אטרקציות בדרום (צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE) ‏
אטרקציות בדרום (צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE) ‏

אטרקציות בדרום שלא כדאי לפספס

לצד מדבר, הרים, מרחבים וים תמצאו גם אטרקציות בדרום שמתאימות לקבוצות, למשפחות ולזוגות, קבלו את הכי מעניינות שבהן

פורסם בתאריך: 2.11.19 21:43

אזור דרום הארץ הוא חבל ארץ מיוחד ושונה – מדבר, הרים, מרחבים וים. האטרקציות בדרום מאפשרות לכם לשדרג את החופשה המדברית עם הטבע המרהיב, ארוחות מפתיעות, אירוח באווירה דרומית, טיולים אתגריים, תצפיות כוכבים ועוד. לרבים מאיתנו, שאינם מתגוררים בדרום, הנסיעה היא אטרקציה בפני עצמה. החולות הרכים והאוויר הצלול מכניסים אתכם לרוגע מיוחד שאין בשום מקום אחר.


Levy's BBQ – הבית לבשרים מעושנים

רבים מקדישים לא מעט זמן למציאת הריגוש הבא. כל אחד והעדפותיו – זה יכול להיות טיפול חדשני בספא החדש ביותר, היעד האקזוטי הבא שרבים לא מכירים או הארוחה הכי מיוחדת. אחת ההמלצות לחידוש מסקרן בתחום הקולינרי שתופסת תאוצה בתקופה האחרונה כאטרקציה מבוקשת בדרום היא הארוחה אצל צוקית ועידו לוי במושב נחלה. ארוחה שהיא משתה. תקראו לזה טקס מיוחד, שולחן תענוגות, איך שתרצו. כאן הבשר הוא המלך!

לוי'ס בשרים (צילום: עמיר בן רפאל)

לוי'ס בשרים (צילום: עמיר בן רפאל)

לארוחה אצל Levy's BBQ – הבית לבשרים מעושנים, שמתקיימת מידי יום חמישי, מגיעים 60 אורחים מכל רחבי הארץ. היא נחשבת לארוחה הסודית במושב נחלה. על ההכנות אמונה צוקית שמשכימה קום על מנת להכניס את נתחי הבשר המשובחים למעשנות הפזורות בחצר האחורית, ומתחילה לעבוד על הסלטים, הממרחים ושאר התוספות מעשה ידיה.

"אנשים שמגיעים אלינו בהחלט מרגישים הפתעה. בדקות הראשונות לא ברור להם מה קורה, אך כאשר מתיישבים אל השולחן, קולטים את האוירה, הוייב והחווייה הייחודית שהם עומדים לחוות", מספרת צוקית, "הישיבה מתקיימת בשולחן משותף עם אנשים שאתה לא מכיר אבל במהלך הארוחה תגלה עולמות חדשים".

בארוחת הבשרים המעושנים של Levy's BBQ אין תפריט. זוהי ארוחה בהפתעה. כל המנות בארוחה שנמשכת כ-3 שעות מוגשות על טהרת הבשר, החל ממנות ראשונות של סוגי בשרים מעושנים כמו חזה אווז, שווארמה, עוף ממולא ששכב שעות במעשנה ומוגש לשולחן עסיסי ורך, וממשיכה במנות עיקריות הכוללות קילוגרמים של נתחי בשר מעושנים כמו אסאדו, ספייר ריבס, בריסקט, צוואר טלה בפאי. ועד לרמת הקינוחים המשולבים באלמנטים בשריים בניחוחות מתוקים כמו בשר מתוק עטוף בצק פילו נוטף שוקולד חם, פירות מעושנים ועוד. מדובר בארוחה שהיא כולה על טהרת הבשר כך שהאורחים חייבים להיות קרניבורים מושבעים. אבל גם הם ימצאו כאן חוויה עוצמתית מענגת שלא פגשו בעבר. צוקית מציעה להגיע לארוחה עם מוכנות לפתוח את הראש לעולמות חדשים, להכיר אנשים חדשים ולתת לעצמך ליהנות בלי הסחות דעת או הפרעות. ובעצם מה רע בלקחת פסק זמן של כמה שעות ולהתמסר לארוחה?

עידו לוי, בן הזוג של צוקית, אחראי על השואו והוא יודע לתת אותו ברמות הגבוהות ביותר. לעידו ניסיון רב בתחום הבשר והוא מכיר אותו ויודע לתבל אותו בסיפורים, הסברים וטיפים לסועדים שלו ובעיקר יודע מה האורחים שלו אוהבים. במהלך הארוחה הוא יפרק מול עיני האורחים את הבשר המיוחד היוצא מהמעשנה אפוף ריחות טובים. הבשר שבילה למעלה מ-12 שעות במעשנה מתפרק מהעצם ברכות ואין יותר טעים מזה. לארוחה מתלווים רטבים מיוחדים תוצרת בית, כמו קונפי שום עם מנגו מעושן, סלטים, ירקות אורגנים הגדלים במושב, לחמים הנאפים בבית לצד בירות בוטיק ממבשלות בוטיק קטנות שבאזור. חווייה קרניבורית אמרנו?

כתובת: מושב נחלה

נייד: 050-8839150

לפייסבוק: Levy's BBQ – בית של בשרים מעושנים


נגב לנד – בואו לגלות את הנגב מחדש

אין ספק שמדינת ישראל היא תופעה ייחודית למדי, למרות גילה הצעיר היא שופעת בכל טוב ורק הולכת ומשתבחת עם השנים. אחת המגמות הנמצאות בעלייה ניכרת ומתמדת, היא כזאת שבוודאי תשמח מאוד את ראש הממשלה הראשון, דוד בן גוריון, מדובר כמובן על הפרחת הנגב – ובמקום שממה האזור הגדול בישראל הפך להיות פורח ומלא באטרקציות המתאימות כל המשפחה, כאלה שהם בגדר חובה לכל אזרחי ישראל.

נגב לנד (צילום: פרטי)

נגב לנד (צילום: פרטי)

אחת האטרקציות המומלצות ביותר היא זו של חברת נגב לנד – negevland. החברה מציעה שלל אטרקציות וחוויות ייחודיות שמשאירות זיכרון בלתי נשכח. בים הפעילויות: השכרת אופניים, סנפלינג במצפה רמון, טיולי ג'יפים במכתש רמון, הדרכת ירי חץ וקשת, ארגון ארוחות שטח כולל מאהל בדואי מיוחד. כמו כן, ניתנת האפשרות לתיאום טיולי גמלים לאורך כל האזור. כל הפינוקים והאטרקציות נעשות על ידי צוות חברת negevland  המונה מורי דרך מובחרים ומיומנים המכירים היטב את אזור הנגב.

טיולי ג'יפים במכתש רמון – נסיעה בטוחה לצד הנופים המרהיבים של הנגב

אחת מגולות הכותרת של חברת נגב לנד היא ללא ספק טיולי ג'יפים מאתגרים ומלמדים הנערכים לכל אורכו ורוחבו של מכתש רמון, אחד מהאתרים המרהיבים והמיוחדים ביותר בנגב ובישראל. מסע הג'יפים של חברת נגב לנד מתחיל בחלקו הצפוני של המכתש הגדול, כשבהמשך עוברים על פני מקומות מרתקים באזור, כולל נחל רמון ועלייה להר גוונים על מנת לבצע תצפית פנורמית, שתסביר לעומק את היווצרותו של המכתש המדהים העומד לנגד עיני הצופים. מסע הג'יפים נמשך לכל אורך המצפה ומסתיים אל מול בארות והפארק הגאולוגי שבאזור, תוך כדי חשיפת מי התהום אשר שוכנים  וטמונים בקרבו. מסע הג'יפים של חברת נגב לנד מתאים כחוויה לכל המשפחה. קבוצות רבות אשר לקחו חלק במסע ובפעילות המדהימה של חברת נגב לנד מעידים על חוויה עוצרת נשימה אשר גם מעלה ומגרה את הידע הכללי, בואו לגלות יותר על האזור המרתק ביותר בישראל בדרך המהנה ביותר.

סנפלינג במצפה רמון והרי אילת – חוויה לא נשכחת

חברת נגב לנד מתמחה בשלל ענפי הספורט האתגרי המודרכים על ידי צוות המיומן  לכך, בהתאם לחוק הספורט בישראל. אחד מהענפים המתקדמים בעולם מגיע גם לישראל, וחברת נגב לנד מציעה שירות הדרכת סנפלינג וגלישה מצוקים ממצפה רמון והרי אילת. במסגרת הפעילות לומדים ומתרגלים את טכניקות הגלישה ועקרונותיה, ולאחר מכן גולשים מצוקים עוצרי נשימה בגבהים של 15-25 מטרים. הפעילות מודרכת על ידי צוות מוסמך ומיומן, ומתאימה לכל המשפחה, מגיל 9 באישור ההורים.

נשמח לארח, להדריך ולבלות איתכם את יום הפעילות המיוחד ביותר.

אתר אינטרנט: www.negevland.co.il

נייד: 050-9988144

לפייסבוק: אלן סיורי מדבר-Negevland Tours


 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר