כלי הרכב שעולים באש במלחה (צילום: שלומי פורוש)
כלי הרכב שעולים באש במלחה (צילום: שלומי פורוש)

הטירוף במלחה: עשרה כלי רכב נשרפו סמוך לגן הטכנולוגי

בשל השרב הכבד שריפת חורש שפרצה במלחה התפשטה לעבר חניון עפר סמוך - עשרה כלי רכב עלו באש; צוותי הכיבוי השיגו שליטה על האש כעבור כשעה

פורסם בתאריך: 17.7.19 16:04

עדכון אחרון: 17.7.19 17:07

** עדכון 17:07: הושגה שליטה על האש במלחה. בכבאות והצלה נפתחה חקירה לבירור נסיבות פרוץ השריפה.

מכבאות והצלה נמסר: "לוחמי האש השיגו שליטה בשריפה ומנעו את התפשטות האש לעבר מבנים סמוכים, ליער ולרכבים נוספים. בכבאות והצלה לישראל תחנת ירושלים נפתחה חקירה לבירור נסיבות פרוץ השריפה".



שכונת מלחה: עשרה כלי רכב נשרפו בחניון עפר סמוך לגן הטכנולוגי במלחה. השריפה בכלי הרכב הפרטיים שחנו בחניון החלה בעקבות דליקה שפרצה בחורש סמוך, בעקבות תנאי השרב הכבד בעיר.

בכבאות והצלה ירושלים מציינים: "חמישה צוותי כיבוי והצלה מתחנות ירושלים פועלים כעת בשריפת קוצים וחורש סמוך לגן הטכנולוגי במלחה. לוחמי האש נאבקים בלהבות ומרכזים מאמץ כדי לבלום את האש לפני שזו תגיע אל בתים ומבני ציבור. כתוצאה מהשריפה נפגעו ונשרפו רכבים שחנו בסמוך לשריפה".

ממשטרת ירושלים נמסר: "שריפה שפרצה והחלה להתפשט בחניון עפר סמוך לגן הטכנולוגי בירושלים, עולים באש 10 כלי רכב. רחובות מודעי ואגודת הספורט נחסמו לתנועה. כוחות כבאות והצלה פועלים לכיבוי האש".



  •  תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]

כלי הרכב שעולים באש במלחה (צילום: שלומי פורוש)

כלי הרכב שעולים באש במלחה (צילום: שלומי פורוש)





 

כלי הרכב שעולים באש במלחה (צילום: שלומי פורוש)

כלי הרכב שעולים באש במלחה (צילום: שלומי פורוש)


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. אני

    בכל התמונות רואים היטב את הקוצים, שעיריית ירושלים לא מנכשת. בגילה שקרובה מאוד למלחה, כל השכונה מלאה שטחים של קוצים יבשים, שמובילים ישירות לבתים. אנחנו פונים כבר 3 חודשים לעיריה בבקשות ותחנונים שינכשו את הקוצים לפני שיפרצו שריפות. מתריעים שברגע שהקוצים יבערו, האש תגיע לבתים (זה כבר קרה בעבר), אבל ללא הועיל. כל פניה למוקד 106 מסתיימת בכך ש'נפתחת פניה', ובשטח לא קורה כלום כלום כלום. כל הקוצים נשארים ומגיעים כבר לגובה של 2 מטרים. בכל פעם אומרים שהנושא שייך למחלקה אחרת – פעם גינון, פעם עשבים, פעם כבישים, פעם מדרכות, או עוד מחלקות שמפצלות זו מזו כי מסתבר שלכל חלק במדרכה בעיר יש מחלקה משלו ויש גם מחלקה נפרדת לקוצים ומחלקה נפרדת לעשבים שוטים, בקיצור – כנראה זה משחק שנועד לשגע את התושבים ולייאש אותם כדי שפשוט יפסיקו לפנות למוקד. בכל פעם מוקדן או מוקדנית מבטיחים שהפעם הפניה הועברה למחלקה הנכונה והפתעה – כלום לא קורה. נמאס. מייאש.

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    זה ממש לא נכון. אני גרה בגילה ניכשו את כל הקוצים באזור המגורים שלי.- סביב כל הבתים והבניינים.

  3. מאיה

    מתי תפסיקו להאכיל את האוייבים במידע של תנאי שרב? די מספיק להודיע שחם בלי עוד הסברים על רוחות וכו ויש מי שמנצל זאת להבעיר תרתי משמע

  4. תשובה למשתמשת האנונימית

    אולי באיזור שלך ניכשו, אבל ברוב האיזורים לא. אז מה זה עוזר? לאש אין העדפות לאיזור זה או אחר. אם חו"ח תפרוץ שריפה, ותהיה לאש אחיזה בשטחי הקוצים, היא כבר עלולה להגיע לכל מקום. גם לאיזור המגורים המצויין והמנוכש שלך. מדוע לא למנוע סכנה כזו ולנכש את כל השכונה. כבר בכניסה לשכונה מכיוון רח' דב יוסף אל רח' הגננת, יש שטחי קוצים נרחבים בגובה של כ 2 מ'. לעשות רבע עבודה לא יציל אותנו מהשריפה. צריך לפעול בצורה יסודית ושיטתית על מנת שלא לתת לאש תמריץ להתפשט אל הבתים, ובזה העיריה מתרשלת בענק (גם אם ניכשה שלושה קוצים סביב האיזור שלך)

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר