ספורט גיים (צילום: יובל כהן אהרונוב)
ספורט גיים (צילום: יובל כהן אהרונוב)

ספורט גיים בירושלים: משחקי פלייסטישן, שידורי ספורט וטורנירים

חושבים שאתם טובים בפיפא? בואו להוכיח את עצמכם. בספורט גיים שבמרכז העיר משחקי ספורט על מסכי ענק, משחקי פלייסטיישן וגיימינג עדכניים וגם טורנירים נושאי פרסים

פורסם בתאריך: 18.6.19 14:28

אוהבים לצפות במשחקי ספורט? אתם חובבי פליסטיישן וגיימינג? מצאנו את המקום שמאחד את כל התחביבים שלכם במקום אחד. "ספורט גיים" הוא מקום יחיד מסוגו הממוקם במרכז העיר, ובו תוכלו לצפות בכל משחקי הספורט החשובים ביותר, לשחק במשחקי הפלייסטיישן החדשים והעדכניים ביותר שיוצאים לשוק, להשתתף בטורנירים ולזכות במגוון פרסים שווים.

המתחם המפנק של ה"ספורט גיים" מהווה מקום מפגש של מאות צעירים, אשר מגיעים מדי יום, לעתים אף לשעות רבות בכדי להעביר את הזמן בצפייה במשחקים ובקיום מרתונים של משחקי בפלייסטיישן. צוות העובדים במקום דואג להביא את המשחקים החדשים והעדכניים ביותר, ופעמים רבות מגיעים אנשים אשר רוצים "לבדוק את המשחק" לפני שהם רוכשים אותו. כמו כן, מגיעים למקום צעירים רבים אשר אין להם אפשרות לרכוש פלייסטיישן וזוהי האופציה הזולה ביותר עבורם על מנת ליהנות מהקונסולה. במתחם הספורט גיים יש אווירה כיפית, נעימה ושקטה בה לכל אחד יש מקום ופרטיות.

(צילום: יובל כהן אהרונוב)

(צילום: יובל כהן אהרונוב)

מעת לעת נערכים במקום טורנירים של משחקי פלייסטיישן, לרוב בפיפא או בפרו אבולושן ובהם ניתן לזכות במגוון פרסים שווים: דקות משחק חינמיות במשחקי הפליסטיישן השונים במקום, פרסים כספיים, חולצות ועוד. הטורנירים נערכים באווירה חגיגית צעירה ומהנה ומגיעים אליהם עשרות צעירים אשר נוהגים לבלות במקום באופן קבוע.

בנוסף, המקום מהווה בית חם גם עבור צעירים מהמגזר החרדי אשר נמשכים אל עולם הגיימינג ומשחקי הספורט ואינם יכולים ליהנות מתחביבים אלו בביתם. רבנים רבים מעודדים את הנוער החרדי לבלות דווקא ב"ספורט גיים" ולא במקומות אחרים שכן הוא מקום בטוח ונעים עם צוות עובדים מסור אשר מפקח על הנעשה במקום.

אז אם אתם נמצאים במרכז העיר ומחפשים להעביר את הזמן, רוצים לשבת לבלות עם חברים אבל לא יודעים איפה או שסתם מתחשק לכם לשחק בפלייסטיישן – צוות העובדים האדיב של הספורט גיים ישמח לארח אתכם במתחם הצעיר והכיפי הממוקם ברחוב בן יהודה 3.

כתובת: בן יהודה 3, ירושלים

שעות פעילות: ימים א' – ה' 11:00-4:00 ולעתים אף עד שעות הבוקר המוקדמות

טלפון: 052-8129044

לפייסבוק: sport_game_

לאינסטגרם: Sport_game_

 

 

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר