ניידת משטרה
ניידת משטרה

לפנות בוקר: בן שנתיים יצא מביתו ושוטט לבדו ברחובות מרכז העיר

בן השנתיים נמצא משוטט לבדו באזור כיכר הדווידקה - שוטרים אספו את הילד והחזירו אותו לביתו. כיצד זה קרה? המשטרה פתחה בבדיקה

פורסם בתאריך: 19.6.19 08:05

ב-4:30 לפנות בוקר נמצא בן שנתיים משוטט לבדו ברחובות ירושלים – למוקד המשטרה הגיע דיווח מתושב על ילד קטן שמסתובב לבדו באזור כיכר הדווידקה. צוות משטרה הגיע לכיכר והבחין בבן השנתיים כשהוא מסתובב לבדו. השוטרים החלו לנסות לאתר את הוריו.

באותם רגעים אביו של הילד התקשר למוקד 100 ודיווח כי בנו הקטן נעדר מהבית וכי הוא אינו יודע היכן הוא נמצא. השוטרים הובילו את הילד לביתו תוך מספר דקות – הבוקר זומן האב לתחנת המשטרה לבירור נסיבות יציאתו של בן השנתיים מהבית מבלי שאף אחד הבחין בכך.



במשטרת ירושלים מספרים הבוקר כי "סמוך לשעה 4:30 לפנות בוקר, התקבל במוקד המשטרה דיווח אודות פעוט כבן שנתיים שנמצא משוטט לבדו באזור כיכר הדוידקה בירושלים. שוטרים שהגיעו למקום, לקחו אחריות על הילד, שכתובת מגוריו אותרה תוך מספר דקות לאחר שאביו דיווח למוקד 100 כי בנו נעדר. השוטרים השיבו את הפעוט חזרה לאביו, שזומן הבוקר לתחנת המשטרה להמשך בירור נסיבות יציאתו של הפעוט מהבית".



במקרה אחר שהתרחש לא מזמן בירושלים – פעוטה בת שנה אותרה משוטטת לבדה בתחנת הרכבת המהירה ירושלים-נבון. המקרה התרחש לפני ארבעה חודשים – כפי שפורסם ב"כל העיר, הנוסעים ועובדי התחנה היו המומים כשהבחינו בפעוטה מסתובבת לבדה בתחנה העמוסה. הפעוטה אותרה מסותבבת בין מאות הנוסעים בקומת הכניסה לתחנת הרכבת נבון – שם הבחין בה דייל, שמיהר והעביר את הפעוטה לחזקתו של מנהל המשמרת הבכיר בתחנה, מוריס ברדה, וזה בדק כי הפעוטה לא נפגעה ומיהר עימה למשרדו, שם החל לכרוז לנוסעים על האבידה, שלח את צוותי התחנה לסיורים ברציפים, ובמקביל יצר קשר עם הפיקוד הרכבתי הארצי והעביר הודעה לכלל צוותי הרכבת הפרוסים בארץ. לאחר כחצי שעה הגיעה אימה המבוהלת של הפעוטה למשרד.

במשטרת ירושלים מוסיפים ומדגישים מספר המלצות לציבור ההורים למניעת המקרה הבא:

* בכל עת בו שוהים ילדים קטנים בבית, וביחוד בשעת לילה, יש לוודא כי הדלת נעולה במפתח ואף להוציאו ולהניחו במקום גבוה למניעת גישה על ידי הילדים.
* ככל שיש מנעול בריח עליון, מומלץ לסגור גם אותו כאמצעי בטיחות נוסף.
* יש להקפיד כי פרט לדלת הכניסה הראשית, שאר דלתות הבית לרבות מרפסות ושערים מהם ישנה גישה לבחוץ, יהיו נעולים אף הם.
* יש לדווח למוקד 100 של משטרת ישראל באופן מידי בכל אירוע בו ילד יצא לבדו מהבית ולא מצליחים לאתרו ו\או בכל מקרה בו נמצא ילד כשהוא משוטט ברחוב.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר