לא נתן הזדמנות - סימונה פיאניג'אני (צילום: שרון בוקוב)
לא נתן הזדמנות - סימונה פיאניג'אני (צילום: שרון בוקוב)

בקושי, אבל מספיק: הפועל ניצחה את מכבי חיפה 63:69

ריצ'ארד האוול הוביל את האדומים עם 12 נקודות ו-11 ריבאונדים. הפועל נותרה במקום הרביעי, שמבטיח ביתיות, והיא תלויה רק בעצמה לקראת המחזור האחרון

פורסם בתאריך: 11.5.17 22:24

ללא אמארה סטודמאייר, שנסע לארצות הברית בשל עניינים אישיים, אירחה הערב (חמישי) הפועל את מכבי חיפה במשחק הלפני אחרון בליגת העל. האדומים ידעו שהם חייבים לנצח כדי לשמור על המקום הרביעי, שמבטיח ביתיות בפלייאוף, והצליחו לגרד ניצחון 63:69.

הפועל פתחה היטב את המשחק ושלוש דקות לסיום הרבע הראשון אף הובילה ביתרון דו ספרתי (9:19), אך אז נעלמה ואפשרה לירוקים לחזור למשחק ולסיים את עשר הדקות הראשונות בפיגור 4 בלבד (16:20). ההמשך היה צמוד ושקול יותר, כששתי הקבוצות לא מספקות כדורסל גדול. 30:35 להפועל בהפסקה.

ברבע השלישי הצליחו הירוקים לנגוס בהפרש, אך הפועל סיימה גם את הרבע הזה ביתרון (47:48). ברבע האחרון חיפה הצליחה לעלות ליתרון 52:53, אך האדומים התעשתו והצליחו לסיים את המשחק עם ניצחון 63:69, הרבה בזכות ריצ'ארד האוול שסיים משחק שני ברציפות עם דאבל-דאבל של 12 נקודות ו-11 ריבאונדים.

בר טימור הוסיף 12 נקודות לזכות הפועל, כשג'רום דייסון תרם 11. מנגד, קרטיס ג'רלס סיפק עוד משחק חלש, בטח בסטנדרטים שלו, כשסיים עם 8 נקודות בלבד ב-25 דקות.

אחרי הניצחון, הפועל תלויה רק בעצמה והיא תוכל להבטיח את הביתיות ברבע גמר הפלייאוף במידה ותנצח ביום את מכבי קרית גת (20:40 בקרית גת), שהפתיעה הערב עם ניצחון חוץ נגד המוליכה הפועל אילת.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר