עופר ברקוביץ וחברת הכנסת אורלי לוי-אבקסיס
עופר ברקוביץ וחברת הכנסת אורלי לוי-אבקסיס

הבחירות בירושלים | חברי הכנסת בני בגין ואורלי לוי-אבקסיס תומכים בעופר ברקוביץ לראשות העיר

המועמד לראשות העיר עופר ברקוביץ, יו"ר סיעת התעוררות, מקבל היום, חמישי, תמיכה משמעותית - ח"כ בני בגין: "ראיתי את יכולתו של עופר למזג מיזוגים, לכבד את הבריות להביא לאיחוד כוחות; ח"כ אורלי לוי-אבקסיס: "אני סומכת על עופר שמגיע עם תכנית מסודרת לפיתוח הכלכלה הירושלמית"

פורסם בתאריך: 8.11.18 16:38

המועמד לראשות העיר עופר ברקוביץ, יו"ר סיעת התעוררות, מקבל היום, חמישי, תמיכה מחבר הכנסת בני בגין (ליכוד) ומחברת הכנסת אורלי לוי-אבקסיס.

"התרשמתי מאוד מהצעיר הנלהב, שמתמצה בכל פינות ובעיות בעיר הלא פשוטה שלנו", אמר ח"כ בגין, "אני יליד ירושלים כבר בן 76 ואני שמח על כך שעופר מתייצב. ראיתי את יכולתו למזג מיזוגים, לכבד את הבריות להביא לאיחוד כוחות. הניסיון הרב בחיי המועצה ובכל פינות ירושלים שעלינו לשמור עליה ולפתח אותה כעיר מאוחד ובירתה של מדינה ישראל".


אורלי לוי-אבקסיס (צילום: אילן אסייג)

אורלי לוי-אבקסיס (צילום: אילן אסייג)

לוי-אבקסיס: "החלטתי לתמוך בעופר ברקוביץ, הירושלמי, אדם עם מנהיגות שצמחה מתוך המקום באופן טבעי, שהקים בה תנועה חברתית שורשית, ערכית ויסודית, שמדברת עם כלל האוכלוסיות, שמאחדת את כל קצוות ירושלים, מצפון לדרום, משכונות הפריפריה למרכז. שכבר עשור שלם מפעילה מערך עוצר נשימה של מתנדבים שכל התמורה שלהם היא הרצון לקחת את המקום בו הם חיים קדימה".

עופר ברקוביץ (צילום: אורן בן-חקון)

עופר ברקוביץ (צילום: אורן בן-חקון)

עד הוסיפה לוי-אבקסיס: "אני סומכת על עופר שמגיע עם תכנית מסודרת לפיתוח הכלכלה הירושלמית, אני סומכת עליו כי במשך היכרותי איתו למדתי על אדם ששואב את כוחו האישי והפוליטי קודם כל מתושבי העיר. החיבור הזה, בין הפוליטיקה לשטח – הוא מה שירושלים צריכה".

מוקדם יותר היום, חמישי, כינס ברקוביץ מסיבת עיתונאים שבמהלכה הכריז: "אנחנו הולכים לנצח ביום שלישי, אנחנו הולכים לנצח את העסקנים, הולכים לנצח כי הירושלמים מבינים מה שהפוליטיקאים לא מבינים. אנחנו הולכים לנצח כי אנחנו נעלה את אחוזי ההצבעה בירושלים. אנחנו הולכים לנצח כי מצביעי אלקין עוברים אלינו. אנחנו הולכים לנצח כי מצביעי דייטש רוצים ברקוביץ. אנחנו הולכים לנצח באמונה שלמה, בנחישות, בעבודה קשה, ובאמצעות צבא מתנדבים שלא ראיתם כמותו בירושלים".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר