פרויקט מתחם המקשר ברחוב פיק בקרית משה, ירושלים (הדמיה: המטבחון/ביטמן בן צור אדריכלים)
פרויקט מתחם המקשר (הדמיה: המטבחון/ביטמן בן צור אדריכלים)

פרויקט הפינוי-בינוי הראשון בירושלים: החל שיווק הדירות

בפרויקט הפינוי-בינוי הראשון שיצא לדרך לפני כחודש בשדרות הרצל (מתחם המקשר - רובע 1) יקומו שני מגדלים בני 25 קומות בהם 260 דירות. זמן אכלוס משוער: כ-3.5 שנים

פורסם בתאריך: 15.7.18 09:47

החל שלב השיווק בפרויקט 'רובע 1' בעיר: הפרויקט, הממוקם בשדרות הרצל, בקרבת רובע העסקים החדש של ירושלים הנבנה בימים אלו בכניסה לעיר, נכנס לשיווק שלב א' ומציע תמהיל דירות מגוון של 6,5,4,3 חדרים. דירת שלושה חדרים בפרויקט תוצע למכירה במחיר של החל מ-2.170 מיליון שקלים.

כזכור, כפי שפורסם לפני כחודש ב"כל העיר" הבניין הראשון בעיר במסגרת פרויקט פינוי-בינוי נהרס. מדובר בפרויקט שברחוב פיק 1, בקרית משה (מתחם המקשר) – על ציר שדרות הרצל-הרכבת הקלה, במסגרתו ייהרסו 13 בניינים בני 82 שנה (נבנו בשנת 1936) ובהם 68 דירות, ובמקומם יקומו שני מגדלים בני 25 קומות ובהם 260 יחידות דיור חדשות בנות 5,4,3 ו-6 חדרים. זמן האכלוס המשוער של הפרויקט הוא כ-3.5 שנים.


הדמיית המגדל הראשון במתחם המקשר (הדמיה: אדריכל בועז ביטמן)

הדמיית המגדלים – רובע 1 (הדמיה: אדריכל בועז ביטמן)


יצוין כי למגדל הראשון של הפרויקט ובו 130 יחידות דיור חדשות כבר ניתן היתר בניה ועם קידום המגדל השני יתווספו לפרויקט 130 דירות נוספות. תכנית הפרויקט מציעה גם שטחי ציבור שישתרעו על פני שטח של כ- 4.5 דונם ועוד דונם אחד למבנים ומוסדות ציבור. המגדלים יכללו לובי מעוצב ומפואר ונוף פנורמי, 360 מעלות, של ירושלים.



את פרויקט 'רובע 1' יזמו החברות גלנור, גלנח ויסודות צור מגורים, שהתאחדו להקמת הפרויקט במשותף. את התכנון האדריכלי של הפרויקט הוביל משרד האדריכלים ביטמן בן צור אדריכלים. "לפרויקט רובע 1 נגישות תחבורתית גבוהה במיוחד, בתוך ירושלים ומחוצה לה", מציינים ראשי הפרויקט. "הפרויקט היוקרתי ממוקם על ציר הרכבת הקלה בשדרות הרצל, ובסמוך לתחנת הרכבת הכבדה החדשה שתיפתח בשנה הקרובה ותקצר את זמן הנסיעה בין ירושלים לתל אביב ל-28 דקות בלבד. תוכנית הפרויקט מציעה גם שטחי ציבור נרחבים, שישתרעו על פני כ-5.5 דונמים, הכוללים גם פארק ירוק, מתקני שעשועים, מבנים ומוסדות ציבור".

הריסת בנייני מתחם המקשר בקרית משה - פרויקט פינוי-בינוי הראשון בירושלים

הריסת הבניינים ברחוב פיק, קרית משה (מתחם המקשר)

"הפרויקט מבטא באופן בולט את העבר, ההווה והעתיד של ירושלים", מוסיפים בפרויקט, "עם הקמת שני מגדלי מגורים חדישים ומתקדמים במקום מרכזי ונגיש במיוחד. המגדלים יהפכו לחלק בלתי נפרד מהכניסה העתידית החדשה של העיר. רובע 1 הינו פרויקט ייחודי המאופיין בסטנדרטים גבוהים ומוקפדים אשר מעניקים מענה אופטימלי לאיכות החיים הגבוהה של הדיירים".


העבודות בצומת פת: אחד הנתיבים נסגר לשלוש וחצי שנים


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר