אלישע פלג (צילום: שרון רביבו)
אלישע פלג (צילום: שרון רביבו)

מנהלת אירועים בעיר התלוננה במשטרה נגד אלישע פלג מסיעת הליכוד-ירושלים על התפרצות אלימה; פלג מכחיש; המשטרה סגרה את התיק מחוסר עניין לציבור

מנהלת האירועים שהתלוננה נגד פלג, מספרת ל"כל העיר": "הוא הרים לעברי את היד ובא לתת לי סטירה; זרק עלי את הפלאיירים ופצע אותי ביד; למה המשטרה לא מטפלת בזה ולא מעדכנת אותי כמתלוננת?"; פלג בתגובה: "הדברים יתבררו כשקר וכזב מוחלט, זה נובע מנקמנות"; ממשטרת ירושלים נמסר - "בתום בירור העובדות הוחלט כי אין מקום להוסיף ולחקור את המקרה"

פורסם בתאריך: 4.12.18 19:14

ל"כל העיר" נודע כי מנהלת אירועים, שעבדה עם סניף הליכוד-ירושלים, התלוננה במשטרת ירושלים נגד חבר המועצה עו"ד אלישע פלג מסיעת הליכוד-ירושלים. מנהלת האירועים טוענת כי במהלך אירוע, שערכו פעילי וראשי סניף הליכוד-ירושלים בשוק מחנה יהודה ב-17.10.18, פלג "הרים לעברי את היד ובא לתת לי סטירה", ובהמשך היא מתארת בשיחה עם "כל העיר" כי פלג "זרק עלי את הפלאיירים ופצע אותי ביד".



מנהלת האירועים, שמחזיקה בעסק עצמאי לייעוץ תקשורתי והפקות, עבדה במהלך מערכת הבחירות מול סניף הליכוד-ירושלים. כמו כן, היא פעילה של הליכוד והתפקדה בין השאר למפלגה. הסיור המדובר התרחש ביום רביעי, ה-17.10.18. את התלונה במשטרת ירושלים היא הגישה שלושה ימים לאחר מכן, ב-20.10.18. באישור בדבר הגשת התלונה שניתן לה ממשטרת ירושלים מצוין כי העבירות בגינן הוגשה התלונה הן – איומים ותקיפה סתם (כך מוגדרת העבירה בחוק). יש לציין כי ל"כל העיר" נודע שהמשטרה סגרה את התיק מחוסר עניין לציבור.

"מדובר היה בסיור של אלישע פלג יחד עם השרה מירי רגב בשוק מחנה יהודה", מתארת מנהלת האירועים בשיחה עם "כל העיר", "הייתי אמורה לעזור עם הפלאיירים ועם החולצות לליכוד, אני גם פעילה של מפלגת הליכוד. מה שקרה, שהגיעה פעילה של מירי רגב, והיא והתחילה לקרוא 'ב-30 לאוקטובר מצביעים לשר אלקין ולליכוד מחל'. אלישע לא אהב את זה, הרי הליכוד לא תמך באלקין. כמנהלת האירועים אלישע פנה אלי וביקש ממני: 'זה לא ראוי, אנחנו לא תומכים בשום מועמד לראשות עיר. תבקשי ממנה להגיד – רק מחל הליכוד'. בקשה מאוד לגיטימית. הלכתי לאותה פעילה ואמרתי לה 'אנחנו כרגע בעיצומן של בחירות, יש פה עניינים רגישים, רק היום אל תגידי 'השר אלקין'. בהתחלה היא אמרה לי 'לא, אני מקבלת הוראות רק ממירי (רגב)'. ביקשתי ממנה שוב ואמרתי לה: 'אני אדבר עם הלשכה של מירי, שרק היום אל תגידי 'אלקין'".

מנהלת האירועים ממשיכה ומספרת כי "אלישע ראה שהיא קצת מתנגדת, הוא עמד אחרי, יחד עם עוד פעיל, ואז אלישע התחיל לצעוק עליה. בסיטואציה הזו אני מגוננת עליה בגופי, זה היה נראה כאילו עוד שנייה הוא מרביץ לה. הוא התחיל לדבר לא יפה ולירוק מעצבים. הסתובבתי אליו ואמרתי לו, 'אלישע, הכל בסדר, אני מטפלת בזה והיא אמרה שהיא לא תגיד יותר', אבל הוא המשיך לדבר בשצף-קצף שלו. אמרתי לו בצורה רגועה 'אלישע, אנחנו באמצע השוק, אני מבקשת ממך בפאסון להירגע, אתה באמצע השוק, אתה לא יכול להתנהג בצורה הזו'. אז הוא אמר לי 'אני הולך, את לא מעניינת אותי'. אז אני אמרתי לו 'תסתום'. איך שאמרתי לו את המילה 'תסתום', הוא הרים לעברי את היד ובא לתת לי סטירה. אמרתי לו 'אני רוצה לראות שאתה מסיים את הפעולה, תעז, עכשיו אני הולכת למשטרה'. הוא התעצבן, זרק עלי את הפלאיירים ופצע אותי ביד".

מנהלת האירועים מבהירה כי פלג "לא נתן לי סטירה. אם הוא היה נותן לי סטירה, באותו רגע הייתי הולכת למשטרה. הוא כן בא להחטיף לי. הוא הרים את היד שלו, בקטע של לתקוף אותי, כאילו לתת לי סטירה. אחרי הסיטואציה הלכתי בוכה. היה כאן איום על מישהי שעובדת איתו. הלכתי לדוכן סמוך, והם נתנו לי מים ופלסטר כי נחתכתי ביד מהפלאיירים שהוא זרק עלי".

מנהלת האירועים מוסיפה ואומרת: "התלבטתי מה לעשות עם זה שלושה ימים. האירוע היה ביום רביעי ובארוחת שישי סיפרתי את זה להורים שלי. אבא ואמא שלי אמרו לי: 'את עכשיו קמה והולכת למשטרה. את, שכל הזמן מקדמת נשים, חייבת להתלונן'. הלכתי להתלונן במוצאי שבת בתחנת מוריה".

מנהלת האירועים עוד מציינת: "כשהתלוננתי במשטרה אמרתי להם 'אני לא רוצה לעשות פרובוקציות' והדגשתי שאני לא רוצה שזה ייצא לתקשורת. אבל אני מבינה שלא עשו עם זה כלום. ברור לי שבמקרה כזה המשטרה לא תעצור אותו, אבל למה המשטרה לא מטפלת בזה ולא מעדכנת אותי כמתלוננת?".

***

למנהלת האירועים יש גם תלונות כלפי ראשי סניף הליכוד-ירושלים. לדבריה, לאחר האירוע היא שוחחה בטלפון עם אילן גורדו, יו"ר סניף הליכוד-ירושלים. "אמרתי לו, 'תבוא מיד, אני עכשיו הולכת למשטרה, אני לא מוכנה שזה יהיה נבחר הציבור שלנו'. אילן הגיע וכולו עצבני על אלישע. אבל לא קרה עם זה כלום. אחרי הסיור בשוק היו עוד שני אירועים של הליכוד. אמרתי לסניף 'אני מבקשת מכם שעם האיש הזה (אלישע) אני לא נמצאת באותו חדר. אני עושה לכם את האירועים ואין לי בעיה. זו הפרנסה שלי, אבל אני לא מוכנה להיות איתו באותו חדר'. הנציגה בליכוד שדיברתי איתה הבינה את זה, ובאמת לאחר מכן היו עוד שני אירועים של הליכוד. הם לא ידעו שהגשתי תלונה".

"אני לא יכולה לשבת בשקט כשאדם כזה יישב על כיסא סגן ראש העיר", אומרת מנהלת האירועים ומציינת כי בסופו של דבר להרגשתה היא זו שנפגעת מהאירוע, "אני היום נחשבת ל'שרופה' במעגלים מסוימים בגללו. למה? כי התלוננתי. זה לא מגיע לי. אני עובדת טובה. אני לא יודעת מה לעשות עם זה, אני לא יודעת איך 'לאכול' את מה שקרה לי. אני נסערת כי אני חלק ממאבק הנשים השבוע, אני נמצאת בפורום של מחאת הנשים ואני לא מסוגלת ומפחדת לטפל בזה. אני מתלוננת ועושה צעד אזרחי וטוב, למה אני מפסידה מזה? אני לא יודעת מה לעשות עם הסיטואציה".

***

תגובתו של אלישע פלג: "הכל שקר; זה נובע מנקמנות"

"כל העיר" פנה לפלג שמסר בתגובה: "הכל שקר. זו הפעם הראשונה בחיים שאני שומע שהיא הגישה נגדי תלונה במשטרה. לא נחקרתי ולא זומנתי למשטרה, ויש עדים לכל מה שהיה שם. הכל שקר מתחילתו ועד סופו. והדברים יתבררו כשקר וכזב מוחלט, זה נובע מנקמנות, בעתיד יתברר שאין לזה שום אחיזה במציאות. אחרי בדיקה התיק נסגר מבלי שזומנתי למשטרה".

בסביבתו של פלג מספרים וטוענים בשיחות עם "כל העיר" כי "אלישע לא תקף אותה. הוא שם את הבורושורים בידיים שלה, הידיים שלה היו קדימה בתנוחה. ואז הוא הלך. לא ברושורים באוויר, לא אלימות, יש עדים. הוא לא עשה שום דבר רע".

***

ל"כל העיר" נודע כאמור כי המשטרה סגרה את התיק מחוסר עניין לציבור.

ממשטרת ירושלים נמסר: "עם קבלת התלונה אודות אדם שהשליך פליירים באוויר וכתוצאה מכך נשרטה המתלוננת קלות נפתחה חקירה במשטרה. מדובר באירוע שהתרחש על רקע הבחירות לרשויות המקומיות שלא כלל תקיפה פיזית ישירה כלפי המתלוננת, לאור נסיבות המקרה, ובתום בירור העובדות הוחלט כי אין מקום להוסיף ולחקור את המקרה".

אילן גורדו מוסר: "אני לא הייתי במקום, אני לא יכול לחנך ילד בגיל 70, בסוף אלישע הכחיש ואמר שזה שקר וכזב. אם היא חושבת שאלישע פלג עשה לה משהו אני לא הכתובת, אני לא יכול לחנך את אלישע פלג. אני כיו"ר סניף יכול להרגיע ולנסות ולפשר, אבל אם היא חושבת שהוא עשה לה דברים, היא יכולה לפנות למי שיטפל בזה. אני לא יודע למה היא פונה אליכם, אולי כדי לקבל כותרת".

לגבי הטענה על התעלמות מהתלונה, גורדו מדגיש בשיחה עם "כל העיר" כי "אין אחד שאני לא עונה לו. אני מכחיש מכל וכל שאני לא עונה. אמרתי לה שאני אדבר איתו (עם פלג) ודיברתי איתו, אבל הוא הכחיש את זה. הטלפון שלי פתוח, אני מכחיש את זה מכל וכל שהיא התקשרה אלי ולא עניתי. אני מעריך אותה ואוהב אותה. אין לי איתה שום דבר".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. יוסי סומך

    אין מצב שאלישע היה מרים יד כלפי מישהו.
    הוא מתבטא במלוא האנרגיה תמיד וזה יאמר לזכותו
    הוא בא מהנשמה לכל דבר ועניין,זה הוא .
    חבל שקול העיר נתן לזה במה,כי איש לא יתקרב אל אותה אישה בגלל המאומה על לא דבר שעשתה מזה.
    כנראה שיש לאנשים עניין לעשות רע לאחרים.חבל!!!

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר