המחאה בישראל נגד המשטר הקומינסטי בסין (צילומים: מארגני האירוע)
המחאה בישראל נגד המשטר הקומינסטי בסין (צילומים: מארגני האירוע)

דעה | המחאה בישראל למען סופה של המפלגה הקומוניסטית הסינית ושיטות הדיקטטורה

טל בביץ' מספר בטור אישי על האירוע שיתקיים היום, שישי, 8.4.2022, ברחבת שער יפו בעיר העתיקה אירוע תחת הכותרת "שמים סוף למפלגה הקומוניסטית הסינית" | טור דעה

פורסם בתאריך: 8.4.22 09:14

היום, שישי, 8.4.2022, בין השעות 10:00 ל-12:00, נקיים אירוע ברחבת שער יפו בירושלים תחת הכותרת "שמים סוף למפלגה הקומוניסטית הסינית".

מדובר בפעילות של מתנדבים שמטרתה לעורר מודעות לפשעיה של המפלגה הקומוניסטית הסינית.

פעילויות שונות, כגון הפגנות, מסעי מכוניות, חלוקת חומרי הסברה והחתמה על קריאה אנושית בנושא מתקיימות בתקופה האחרונה בעשרות רבות של ערים בכל רחבי העולם.


הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר" [email protected]


עד כה הצטרפו לקריאה האנושית להביא לסופה של הדיקטטורה הקומוניסטית הסינית מעל 2 מיליון בני אדם ובהם מעל 25,000 ישראלים.
בעבר נערכו פעילויות דומות בערים תל אביב, חיפה, נתניה ועוד.

מאז שתפסה את השלטון בסין בשנת 1949, אחראית המפלגה הקומוניסטית הסינית למותם של עשרות מיליוני בני אדם. ולא במלחמות! אלא אנשים שלווים וחפים מכל פשע שנרדפים על ידה פעם בגלל מעמדם הכלכלי, פעם בגלל אמונתם, בגלל דתם, בגלל דעתם ולאחרונה אפילו בגלל ש…העיזו להגיד אמת על מצב הקורונה בסין!

זה משטר שהסתיר את התפרצות הקורונה בסין במשך חודשים – לא רק שהסתירו, אלא אפילו רדפו ועצרו אזרחים סינים אכפתיים שניסו ליידע את העולם על כך שיש התפרצות של מחלה מדבקת חדשה בסין והדבר הוא כמובן סכנה לכל העולם וזה אכן מה שקרה כי הנגיף התפשט מסין לכל פינה בעולם.

מומחים בבריטניה הגיעו למסקנה שאם המשטר הסיני לא היה משקר בשלבים הראשוניים של ההתפרצות – 95% ממקרי הקורונה היו נמנעים.

המפלגה הקומוניסטית הסינית רודפת את מתרגלי הפאלון גונג – שיטה רוחנית עתיקה ופופולרית מאוד בסין שעוזרת לגוף ולנפש ומי שלומד אותה חי לפי ערכים של מוסר וטוב, אמת חמלה וסובלנות. השיטה נלמדת בכל העולם (כולל קבוצה בירושלים) אך המשטר הקומוניסטי לא מאפשר לפאלון גונג חופש אמונה בסין בגלל הפופולריות הגבוהה מאוד של השיטה. מספר גבוה מאוד מתרגלי פאלון גונג נרצחו ואיבדו את חייהם בסין, כולל באמצעות קצירת איבריהם הפנימיים ומכירתם להשתלות בידי הרשויות הקומוניסטיות בסין.

בשנים האחרונות המשטר הסיני רודף קשה מאוד וכולא במחנות מוסלמים אויגורים בחבל שין-ג'יאנג בסין. הרבה מאוד אנשים צעירים, זקנים ונשים נרצחו.

ויש עוד המון פשעים שהיריעה לא תספיק כדי לפרט – עובדתית המשטר הקומוניסטי הסיני הוא המשטר הרצחני ביותר בהיסטוריה האנושית אך גם הערמומי ביותר כי רבים לא מודעים להיקף וחומרת פשעיו לכן אנו רואים כמטרה לעורר מודעות ולחשוף את הפשעים, להוציאם לאור.

 

 

הפעילות הבין לאומית "שמים סוף למפלגה הקומוניסטית הסינית" צברה תאוצה במהלך אסון הקורונה אסון שהמשטר הסיני הביא על העולם במו ידיו ובמקום להיתנצל ולשלם פיצויים ראויים הם ממשיכים בשקרים ובהפצת פייק ניוז לסוגיו.

עד עתה מעל 2 מיליון בני אדם כבר הצטרפו לקריאה "שמים סוף למפלגה הקומוניסטית הסינית" מי באמצעות חתימה פיזית ומי באמצעות אתר האינטרנט של היוזמה שתורגם גם לעברית: https://endccp.com/he/.

אני מאמין שאם הפשעים ייחשפו להרבה אנשים – זה יהיה צעד גדול לסופם. כי החושך מפחד מהאור, אפילו שלעיתים זה לא נראה כך במבט ראשון.
אין מקום לרוע כזה על כדור הארץ. אם לא נפעל עכשיו זה עלול להיות כבר מאוחר מדי.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר