זאב אלקין (צילום: עמית שאבי)
זאב אלקין (צילום: עמית שאבי)

סניף הליכוד בירושלים מחריף את המאבק במועמד לראשות העיר זאב אלקין

סניף הליכוד בירושלים הוציא אתמול מכתב חריף: "התנגדות מועצת הסניף לתמיכה בשר אלקין היא בשל התנהלותו הכוחנית"

פורסם בתאריך: 3.7.18 14:33

סניף הליכוד בירושלים ממשיך להתנגד בכל הכוח להתמודדותו של השר זאב אלקין לראשות העיר ירושלים. אתמול, שני, 2.7, שיגר יו"ר מועצת סניף הליכוד בירושלים אילן גורדו מכתב חריף לחיים ביבס, ראש העיר מודיעין שמשמש גם יו"ר הוועדה המוניציפלית של תנועת הליכוד. בכתב מבקש גורדו להופיע בפני הוועדה ולהשמיע את טיעוניו נגד התמודדותו של אלקין לראשות העיר ירושלים. לפי המכתב, מועצת סניף הליכוד בירושלים מתנגדת להתמודדותו של אלקין לראשות העיר לאחר שלא תיאם זאת עם המפלגה ולא הודיע או שאל את לדעת הנהגת הסניף. "לא ניתן לשר אלקין לפלג ולפרק את הליכוד בירושלים", כך מדגיש גורדו במכתבו.


  • הורדת האפליקצייה של "כל העיר" באנדרואיד
  • להורדת האפליקצייה של "כל העיר" באייפון

אילן גורדו (צילום: יח"צ)

אילן גורדו (צילום: יח"צ)


גורדו מבהיר במכתב כי "סניף הליכוד בירושלים לא יתמוך במועמדות השר אלקין לראשות העיר בכל מקרה, וזאת בראש ובראשונה מאחר והלה לא נבחר כמייצג הסניף בבחירות מסודרות במוסדות התנועה, כמתחייב, אך לא רק. התנגדות מועצת הסניף לתמיכה בשר אלקין היא בשל עמדותיו הפוליטיו המנוגדות לעמדות של הליכוד, התנהלותו הכוחנית של השר אלקין במסגרת ניסיונותיו להביא לביטול תוצאות הבחירות למועצת העירייה בירושלים ובשל הפילוג והפגיעה הבלתי הפיכה שנגרמת בשל מעשיו, לתנועת הליכוד ולסיכויי הסניף להגיע להישגים בבחירות המוניציפליות הקרוובות בירושלים".

בין השאר כותב גורדו במכתב כי "נראה כי האינטרס היחיד שעומד מאחורי בקשותיו החריגות של השר אלקין הוא שימור העסקה שנרקמה בינו ובין ראש העיר המכהן, מר ניר ברקת, שהיכרותם ארוכת השנים מתקופת חברותם המשותפת במפלגת 'קדימה' לגיבוש רשימה משותפת בין אנשיהם. לדאבון הלב נדמה כי הפגיעה שתיגרם לסניף בעיר בבחירות הקרובות עקב אותה מעין קנוניה אשר תכלול בתוכה צירוף מועמדים שאינם מזוהים עם הליכוד, ואשר דעותיהם ופעולותיהם שונות בתכלית מתפיסת העולם של הליכוד, רחוקה מלהוות שיקול עבור השר אלקין".


חיים ביבס (צילום: ראובן קפוצ'ינסקי)

חיים ביבס (צילום: ראובן קפוצ'ינסקי)


עוד מזכיר גורדו במכתבו כי "אלקין הוא אחד מפליטי מפלגת קדימה, מפלגה שכל כולה גורמים שנטשו את הבתים הפוליטיים בהם צמחו ובנו יחד מפלגה שירדה מגדולותה במהירות בה קמה, ולא בכדי: מפלגה אשר פעלה מתוך מטרה לפלג ולפרק את הליכוד. מפלגה המורכבת מגורמים שבגדו בעקרונותיהם, איבדו ערכיהם והפנו את הגב למפלגות שבנו אותם, אין לה תקומה".

"עמדותיו של השר אלקין אינה עולה בקנה אחד עם השקפת העולם של הליכוד של הליכוד ומנוגדת למדיניותה ועקרונותיה", מציין גורדו. "ערכיו של השר אלקין פשיטא אינם מייצגים ואינם תואמים את ערכי תנועת הליכוד כלל ועיקר, אלא במאבקי כוח ויצירת סכסוכים פנימיים שגורמים לליכוד נזק בל יתואר כתנועה לאומית, ופוגעים בסיכוייה לחזור לימיה הטובים בעיר ירושלים כפי שכולנו מקווים שיקרה עוד בבחירות הקרובות, ופועלים להשגת מטרה זו לא לאות".


עו"ד אלישע פלג (צילום: ארנון בוסאני)

עו"ד אלישע פלג (צילום: ארנון בוסאני)


עו"ד אלישע פלג, שנבחר בבחירות הפנימיות של הליכוד למועמד לראשות רשימת הליכוד מוסיף ומוסר ל"כל העיר": "אני המועמד לראשות רשימת הליכוד למועצת העיר. הליכוד בירושלים מתנגד למועמדותו של השר זאב אלקין מהטעם שהאידיאולוגיה שלו איננה משקפת את הערכים של תנועת הליכוד וגם בשל האופן שבו הוא הציג את מועמדותו, ללא כל תיאום עם הנהלת הסניף בירושלים. זה לא ראוי. גם הדרך שבה הוא מנחית את עצמו על העיר ברגע האחרון, מבלי להתחשב בעובדה שהתקיימו בחירות פנימיות לסניף הליכוד וכבר נבחרה רשימה לעירייה ממנה הוא מתעלם. לכן המועמדות שלו איננה מתאימה לנו מה גם שברקע קיים 'דיל פוליטי' בינו לבין ברקת, שמעכיר את האווירה. הוא לא בא להצעיד את הליכוד בירושלים למקום שהוא ראוי לו בעיר".

תגובת מטה המועמד לראשות העיר העיר זאב אלקין תפורסם כשתתקבל.


צו השעה: סיעת ירושלמים צריכה להתמזג לתוך התעוררות

המועמדים לראשות העיר מתחייבים: נרוץ עד הסוף

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. אורי

    אין תקדים לפעולה הזאת בכל הארץ
    הליכוד בירושלים התפורר אם יתנו לזאב אלקין להתמודד

  2. ד.כ.

    אלישע הגעה הזמן לוותר אחרי כישלונות רבים.רצוי מועמד שיקבל תמיכה מהחרדים.משה ליאון

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר