרחים הינן מהעבירות החמורות בתחום", נמסר מהמשטרה, "בהם משתמשים העבריינים בשיטות שונות ומגוונות במטרה 'להכניס' את ידם לכיסו של האזרח הנורמטיבי ולפגוע בממונו, ברכושו וביטחונו. החקירה הסמויה, איסוף הראיות ומעצר החשודים, מהווים נדבך חשוב ומרכזי ביכולתה של המשטרה לאתר את אותם הגורמים ולהביאם לדין. כל זאת למען שמירה על סביבת חיים שגרתית ובטוחה לכלל האזרחים".

עוד מוסיפים במשטרה: "משטרת ישראל מנהלת אכיפה חסרת פשרות כנגד עבירות הונאה וכנגד אלו המשתמשים בתפקידם כדי לסחוט כספים וטובות הנאה מאזרחים וכל זאת  במטרה לשמור על טוהר המידות של בעלי תפקיד ומניעת פגיעה באזרח הנורמטיבי ולהביא את מבצעי העבירות לדין".

 

***

בתוך כך, בתחילת השבוע, בלילה שבין מוצ"ש לראשון, ביצעה המשטרה מבצע נגד תופעת גניבות כלי רכב בדרום העיר. במהלך פעילות השוטרים לכדה המשטרה שני צעירים על חם בחשד שפרצו לשתי מוניות – כשהבחינו החשודים במשטרה הם ניסו להימלט על גבי קטנוע שגנבו מוקדם יותר. שני חשודים נתפסו על חם על ידי השוטרים לאחר שפרצו לשתי מוניות וניסו להימלט על גבי קטנוע שגנבו. השוטרים מיד פעלו למעצר החשודים (קטינים, תושבי איו"ש), שהובאו לחקירה במשטרה. החשודים הובאו להארכת מעצרם בפני בית המשפט.


בית הספר של החופש הגדול – ההורים זועמים: "חסר אוכל, הילדים רעבים"

פארק של אבא שלהם: הוחרם רכב שנכנס לתוך גן משחקים בירושלים


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר