פינו גרוטאות בירושלים (צילום: מג'ד עוודאלה אגף שיטור ואכיפה)
פינו גרוטאות בירושלים (צילום: מג'ד עוודאלה אגף שיטור ואכיפה)

מקומות חניה חדשים בירושלים: כ-1,000 רכבי גרוטאות פונו ברחבי העיר

במהלך חודש אפריל פינו אנשי השיטור העירוני לאתר גריטה כ-1,000 רכבים נטושים, שתפסו מקומות חניה בשכונות מגורים, באזורי תעשייה ובחניונים ציבוריים. מדובר במקומות חניה חדשים בירושלים

פורסם בתאריך: 6.5.19 07:40

עשרות מקומות חניה חדשים התפנו בירושלים: במהלך חודש אפריל פינתה העירייה כ-1,000 רכבי גרוטאות ברחבי העיר. אגף אכיפה ושיטור בעיריית ירושלים פינה את הרכבים מחניונים ציבוריים, מחצרות בשכונות ומאזורי תעשייה.

מדובר במבצע חסר תקדים לפינוי רכבים שתפסו במשך שנים מקומות חניה. לפני כחודש, כפי שפורסם ב"כל העיר", פונו כ-300 גרוטאות בעיר, והעירייה המשיכה במבצע הפינוי. רוב הרכבים שפונו – משכונות מערב העיר: הר נוף, רמות, גילה, קטמון, רמת שלמה, פסגת זאב, מע"ר החרדי. הגרוטאות פונו לאתר הגריטה ולהשמדה, חלק מהרכבים הנטושים מאוחסנים במגרש העירוני בשכונת הר חומה.



  • תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]

"אגף השיטור והאכיפה ששם דגש על פינוי הרכבים במרחב הציבורי בחניונים, בשכונות מגורים, באזורי תעשייה וכדומה תגבר את פעילותו בשילוב יחידות עירוניות נוספות במזרח ומערב העיר וזאת בהנחיית ראש העיר ולאור מדיניותו לניקיון המרחב הציבורי", מציינים בעירייה. "פינוי הרכבים התבצע בהתאם להליכי המקובלים, החל במתן התראה לבעלים או הצמדת הודעה על גבי הרכב בכפוף להוראות החוק ולמדיניות ניקיון העיר ושמירה על סביבה נקייה ובטוחה. במהלך הפעילות, העירייה פינתה למעלה מאלף גרוטאות ורכבים לאתר גריטה מוסדר ורכבים נטושים פונו למגרש העירוני, ולאחר 3 חודשים ייבדקו הרכבים שנית על ידי שמאי מוסמך להערכה באם להמשיך האחסון או להעבירם לגריטה. על מנת להמשך ולשמור על עיר נקיה ובטיחותית עיריית ירושלים קוראת לתושבי העיר לסייע ולעדכן אמצעות המוקד העירוני, מוקד 106 על רכבים נטושים שבבעלותם או רכבים הנמצאים במרחב הציבורי".


פינו גרוטאות בירושלים (צילום: מג'ד עוודאלה אגף שיטור ואכיפה)

(צילום: מג'ד עוודאלה אגף שיטור ואכיפה)



האגף לשיטור ואכיפה ממליץ לבעלי הרכבים טרם הפינוי על ידי העירייה לדאוג ולפנות את הרכבים בעצמם. כמו כן ניתן לחתום על טופס ויתור לעירית ירושלים שתדאג לפנות את הרכבים ולהפיק עבורם מכתב על השמדתו. את הטפסים ניתן להעלות מהאתר העירוני מאגף לשיטור ואכיפה.

ראש העיר משה ליאון: "במסגרת התכנית לניקיון הבירה, אותה אני מוביל בחודשים האחרונים, החלטנו גם על פינוי גרוטאות ורכבים נטושים העומדים ברחבי העיר ויוצרים מפגע סביבתי ותופסים מקומות חניה. אני מודה לשיטור העירוני על עבודתם, ושמח לבשר לציבור על עוד צעד שנעשה למענם".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר