(צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE)
(צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE)

חנויות בוטיק בירושלים: איפה תרכשו בגדי מעצבים בינלאומיים

את אוהבת להיות unique? קבלי חנויות בוטיק בירשלים שמציעות בגדי מעצבים מובילים מאירופה, מותגים יוקרתיים וקולקציות חדישות בדיוק כמו בחו"ל

פורסם בתאריך: 12.5.19 11:58


בוטיק Irene , חנות GERRY WEBER

איירין לוגואים

 

IRENE COLLECTOIN היא הבשורה החדשה של עולם האופנה האירופאי וחנויות הבוטיק בירושלים. לאחר 50 שנות הצלחה בתל אביב, עם ייבוא של כל המותגים הנחשבים בעולם האופנה הבינלאומית, רשת הבוטיקים Irene הגיעה גם לשדרות ממילא. בסניף של בוטיק Irene, ניתן למצוא ביגוד קלאסי ואלגנטי לצד קולקציה ייחודית ליום יום, מהמותגים המובילים. בסמוך לסניף ממוקמת חנות הדגל של GERRY WEBER – מותג העל הבינלאומי מגרמניה, הפועל בזכיינות בלעדית של משפחת אפרתי. את הסניפים הירושלמיים מנהלת שירלי אפרתי, בתה של Irene, פסיכותרפיסטית במקצועה וכבר שמונה שנים בעסק המשפחתי. היא מספרת כי כל אישה יכולה למצוא את הסגנון שלה בבוטיק האופנה במגוון רחב של מידות, לצד תיקים ואקססוריז משלימים. אימא מתמחה בהבנה של הלקוחות בישראל ובבדים הנכונים, ואני מביאה את החדשנות ויוצאת לתערוכות בעולם כדי להתעדכן.

איירין (צילום: שרלי אפרתי, שלומי כהן)

בוטיק Irene (צילום: שרלי אפרתי, שלומי כהן)"הוריי היו מראשוני היבואנים בארץ. לאימא הייתה חנות בעיר מרסיי שבצרפת, וכשעלתה לישראל רצתה להמשיך ולעסוק בתחום שהיא כל כך אוהבת וטובה בו. אבי עזב את התעשייה האווירית כדי לסייע לאימא עם קשיי השפה, ויחד הם פתחו את החנות הראשונה בנחלת בנימין, שבאותן השנים היה  האזור הכי נחשב בתחום האופנה". מדי חודש טסה Irene לאירופה לרכוש קולקציות לחנות, ומהר מאוד הפכה החנות מקום עלייה לרגל. עד היום נשים מספרות שהן זוכרות את השמלה הראשונה שרכשו אצלה. כשנפתח גן העיר, עברה החנות לשם, ולאורך כל השנים כשחנויות מסביב נפתחו ונסגרו, החנות שרדה בזכות הלקוחות הוותיקות ואלו שהצטרפו ומצטרפות עדיין, לקוחות שאוהבות ומעריכות איכות. עם השנים התרחבה הרשת ונוספו חנויות בקניון האופנה התל אביבי TLV ובשדרות ממילא בירושלים.

איירין (צילום: שרלי אפרתי, שלומי כהן)

בוטיק Irene (צילום: שרלי אפרתי, שלומי כהן)אילו מותגים נוספים ניתן למצוא אצלכם? "אנחנו דואגות לייבא את המותגים והמעצבים המובילים באירופה, בכמות קטנה ובמגוון רחב של סגנונות  ומידות, כך אישה הרוכשת אצלנו לא תיראה כמו כולן, וזה מבלי לקנות כרטיס טיסה ולשוטט בין חנויות. בין היתר יש לנו פריטים של DESIGUAL, GERRY WEBER, TAIFUN, SAMOON, FRANK LYMAN, ELISA CAVALETTI, CREA CONCEPT ועוד…

 

מה סוד ההצלחה? "בראש ובראשונה המטרה שלנו היא שירותיות, לדעת להביא את האופנה המובילה בעולם, להתאים אותה למה שנשים אוהבות. למדנו את הקהל הירושלמי ואנחנו יודעות להביא את מה שמתאים עבורו. בקרוב יושק אתר האון ליין שלנו, כך שניתן יהיה להזמין בגדים גם באינטרנט. אנחנו משפחה שעובדת בעסק עם כל הלב והנשמה, ומי שמגיעה לחנויות מרגישה שאנחנו מספקים לה חוויית קניה מושלמת".

הרשת מציעה גם פינת מבצעים והנחות, לצד כרטיס מועדון באמצעותו ניתן לצבור נקודות ולקבל הטבות.

סניף ירושלים: אלרוב שדרות ממילא, קומה 1, בקניון הסגור

טלפון: 02-5864048/9

סניפים נוספים בגן העיר ובגינדי TLV, תל אביב

לאתר: www.irene.co.il

לפייסבוק: Irene Collection

לאינסטגרם: irenecollection.il 


מילכה-בוטיק אופנה

מילכה (צילום: שלומי כהן)

בוטיק מילכה (צילום: שלומי כהן)

כל מי שנוהגת להתלבש בבגדים איכותיים ובסטייל אירופאי, קרוב לוודאי שביקרה ומכירה את בוטיק הבגדים המיתולוגי בירושלים – "מילכה", שמייבאת קולקציות היישר מגרמניה לעיר כבר יותר משלושה עשורים. לפני כ 33 שנה פתחה מילכה ינאי את החנות וממשיכה עד היום לנהל וללוות את קהל הלקוחות הנאמנות, שיודעות שכאן אפשר למצוא איכות ויוקרה, לצד פיסים יוניקים במיוחד שלא רואים על כל אחת.

בשלוש השנים האחרונות ממוקם הבוטיק ברחוב בית לחם, בחנות מעוצבת, נעימה ומזמינה כיאה לחובבת אמנות כמו בעלת החנות, מילכה, אליה הצטרפה לניהול ביתה ויד ימינה, רונית. כאן ניתן למצוא בגדי אופנה המתאימים לכל אורך שעות היום מג'ינסים וטי שרט, דרך ג'קטים, חצאיות, שמלות וחולצות ועד אקססוריז משלימים כמו תיקים ונעלים המתאימים לכל אירוע. "קהל היעד שלנו הוא כל אישה שאוהבת קלאסיות ואיכות. הבגדים שלנו מחזיקים לאורך זמן בגלל איכותם ויחד עם זאת אני כל הזמן מתעדכנת באופנה ובטרנדים באירופה, כשאני מקפידה להביא לכאן את הרכב הבדים הנכונים לאקלים בארץ. נשים שיודעות לשלב ולתאם בגדים יכולות לארגן לעצמן את כל ארון הבגדים שלההן מהבוטיק. מדובר בבגדים ברמה מאוד גבוהה" אומרת מילכה.

מילכה (צילום: שלומי כהן)

בוטיק מילכה (צילום: שלומי כהן)

אחרי עשרות שנים, היא צברה לעצמה קהל לקוחות נאמן שאליו הצטרפו עם השנים נשים נוספות, נרקמו קשרים חברתיים והפכו לבנות בית בחנות ואף מחוצה לה. מילכה מספרת שאחד מסודות ההצלחה שעוזרים לה להישאר בשטח כל כך הרבה שנים, הוא שמירה על יושר ואמינות: "לאורך כל השנים מעולם לא יצאה מהחנות אישה ממורמרת שהלבשתי אותה במשהו שלא מתאים לה. אני אעדיף שלא תקנה כלום ובתנאי שבמידה והיא רוכשת בגד, הוא יהלום אותה וזה סוד ההצלחה". שמן של השתיים מוכר דווקא בזכות האדיבות והצניעות המאפיינת אותן, וכמו שמילכה אומרת – "לדעת לגעת באנשים, לדעת ליצור קשר נכון ולא כדי למצוא חן, אלא מתוך כנות ויושר וכמובן צניעות".

כתובת: דרך בית לחם 17, ירושלים

טלפון : 02-6242797

לפייסבוק: Milka מילכה

 

 

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר