עדן שרם (צילום: באדיבות katamon.co.il)
עדן שרם (צילום: באדיבות katamon.co.il)

עדן שרם: "קטמון צריכה להיות בליגת העל"

אחרי חיזורים ארוכים מצידה של הפועל קטמון, עדן שרם חתם בקיץ בקבוצה, וכעת הוא מקווה להגיע איתה לליגת העל "מהדלת הקדמית". עדן שרם מוכן לפתיחת העונה

פורסם בתאריך: 23.8.18 13:07

בקיץ 2017 עדן שרם כבר הגיע לסיכום עם שי אהרון והיה אמור ללבוש את החולצה האדומה של הפועל קטמון. ברגע האחרון הוא ויתר על כך, לטובת הקפיצה המיוחלת מבחינתו – והצטרף למכבי נתניה, שרק עלתה לליגת העל. שרם לא התאקלם בצורה טובה במכבי נתניה, ובינואר עבר למכבי פתח תקוה – אך גם שם לא הרבה לשחק, וסיים את העונה עם ארבעה שערים בכל המסגרות בשתי הקבוצות גם יחד.



קיץ 2018 – אהרון שוב על הקו, ממשיך לחזר אחרי שרם, שנחשב לאחד החלוצים הבכירים בליגה הלאומית לאחר שתי עונות מצוינות – אחת בהפועל ראשון לציון (14 שערים בעונת 2015/16), ואחת בבית"ר תל אביב רמלה (15 שערים בעונת 2016/17). אהרון רוצה מאוד את החלוץ, אבל נתקל בבעיה קטנה: השכר הגבוה.

ראשי הפועל קטמון פותרים מהר מאוד את הפלונטר, כשהספונסרים בני סיוון ויוסי ליפקין נזעקים להגדיל את התקציב כדי לממן את החתמתו של החלוץ, וסוף-סוף שרם נוחת בקטמון. את משחק פתיחת העונה של הפועל קטמון הערב, חמישי (30.8), ייראה שרם מהיציע בעקבות פציעה שעבר ואשר תשבית אותו לעוד כשבוע וחצי.

שי אהרון מסמן את ליגת העל כמטרה עתידית

"קטמון זה המקום הנכון ביותר עבורי כרגע", הוא אומר בראיון מיוחד ל"ספורט כל העיר". "פגשתי פה אנשים חמים וטובים שנתנו לי הרגשה טובה ומאוד רצו שאגיע לכאן. בשבילי זה כבוד להיות בקטמון – מועדון מאוד מסודר עם קהל נהדר וניהול ברמה גבוהה. זה מועדון שצריך להיות בליגת העל".

למה לא נשארת בליגת העל?
"לא עמדתי בציפיות של עצמי. בסופו של דבר אני לא מסתכל על מה שאחרים אומרים. רציתי לצבור עוד דקות משחק ולחזור מחושל בעתיד לליגת העל. שיחקתי הרבה כמחליף בליגת העל ואיבדתי מהביטחון, וההגעה לקטמון אמורה להחזיר לי חלק מזה".

אתה לא מחמיר עם עצמך?
"אני נמצא במקום טוב ולא מרגיש כך. לא עמדתי בציפיות, ויכול להיות שעוד עונה בלאומית תעזור לי להוכיח לעצמי ולאחרים שהמקום שלי הוא בליגת העל – ומהדלת הקדמית. זו ירידה לצורך עלייה".

עלייה עם הפועל קטמון?
"מוקדם לדבר על מטרות כרגע. בקטמון תמיד רוצים להצליח, ומכוונים הכי גבוה שאפשר, אבל נראה תוך כדי העונה איפה אנחנו ואז נדע מה הן המטרות האמיתיות".

הגעתם לגמר גביע הטוטו. זה מעורר את הרעב להצלחה אצל אנשים בקבוצה, ומציב את עליית הליגה כמטרה מרכזית – בטח אחרי הכישלון בסיום העונה שעברה.
"אנחנו בתהליך של בנייה ומנסים להתחבר. בקטמון תמיד שואפים להישגים, ועליית ליגה היא אחת מהם, אבל כרגע פחות מדברים על זה. אני, בכל אופן, מצפה להגיע הכי גבוה שאפשר וכמה שיותר רחוק. ההגעה לגמר גביע הטוטו חשובה, זה מפעל שיאפשר לנו לצבור ביטחון כדי שנגיע במומנטום חיובי לליגה. העובדה שהגענו לגמר לא נותנת לנו את האפשרות לצאת בהצהרות. חשוב יותר כרגע להתגבש, ונראה תוך כדי העונה לאן פנינו מועדות".

עדן שרם (צילום: באדיבות Darek Sikorski ,katamon.co.il)

עדן שרם (צילום: באדיבות Darek Sikorski ,katamon.co.il)

שרם, בן 25, הוא רווק ומתגורר בראשון לציון. בכל יום הוא מגיע לאימונים במתחם שבעמק הארזים בירושלים, ברכב שהקבוצה שוכרת עבור השחקנים שמתגוררים במרכז. איתו מגיעים גם חבריו, השוער ברק לוי, הבלם יוגב לרמן והקשר אביחי וודג'ה. שרם, כאמור, פצוע כרגע ולא מתאמן – זכר לפגיעה במשחק גביע הטוטו לפני כשבועיים מול נס ציונה. הוא סובל מקרע חלקי ברצועה הצידית של ברך ימין, ויחזור לאימונים קלים בשבוע הבא.

שרם גדל במחלקת הנוער של הפועל תל אביב. הוא עלה לבוגרים בעונת 12/13, ולרוב חימם את הספסל עד ששוחרר, ומאז הוא נודד בין קבוצות הליגה הלאומית. זו נקודה שכאבה לשרם במהלך הקריירה, אבל כיום הוא מרגיש פתוח לדבר על כך. "כשעזבתי זה צבט לי בלב, כי גדלתי כאוהד הפועל תל אביב ביציעים. אבל עברו כמה שנים ואני יודע כבר איך הכדורגל מתנהל. כרגע טוב לי, אני רוצה להצליח עם הפועל קטמון ולהתקדם דרכה – ואולי איתה".

ספר על המועדון מנקודת המבט שלך.
"יש פה תנאים כמו בצמרת ליגת העל. מתחם האימונים מדהים, והציוד ברמה גבוהה. עובדים כאן קשה, צופים הרבה בווידאו כדי לעבוד על הטעויות, ומנסים לתקן. אני מרגיש שמאוד רוצים בהצלחתי ונותנים לי יחס טוב מאוד כדי שאוציא את המיטב מעצמי. זה כמו בית חם".

 

איך אתה מתרשם עד כה מהמאמן ליאור זדה?
"ליאור מאמן עם הרבה ניסיון. אני מכיר אותו עוד מהתקופה שאימן בקרית גת ובהפועל רמת גן. יש הרבה אסיפות קבוצה ודברים שאין במקומות אחרים בלאומית. הוא יכול להוביל אותנו לעונה מצוינת".

שי אהרון מעורב הרבה במה שקורה?
"שי לא מתערב כשזה מגיע לדשא, ולא נותן הוראות. לי באופן אישי הוא עוזר. הוא היה חלוץ מצוין, ואנחנו מדברים על דברים שאני יכול לשפר – אבל זה לא קורה תוך כדי האימון, אלא רק בארבע עיניים, לפני או אחרי אימונים. לא יצא לי המון לדבר איתו, אבל כשאנחנו מדברים אני לומד ממנו ומקבל עצות".

עדן שרם (צילום: באדיבות katamon.co.il)

עדן שרם (צילום: באדיבות katamon.co.il)

מהי ההתרשמות שלך מהסגל שנבנה העונה בקטמון?
"הביאו המון שחקנים טובים עם ניסיון בלאומית, ויש סגל איכותי. התוצאות טובות בסך הכל, אבל יש לנו עוד לאן לשאוף ולהשתפר. ככל שהעונה תתקדם היכולת תשתפר ונהיה טובים יותר".

אתה כבר יודע שקטמון זה מעבר למועדון כדורגל.
"אני יודע שקטמון זה מועדון שונה, וידעתי את זה גם לפני שהגעתי. זה מאוד יפה לראות את המעורבות החברתית והקהילתית של המועדון, וזה באמת משהו יוצא דופן בכדורגל. אני שמח שעכשיו אהיה חלק מזה".

איך זה לשחק בטדי לעיני הקהל האדום?
"קודם כל, תמיד כיף לשחק בטדי. עד עכשיו ראיתי את האוהדים מהצד השני, אבל כעת, אחרי כמה משחקים, אני מאוד שמח שהקהל הזה בצד שלי. הוא תמיד תומך בנו ומעודד. לא תשמע קללות מהם. זה נותן המון ביטחון לשחקנים, ויש רצון גדול לנצח עבור אוהדים כאלה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר