מוצרי חשמל בירושלים (אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE)
מוצרי חשמל בירושלים (אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE)

מוצרי חשמל בירושלים: איפה כדאי לקנות?

מחפשים מוצרי חשמל בירושלים? חשוב לבדוק בחנות עם מגוון מוצרים גדול להתרשמות, בשירות אישי הכולל את כל ההסברים, במחירים טובים ובעיקר אמינה

פורסם בתאריך: 18.4.19 13:00

סלון ירושלים

סלון ירושלים (צילום: שלומי כהן)

סלון ירושלים (צילום: שלומי כהן)

חנות מוצרי החשמל "סלון ירושלים", מהגדולות והוותיקות ביותר בעיר ובסביבה, חוגגת 45 שנה! במהלך כל חמשת העשורים, מאז שאבי משה פתח את החנות, היא התפתחה, גדלה וצברה קהל לקוחות גדול ונאמן שאינו מוותר על השירות האדיב, המקצועיות והמחירים ההוגנים.

עם השנים, בנו של בעל החנות, ניר משה, הצטרף לאביו והיום הוא מנהל המכירות, הרכש והפרויקטים המיוחדים. בזכות שמם הטוב והמוניטין ארוך השנים, לא רק לקוחות פרטיים נוהגים לרכוש ב"סלון ירושלים", אלא גם אדריכלים ומעצבי פנים הצריכים פתרונות ייחודיים לכל פרויקט בנפרד. נוסף על כך, החנות היא ספק מוביל של כמה מוסדות גדולים, כגון האוניברסיטה העברית, בתי חולים, משרד הביטחון, עיריית ירושלים, בית ראש הממשלה ועוד.

בחנות ניתן למצוא את מיטב מוצרי החשמל מהחברות המובילות בארץ ובעולם. "אנו מקפידים להתעדכן במוצרים החדשים ביותר, תוך מתן ייעוץ מקצועי ללקוח והתאמת המוצר לצרכיו – במחירים הטובים ביותר בשוק. רוב המוצרים בחנות מסופקים ללקוח בתוך פחות משבוע, ובחלק מהמקרים ניתן אף לקבל אספקה באותו יום או לחלופין לאסוף את המוצר מהחנות ישירות ללא כל עלות", אומר ניר.

בתחילת העשור, כהחלטה אסטרטגית ועל מנת לשפר את המחיר לצרכן הסופי, התאגדו כמה חנויות חשמל בכל רחבי הארץ על מנת להקים את קבוצת סוויץ', רשת ארצית של חנויות חשמל מובילות, ש"סלון ירושלים" היא בין מייסדיה. כיום מונה הרשת יותר מ-30 חנויות בפריסה ארצית, דבר אשר מספק לה גב כלכלי רחב ויכולת מיקוח מול הספקים הגדולים בענף, על מנת לתת לצרכנים ולצרכניות את המחיר הטוב ביותר, את מגוון המוצרים הגדול ביותר ואת המבצעים הייחודיים רק לרשת – דוגמת מבצע "מוצר שני בשקל" המטלטל את ענף מוצרי החשמל זו השנה השישית ברציפות: על כל רכישה של מוצר המשתתף במבצע, מקבל הלקוח מתנה בשווי מאות שקלים בשקל אחד בלבד!

ניר אומר כי הגאווה הגדולה ביותר עבורו ועבור הצוות, היא השירות הבלתי מתפשר שהם מעניקים ללקוחות. "יש לנו ניסיון עשיר ביותר בענף החשמל, דבר שמעניק לנו יתרון בעזרה ללקוח גם אחרי הרכישה – תיאום לוגיסטי, עזרה מול השירות, הסבר מקצועי על המוצרים, וכל זאת תוך כדי הקפדה על סטנדרט שירות לא מתפשר. אנחנו מתעקשים רק על עבודה מול הספקים המורשים בכל תחום, על מנת שהלקוחות יקבלו את המעטפת הטובה ביותר עבור המוצר שרכשו. המחויבות הזאת היא הבסיס לעשרות אלפי הלקוחות שלנו בירושלים וברחבי הארץ".

אז אם אתם מחפשים מוצר חשמלי חדש לחג, בואו עוד היום לסלון ירושלים ותיהנו מהמוצרים החדשים ביותר, מהמחיר הטוב ביותר ומשירות ברמה אחת מעל כל מה שהכרתם!

לאתר: סלון ירושלים

כתובת: יפו 97, בניין כלל ירושלים

טלפון: 02-6245537


דיגיטלי 770

דיגיטלי 770 (צילום: שלומי כהן)

דיגיטלי 770 (צילום: שלומי כהן)

חנות "דגיטלי 770" המקום המושלם עבור כל מי שמחפש פתרונות בתחום החשמל, האלקטרוניקה, סלולר והמחשב. משנת 2001 שמעל למיליון לקוחות מרוצים כבר נהנו ונהנים מהשירות, המקצועיות, מהמחירים האטרקטיביים ומהמגוון העצום של מוצרים שונים שהחנות מספקת וכל זה עם תודעת השרות ורמת שרות גבוהה של צוות נאמן הפועל נמרצות בכדי לשרת את הלקוחות באווירה והקשבה לדרישות הלקוחות.

מה ניתן למצוא בחנות שלכם? "המגוון של המוצרים שיש לנו הוא עצום : מכשירים הסלולריים מחברות שונות , טבלטים, מחשבים ניידים ונייחים, מכונות גילוח ומכונות תספורת, מכשירים לבית כמו קומקומים, בלנדרים, טוסטרים, בלנדר מקל, מגהצים, שיקרים, מטחנות קפה ומקציפי חלב, מחליקי שיער ומכשירי ייבוש שיער, מבחר רמקולים בלוטוס הגדולים ביותר בארץ, כלי בית ואביזרים שונים כמו אזניות מסוגים שונים כולל אזניות בלוטוס ועוד. כל המוצרים שלנו הם מהחברות המובילות בשוק בתחומם".

מה מייחד אתכם בעיקר? "הלקוחות כבר יודעים ואומרים שזאת חנות, שאין הרבה חנויות ייחודיות כמותה, מהסיבה שכל דבר ניתן למצוא בה. הלקוחות נוהגים לומר  'ידענו שאצלך נמצא ואם לך אין, כנראה שלאף אחד אין'.  בנוסף למכשירי החשמל, הסאוונד, הסלולר וכלי הבית, ניתן גם למצוא אצלנו פתרונות לכל דבר מתאמים שונים, כבלים מיוחדים וכדומה ואם דיברנו על שפע- יש לנו יותר מ 500 סוגי אוזניות, כמעט מכל מוצר יש לנו מגוון רחב מאוד ואנו עובדים עם החברות המובילות כמו: סנהייזר, סוני, מרלי, ג'י בי אל, בי אנד או ועוד. יתרון נוסף שלנו הוא המיקום , אלינו ניתן להגיע באמצעות הרכבת הקלה, אוטובוסים וכמובן רכב- המקום הוא מיקום מרכזי".

מעבר למגוון הרחב, בעל החנות ועובדיו גאים לספר כי הם בעלי יידע מקצועי וניסיון רב שנים והלקוח יוצא נשכר – "אנחנו לעולם לא נמכור ללקוח מוצר שהוא אינו זקוק לו וכך אני מנחה גם את עובדי החנות, להיות כנים וישרים עם הלקוחות, אנחנו קשובים ומתאימים את המוצר ללקוח, אני מעדיף להפסיד מכירה ולשמור את מה שבניתי במשך 20 שנה האחרונות וזאת גם הסיבה שהמוצרים נמכרים במחירים הוגנים".

לאתר: דיגיטלי 770

כתובת: קניון תחנה מרכזית

יפו 224 קומת כניסה

טלפון: 02-5376644

שעות פתיחה: ימי א'-ה' 8:00- 21:30

יום שישי מ-8:00

מוצ"ש: שעה מצאת השבת עד 23:00

 

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר