עמק הקעקועים (צילום: יובל כהן אהרונוב)
עמק הקעקועים (צילום: יובל כהן אהרונוב)

קעקועים בירושלים רק אצל עמק הקעקועים

"כל עבודה שלנו היא אומנות, זה לא עסק זה דרך חיים", אומרים בעלי עמק הקעקועים, שהחליטו לעשות קעקועים בירושלים במחיר סביר וברמה בינלאומית

פורסם בתאריך: 12.5.19 15:11

"עמק הקעקועים" היא רשת מצליחה אשר שינתה את שוק הקעקועים בארץ. בנוסף למקעקע קבוע, בכל פעם מגיעים לסניפי הרשת אמני קעקועים בינלאומיים. באופן זה, הרשת מבטיחה עבודה איכותית וייחודית במחירים אטרקטיביים. סניף עמק הקעקועים בירושלים ממוקם בדרך חברון 61 ומושך אליו תושבים מכל קצוות העיר ומחוצה לה.

 

רשת "עמק הקעקועים" הוקמה על ידי קבוצת יזמים חובבי קעקועים אשר רצו להביא לשינוי המצב הקיים בתחום הקעקועים, במסגרתו  פעמים רבות הלקוחות מקבלים קעקועים ברמה ירודה ובמחירים אסטרונומיים. בשל כך עלה הרעיון לפתוח סטודיו לקעקועים אליו יגיעו אמני הקעקועים  מהמוכשרים ביותר, כך שהלקוחות יקבלו קעקועים ברמה בינלאומית, בזמינות גבוהה ובמחירים נוחים.

 

עמק הקעקועים (צילום: פרטי)

עמק הקעקועים (צילום: פרטי)

 

ב"עמק הקעקועים" כל קעקוע נתפס כיצירת אמנות לכל דבר ועניין. התחלופה של האמנים המתארחים בסטודיו נועדה בין היתר להביא למצב בו כל לקוח יכול לקבל קעקוע ייחודי, אשר לא ניתן לראות אצל אחרים. הצוות של "עמק הקעקועים" משקיעים מחשבה רבה בכל קעקוע ודואגים להתאים אותו באופן אישי לכל לקוח.

עמק הקעקועים (צילום: ולאד אייוניס)

עמק הקעקועים (צילום: ולאד אייוניס)

כל אמני הקעקועים המגיעים להתארח תחת מותג "עמק הקעקועים" נבחרים בקפידה על מנת להמשיך ולשמור על הסטנדרטים הגבוהים שמציבה לעצמה הרשת בכל הנוגע לאיכות גבוהה ומחירים אטרקטיביים. המקעקעים שמגיעים לסניפים השונים הינם אמנים מחו"ל עם ניסיון בינלאומי. הסטודיו נותן מענה לכלל האוכלוסיות והסגנונות. בנוסף לכישרונם האמנותי של המקעקעים, לכל אחד סגנון ייחודי משלו, וכך הוא יכול לתת מענה לאותם אנשים שמזדהים ואוהבים את אותו הסגנון.

 

עמק הקעקועים (צילום: ולאד אייוניס)

עמק הקעקועים (צילום: ולאד אייוניס)

ויטלי פשקו, הבעלים של הסניף בירושלים מספר על הייחוד של המקום: " 'עמק הקעוקועים' למעשה מציעה שירות שאין כמותו בארץ בתחום הקעקועים – רק אצלנו הלקוחות יכולים לעשות קעקוע אצל מקעקעים מוכשרים ולקבל עבודה איכותית ויחידה במינה מבלי לקרוע את הכיס או להיכנס לרשימות המתנה ארוכות. בנוסף, הרשת תומכת בחיילי צה"ל ובסטודנטים ומעניקה להם הנחות ייחודיות ואטרקטיביות".

כתובת: דרך חברון 61, ירושלים

טלפון: 058-7207072

לפייסבוק: Valley Tattoos Jerusalem – עמק הקעקועים ירושלים

 

 

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. עדי

    צוות מדהים! דימה ופשקו המקסימים דואגים שהכל יצא מושלם עד הפרט הקטן ממש צוות של אלופים

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר