אינג' יואל אבן, מ"מ מנכ"ל מוריה (צילום: ששון תירם)
אינג' יואל אבן, מ"מ מנכ"ל מוריה (צילום: ששון תירם)

חברת מוריה: סמנכ"ל ההנדסה יואל אבן מונה למ"מ מנכ"ל החברה

דירקטוריון החברה העירונית מוריה אישר ביום ראשון כי אינג' יואל אבן ימונה לתפקיד מ"מ מנכ"ל מוריה, במקומו של מנכ"ל החברה היוצא עו"ד דורון נויוירט; עוד אושר כי היקף ביצוע הפרויקטים של החברה בשנת 2019 יעמוד על 1.12 מילארד שקלים

פורסם בתאריך: 22.1.19 11:31

דירקטוריון חברת מוריה אישר השבוע את תוכנית העבודה של חברת מוריה לשנת 2019 – מדובר בהיקפי ביצוע של פרוייקטים ב-1.12 מילארד שקלים. כמו כן, אישר הדירקטוריון את מינויו של אינג' יואל אבן לתפקיד מ"מ מנכ"ל מוריה במקומו של מנכ"ל החברה היוצא עו"ד דורון נויוירט, שכפי שפורסם ב"כל העיר", עוזב את תפקידו בסוף החודש.

אינג' אבן, משמש בשבע השנים האחרונות כסמנכ"ל ההנדסה של החברה ובנוסף, בשנה האחרונה כיהן כמשנה למנכ"ל וראש מינהל ההנדסה. אבן, תושב מעלה אדומים, נשוי לטל ואב לשתי בנות, הינו בעל תואר מוסמך למדעים בהנדסה אזרחית מהטכניון.


"כביש בגין היה פתרון תחבורתי שרלוונטי לתקופתו"


כמו כן, אישר דיקטוריון החברה על מינויו של אבנר מרקוביץ לסמנכ"ל תשתיות במוריה. מרקוביץ, בעל תואר מהנדס אזרחי, ריכז בשנים האחרונות את תחום הרכבות הקלות והכבישים בחברה. בתפקידו החדש, ינהל מרקוביץ' את מכלול עבודות התשתית של מוריה.



הדירקטוריון התכנס ביום ראשון, לראשונה בראשותו של יו"ר דירקטוריון החברה, ראש העיר ירושלים משה ליאון. "אני מודה לדורון על השנים הרבות וההשקעה הרבה בעיר ירושלים", אמר ליאון בישיבה, "ומאחל בהצלחה ליואל אבן ולאבנר מרקוביץ בתפקידם החדש, אני בטוח שגם בשנים הבאות מוריה תישאר חברה מובילה ומשפיעה. בשנה הקרובה חברת מוריה תבצע פרויקטים בהיקף של 1.12 מליארד לרווחת תושבי ירושלים בתוך השכונות ומחוצה להן וזאת למען שיפור איכות החיים של תושבי העיר ומבקריה".


דורון נויוירט מנכ"ל מוריה (צילום: אורן בן-חקון)

דורון נויוירט מנכ"ל מוריה היוצא (צילום: אורן בן-חקון)


נויוירט, שכיהן כמנכ"ל מוריה בשש השנים האחרונות, הוביל את מוריה לצמרת החברות העירוניות החזקות בישראל, עם ביצועים של עשרות פרויקטים בהיקפים של 500 מיליון שקלים לביצוע של כ-400 פרויקטים והיקפי פרויקטים של למעלה ממיליארד שקלים. "עבורי זוהי סיומה של תקופה נפלאה, פוריה במיוחד ומאתגרת", אמר נויוירט. "בשש שנים האחרונות הפכה מוריה מחברה טובה לאחת החברות העירוניות המובילות במשק ולשחקן ראשי בפיתוחה של ירושלים. בשנים הללו השלימה מוריה פרויקטים גדולים ואסטרטגיים שישפיעו משמעותית על עתידה של העיר בשנים הקרובות. פרויקטים חשובים, כדוגמת השלמת כביש בגין, בניית התשתיות לקווי הרכבת הקלה, קידום פרויקט הכניסה לעיר – רובע העסקים החדש בכניסה לירושלים, הקמת קריית הספורט הבינ"ל של ירושלים עם בניית הארנה היכל הפיס ירושלים והגדלת אצטדיון טדי ועוד. לצד זה נכנסה מוריה לתחומי פיתוח אסטרטגיים נוספים בירושלים כגון: התחדשות עירונית, הקמת מבני חנוך, פיתוח השכונות החדשות של העיר, התחום האורבני ואנרגיה סולארית. היתה לי זכות גדולה להוביל צוות עובדים איכותי, מקצועי ואנושי שהיווה את המפתח להצלחה הגדולה של מוריה בשנים האחרונות. אני מאמין שראש העיר משה ליאון, צוותו וההנהלה החדשה של החברה, ימשיכו להצעיד את מוריה להישגים ולפסגות נוספות".

אבן, מ"מ מנכ"ל מוריה הנכנס, ציין בישיבה: "אני מודה לראש העיר משה ליאון, למנכ"ל מוריה היוצא דורון נויוירט ולדירקטוריון החברה על האמון שניתן בי. אני רואה בתפקיד זה שליחות גדולה לשרת את העיר ירושלים ותושביה ולקדם את פיתוחה של העיר. אין לי ספק שבגיבוי ראש העיר, העירייה והדירקטוריון ובעזרת עובדי מוריה – מוריה תמשיך להיות אחת החברות המובילות במשק הישראלי וכעוגן מרכזי בתנופה הגדולה שחווה ירושלים בתחום התשתיות גם בשנים הקרובות".


 

האם זו התוכנית שתשים סוף לפקקים בדרום ירושלים? אושרה הקמת מנהרות בצומת אורה

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר