אלעד עמדי (צילום: פרטי)
אלעד עמדי (צילום: פרטי)

"אני בסוג של עונש בגלל הדעות הימניות שלי, אבל למה שאשתוק?"

כבר למעלה מעשור שאלעד עמדי הוא ה-כוכב של רדיו ירושלים, עם רצועה יומית שזוכה לאחוזי האזנה גבוהים. בראיון מיוחד ל"כל העיר" הוא מדבר על הדעות הפוליטיות שלו, על ירושלים, על בית"ר, על הרצון להחזיר את סצנת חיי הלילה בעיר לימיה הגדולים ועל החלום לתוכנית טלוויזיה. אלעד, סתום ת'פה

פורסם בתאריך: 6.10.22 18:50

"אלעד, סתום ת'פה" – כך, בפשטות כנה מסתיים הפתיח של תוכנית הרדיו הפופולרית 'עמדינה' ברדיו ירושלים. פתיח אשר כולל בדקות הראשונות את פרשנותו של המגיש והשדרן אלעד עמדי לענייני היום. פרשנות שונה מאוד בנוף הרדיופוני, בטח לזה שהיה נהוג בתחנות הרדיו הישראליות עד לפני שנים ספורות, כזו שמבטאת לרוב עמדות ימניות, יש שיאמרו על גבול הקיצוניות, ועמדות בוטות אחרות. כאלו שבגינן נשלחו (ועדיין נשלחות) תלונות להנהלת רדיו ירושלים והנהלת הרשות השנייה לרדיו וטלוויזיה. נדמה שהסיומת הזו לפתיח, היא דרכו של עמדי לבוא חשבון עם אותם מקטרגים ומתלוננים – הוא למעשה אומר להם את ההיפך – אני כאן ואני לא מתכוון לסתום את הפה.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


בראיון מיוחד ל"כל העיר", ראיון די נדיר של עמדי שמעדיף להביע את משנתו ועמדותיו מעל גלי האתר, הוא מתייחס לכך ואומר: "אני בתקשורת הישראלית כבר 27 שנים, ובמהלך השנים הללו נוכחתי לדעת שרוב התקשורת הישראלית נוטה לצד פוליטי מסוים, ובשביל להתקדם אתה צריך ליישר קו. בוא ותהיה איש שמאל ואז הדלתות יפתחו בפניך כמו שאומרים, או שתשתוק ותהיה כמו רוב האנשים במדינת ישראל, פשוט אל תביע את הצד הימני שבך, כי זה רק יפגע בך. וזה הרתיח אותי, ועדיין מרתיח מאוד. לא יכול להיות שאנשי תקשורת ימנים, שהדעה שלהם שונה מהדעה הרווחת בתקשורת הישראלית, ישתקו, יפחדו ולא ידברו. היום, כשאני פותח את הפה, מדבר, אומר את מה שאני חושב, ונותן דרור לדברים שלי בתור איש ימין –אני עושה את התיקון לעניין הזה בדיוק".

עמדי לא עוצר, הוא ממשיך ואומר כי "זה ממש לא נכון שאנשי הימין הם מופרעים ושלילים. אני בא להראות את הצד השפוי, הנורמלי, המלומד, המחונך והמנומס של אנשי הימין, זה שגם לא מפחד. אז אני הורדתי את הכפפות".

אתה חושב שנפגעת מזה?
"בוודאי. אני בסוג של עונש בגלל הדעות הימניות שלי ובגלל הדעתנות שלי, אבל למה שאשתוק? העובדות מדברות בעד עצמן –איש תקשורת במשך 30 שנה, בלי תוכנית בטלוויזיה. וצריך איזון בתקשורת, מאז אני מנסה לאזן לפחות. האמת היא הדבר הנכון מבחינתי, ואני מאמין שדרכה אוכל להתקדם גם לכיוון הטלוויזיה".

אני מבין נכון – אתה אומר שבגלל הדעות הימניות שלך אין לך תוכנית בטלוויזיה היום?
"כן, אבל לא רק בטלוויזיה – בתחום התקשורת בכלל. גלי צה"ל למשל, בגלל הדעות הפוליטיות שלי, בגלל מי שאני, אני לא משדר שם היום. ברמה של הטלוויזיה – התקבלתי לכמה תוכניות, ותמיד-תמיד, כמטה קסם, ביטלו לי את אותן תוכניות בדקה ה-90. למה? רק בגלל הדעות הפוליטיות שלי".


בועט במוסכמות - עמדי (צילום: פרטי)

בועט במוסכמות – עמדי (צילום: פרטי)


באיזה תוכניות מדובר?
"היתה תוכנית ב'ערוץ 24' שבוטלה ברגע האחרון, והיתה תוכנית ב'רשת' שבוטלה גם כן, בגלל הדעות הפוליטיות הימניות לוהטות שלי. זה כל הזמן קורה. למען האמת, בכל סיטואציה ידעתי מי שם לי את הרגלים, ואף פעם לא ידעתי למה, וההרגשה האישית שלי שזה הכול בגלל הדעות הפוליטיות שלי".

זו רק הרגשה או שיש מעבר?
"תשמע, אני מכיר את הנוהל, אני סובל מזה הרבה מאוד שנים. זו באמת שאלה גדולה למה לא נותנים צ'אנס לאיש כמוני, שמסוגל להיכנס ים של מפרסמים וכסף לתוכנית בידור משלי. כן, אח שלך יכול היה להיות כוכב גדול מאוד, בכל הארץ. אני מניח שהכל זה עניין פוליטי, ולכן אצלי הצעד הזה של להתקדם לטלוויזיה מתעכב קצת, ואני מקווה שיגיע מקבל ההחלטות האמיץ שייפתח לי את הדלת לטלוויזיה".

ולמה שלא תמתן את עצמך קצת?
"תראה, בכיר מאוד בתקשורת, כמובן שאני לא אנקוב בשמו, אמר לי שאם אני אמשיך עם הדעות הימניות שלי בפומבי ברדיו, אז אני אתקל במכשולים גדולים בקריירה שלי. אבל למה שאשתוק? אני בית"רי בנשמה, אני בתנועה הזאת, בית"ר, נולדתי לתנועה הזו, גדלתי בה, מה שאומר שהדברים החשובים לי ביותר הם דגל ישראל, דת ישראל ועם ישראל. זה חשוב לי מאוד. זה בנשמה".


עמדי באולפן רדיו ירושלים (צילום: פרטי)

עמדי באולפן רדיו ירושלים (צילום: פרטי)


***

לא בכדי מדבר עמדי על הטלוויזיה. זה יעד בלתי מושג מבחינתו, כזה שנראה כמו מכשול בלתי עביר בשלב זה של חייו. וזה גם חלום חייו של עמדי. הוא מפנטז על תוכנית סטייל 'הראשון בבידור' עליה השלום, כשדודו טופז הוא, כך לדברי עמדי עצמו, מהווה עבורו מודל לחיקוי.

תוכנית הרדיו של עמדי, 'עמדינה', מנסה לחקות את המתכון המנצח של טופז ו'הראשון בבידור', שחילק בזמנו מתנות בשווי רב לצופים. עמדי מבחינתו משלב בין המתנות לבין רצונו לפרגן לעסקים מקומיים – כשהוא מפרגן לצופים במתנות נאות משלל בתי עסק ירושלמים וגם חושף לקהל הגדול שלו את אותם עסקים. "אני רוצה תוכנית בידור אמיתית, שתחבר ותאחד את עם ישראל, שתעניק לצופים, רגש, בידור, מתנות, גאווה וכיף לצפייה", הוא אומר. "אני רוצה לחבר את עם ישראל, אתה מבין, לחבר זה לזה. בכלל אני לא רוצה להתעסק עם אקטואליה. כיום הכל מבוסס על אנטי וקיצון, שנאה ומציצנות, ואני רוצה לשנות את התודעה הלא נחמדה הזו על המרקע. הדגש שלי זה על תוכנית בידור אמיתית. האיש שהייתי רוצה להיות בדמותו, הוא דודו טופז ז"ל שאיחד את העם בזמנו כראשון בבידור. לי יש את היכולות לעשות תוכנית מטורפת. השאלה הראשונה שאני מקבל ברחוב, היא למה אני לא מופיע בטלוויזיה? התשובה שלי היא שאני צריך מישהו שייתן לזה צ'אנס, שייתן לזה בית. אז כן, אני מחפש בית לתוכנית בידור שתחבר, תאחד ותעשה כיף גדול".


בתוכנית של 'עמדינה' (צילום: פרטי)

בתוכנית של 'עמדינה' (צילום: פרטי)


***

עמדי, בן 47, נולד, גדל והתחנך בגילה. הוא נשוי ואב לשלושה, בנם של דני ושולמית עמדי. מזה עשרות שנים שהוא דמות מוכרת וידועה בירושלים, וממש לא רק בגלל התוכנית המצליחה שלו ברדיו. כבר בגיל 15 הוא הגיח לברנז'ת חיי הלילה ולאט-לאט הפך להיות אחד התקליטנים המובילים בעיר, עם רזומה שכולל סטים כמעט בכל מועדון בעיר, בימים שבהם המועדונים הירושלמים היו מוקד משיכה של בליינים מכל רחבי הארץ. בהמשך, הוא הפך לתקליטן מבוקש מאוד בחתונות, והוא גאה בכך שחיתן מאות, ואולי אף אלפי ירושלמים.

תגיד, אתה מקבל הרבה אהבה מאנשים – גם בתוכנית הרדיו אבל לא רק. איך ההרגשה?
"זה מרגש אותי בכל פעם מחדש, ושום דבר לא מובן לי מאליו במסגרת האהבה הזאת. משחר נעוריי הייתי מתארח באולפני רשת ג' בתוכניות של עופר נחשון, שוש עטרי ולפעמים אצל דידי הררי, למשל, שהם היו מושאי הערצה שלי, כי אני הערצתי אנשי רדיו, כבן נוער, אז כבר אז, כילד, היה לי חלום להיות שדר רדיו – והנה היום פתאום אני הוא זה מי שמעריצים אותו – לכן אני אומר תודה רבה לבורא עולם, ובכלל לכולם. אני ירושלמי שנלחם 27 שנים לזכות לאהבה ואהדה כמו שאני מקבל בשנים האחרונות, ומקהל מגוון מאוד: החילונים, הן הצעירים והן המבוגרים, ומנגד גם בקרב המגזר הדתי יש לי אחוזי ההאזנה גבוהים, וזה לפי סקרים. אני חושב שזה בגלל הדעתנות שלי והדעות שלי בעניין ימין וירושלים. אני היום עוסק בתוכנית בידור, זה לא עבודה קלה ופשוטה, אבל אני טוב מאוד בזה, ויש לי הצלחה מרובה – שוב, לא דברים שאני אומר אלא הסקרים".

לרדיו ירושלים הגיע עמדי בגיל 20, וזאת אחרי כמה שנים שבילה ולמד מהשדרים הגדולים של רשת ג'. הוא מספר כי לרדיו הגיע במקרה. "ראיתי מודעה שדרושים טכנאים, עורכים, וכו לתחנות האזוריות", הוא מספר. "מיד הגשתי קורות חיים וזימנו אותי לשיחה. הייתי אז תקליטן באנדרגראונד והקול שלי מצא חן בעיני מי שבחנה אותי. התבקשתי להכין רשימת להיטים שאני אשדר – וזו כמובן לא היתה בעיה כי כל חיי עסקתי במוזיקה. אבל כדי להצליח למדתי אז את העברית על בוריה, כמו שצריך, כי זה חשוב לשדרן רדיו לדבר עברית רהוטה וטובה. תוסיף את הביטחון העצמי שיש לך בעצמך כאדם, וכך תפסתי את הצ'אנס שקיבלתי בשתי ידיים. והנה – 27 שנה אחרי, הנה אני פה"

חוץ מעבודה קשה ועקשנות – איזה טיפ היית נותן למישהו מתחיל בתחום?
"אמרה לי פעם יהולמה לוי, אחת מהמהממות, האישה שלטעמי נחשבת לדבר הגדול ביותר בתקשורת הישראלית, והיא גם זו שגידלה אותי, שחינכה אותי, וזו שדאגה שאלמד את התקשורת: תמיד תהיה ישר, הוגן, תרבותי, ואל תחפש שיגידו אוהבים אותך. אנשים שאומרים לך שהם אוהבים אותך, היא אמרה לי, אומרים את זה לעוד 400 איש. אז תהיה טוב במה שאתה עושה, תהיה מיוחד, ועשה את הדברים מתוך הלב שלך. צעד אחרי צעד, לא מהר-מהר, כי מה שבא בקלות, באותה הקלות ייעלם, ואילו כשאתה עובד על משהו במשך שנים, כשאתה חדור מטרה, צעד אחרי צעד, עם הרבה מאוד קשיים בדרך, עם הרבה מאוד ליטופים, עם הרבה מאוד עליות ומורדות, אתה מצליח להצליח.

"תשמע, אנשי תקשורת, בתחום שהוא אחד הקשים שקיימים, פשוט מתקדמים צעד אחרי צעד. אז תלמדו ממני: דברים טובים יכולים לקרות, אם אתם משקיעים בכך. צריך ללמוד כל הדרך, להשקיע, להתאכזב לפעמים, ואז להגיע לנקודות ההצלחה".


חולם על תוכנית טלוויזיה - עמדי (צילום: פרטי)

חולם על תוכנית טלוויזיה – עמדי (צילום: פרטי)


ואחרי שדיבר על העבודה הקשה שהשקיע במשך השנים, עמדי, כמובן, מזדרז ומזכיר את האנשים שעזרו לו להגיע לפסגה. "אין לבד", הוא מדגיש, "יש צוות שלם שעומד לצידי בכל צעד ובמשך הרבה מאוד שנים. תרשום – ענבל סיטון, שלה יש חלק חשוב ומכריע בהצלחה שלי. אני חייב לה המון ממש, היא התחילה בתור מפיקה והיום היא הבוסית שלי, בסופו של דבר בתפקידה. ויש את הבעלים של הרדיו, וכמובן את רונית עזרן, ובכלל, כל העורכים, המפיקים, וכל מי שהיה חלק בצלחה שלי אני מריע ומודה לו. זה אומר גם תודות מעומק הלב למשפחה שלי, שאני, בגלל החלום שלי להיות שדרן רדיו מחמיץ מהם הרבה זמן איכות. וגם עלי להגיד תודה רבה לאשתי האהובה דנה, שנתנה לי את הגב והתמיכה שלה כל הזמן, ושבלעדיה כל זה לא היה קורה ומוגשם. היא ויתרה הרבה למעני במהלך הדרך. וכמובן אתן קרדיט למאזינים האהובים שלי, שלא עזבו אותי לאורך כל השנים".

בתוכניות שלך ברדיו אתה מהלל ומשבח את ירושלים בכל הזדמנות – מסקרן לדעת: איפה אתה מבלה? איפה המקום הסודי שלך, זה שאתה הולך אליו כדי לתפוס שקט?
"אני אפתיע אותך, כי האהבה הכי גדולה שלי זה לשבת עם חברים שלי, במצומצם כזה, באיזה חוף ים, ולהקשיב לרעש הגלים. זה עושה לי טוב על הלב. על הנשמה. אין לי הרבה זמן לבילויים, אבל כשיש, זה מה שאני הכי אוהב לעשות. וכמובן מסעדות".

נו, אז איזו מסעדה מועדפת עליך בירושלים?
"צ'אקרה".

 

 

והמאכל שאתה הכי אוהב?
"ספגטי עם עגבניות. בכלל כל אוכל של ילדים, אני פשוט מטורף עליו. חולה על אוכל של ילדים ברמות".

עוד דבר שקורה הרבה בתוכנית שלך זה שאתה מרים לחתנים וכלות, נראה שאתה עדיין מתרגש מכל אירוע שאתה מתקלט בו. ועכשיו לשאלה – איזה אירוע אתה הכי זוכר?
"זו שאלה לא פיירית. עשיתי כל כך הרבה אירועים במהלך החיים שלי. עשיתי, למשל, חתונה ל-2,500 איש. זה כמויות לא נורמליות של אנשים בחתונה. חיתנתי זוג לסביות, שזה היה אירוע מאוד מיוחד בשבילי, שריגש אותי מאוד. עוד חתונה שאני זוכר במיוחד, זו חתונה של יהודייה שהתחתנה עם ערבי שהתגייר. הייתי בחתונות של המון פוליטיקאים, ובכלל – חיתנתי את כולם. זה מצבור של המון חוויות שאין מקום בכמה גיליונות לספר עליהן. אני נהנה מאוד מהחתונות. זה כיף לחתן".

ומעבר לזה אתה גם מרים מסיבות שנות ה-90 גדולות ונוסטלגיות – מה יש לך עם הניינטיז?
"אני מטורף על העשור הזה. זה הדור שלי. אבל זה התחיל כך: במהלך שנות התשעים הפכתי להיות די.ג'י מאוד מצליח. בהתחלה באנדרגראונד הבלתי נשכח, ואחר כך באומן 17, ואנחנו עשינו כאן דברים מטורפים בחיי הלילה של ירושלים. הגענו לדברים מוטרפים ממש בשנות התשעים, וזה הכול נעלם, פתאום, בשנת אלפיים. אני זוכר שניגש אלי הלל פרקש, חבר שהוא כמו אח בשבילי, ואמר לי שיש מסיבת עשור לרדיו ירושלים, ושהוא רוצה שאהיה הדי.ג'י הראשי באומן 17. זו היתה מסיבה מטורפת ממש, ע-נ-קית, שפתחה את הליין המצליח ביותר בירושלים בכל הזמנים. עם השקעה ברמה אירופאית, עם כל מה שאתה חולם ולא חולם אפילו במסיבות ענק, ושתדע לך, ובאים למסיבות האלו אלפים מכל מיני מקומות בארץ. 3,000 ומעלה מינימום של אנשים. וזו הרגשה שקשה לתאר. אין, שנות התשעים היו השנים הכי טובות. אז תזכרו: ב-27 באוקטובר, בדיסיטי במעלה אדומים, המסיבה הבאה. כולם מוזמנים. מסובסד לחיילים".

נראה שאתה מתגעגע לשנים הללו, לשנים שסצנת חיי הלילה בירושלים היתה המובילה בארץ?
"אלו היו השנים הכי צבעוניות, מרשימות ומסעירות. היינו אז אימפריית חיי לילה בארץ. ותראה איפה ירושלים נמצאת היום? אין כלום. שממה. מזל שיש את המסיבה הזו. ואני חייב להגיד: אני, מצדי, משתדל מאוד שנישאר בירושלים, מבחינת חיי הלילה, עם יד על הדופק, וכשאני עושה מסיבות כאלו לבני 30+, אין בעיה. אבל מתחת לגיל הזה, זה ממש חבל. לנו. אין להם לדור של היום את החינוך והערכים של חיי לילה".

מי אשם במצב הזה?
"אני לא בא בטענות לאף אחד, אלא מבקש שיעזרו לנו לשפר את המצב. אני פונה לעיריית ירושלים ולמשטרה. הם צריכים לעזור לנו, בעירייה, למי שדואגים לדור הצעיר, כיון שהיום אנשי העסקים רואים, מהבחינה הכלכלית, שפחות שווה להם להרים פה מועדון לילה. אבל אני לא מוריד את הראש, ומודיע בזאת: אם העירייה והמשטרה יעזרו, ירושלים תחזור לפרוח בחיי הלילה. ואני קורא גם לעוד אנשים להצטרף אלי במאבק על צביונה השפוי של העיר. אני פונה גם לבליינים הירושלמים, אל תעמדו מנגד, יזמים מפיקים פה מסיבות, תבואו, תצביעו ברגליים. תוקירו להם תודה. עיריית ירושלים צריכה לעזור, למשל לא לקחת ארנונה ממי שפותח פה מקום בילויים. אני אוהב את העיר הזו, כי היא המאהבת הכי גדולה שלי".


במשחק של בית"ר בטדי (צילום: פרטי)

במשחק של בית"ר בטדי (צילום: פרטי)


***

אהבה גדולה נוספת של עמדי היא, כידוע, בית"ר ירושלים. מועדון שידע ימים יפים מאוד בעבר אבל בשנים האחרונות, איך לומר בעדינות, לא ממש מופת לגדולה או למצוינות או למקצוענות.

"אני מחובר מאוד לבית"ר ירושלים. חד משמעית. הייתי חלק מהאנשים שנלחמו את המלחמה של הקבוצה להבאת רוכש. הייתי הגשר בין הקבוצה לאוהדים במשך כל התקופה הקשה הזו. דאגתי דרך הניסיון שלי בתקשורת לסייע בכל דרך. בית"ר ירושלים היא קבוצה עם סמל קדושה, לא סתם קבוצה. בית"ר בשבילי זה הילדות, זה הבית, זה הסממן הפוליטי, זה הקנאות לעיר, זה האהבה המטורפת לריחות, לצעקות, להתרגשות, לשחקנים, לניצחונות".

מהי ירושלים בשבילך?
"בתור אדם שנולד פה, גדל פה והחלום שלו זה למות בירושלים, אני רוצה לומר לך, שירושלים עברה מהפכה לא טובה בעיני: הבריחה של החילונים, חוסר האפשרות לתת עבודה בירושלים לכולם, יחסי ציבור גרועים מאוד לעיר ירושלים, כי חבר'ה צעירים שעוברים לאזור המרכז, דבר ראשון הם אומרים, איזו מגעילה ירושלים, וזה מקשר אותנו לפוליטיקה, כי בשביל להצליח במקומות חדשים, אתה צריך לגדף את המקום שבו גדלת, וברגע שרואים את ירושלים ורואים איך ממש בועטים לה ככה בראש, במירכאות כפולות, כל אלו שעוזבים אותה, ברגע שהם מזלזלים בעיר המרשימה ביותר בישראל, המשפיעה ביותר, זה משפיע לרעה. אנחנו הרי יותר ממיליון איש שחיים בעיר הזו, שאין כמוה, ביופי שלה, בהרגשה שהיא נותנת לחיים בה".

מה אתה חושב על ראש העיר הנוכחי?
"משה ליאון הוא ראש העיר הטוב ביותר שהיה לירושלים מאז ומעולם".

***

כמובן שאי אפשר לדבר עם עמדי בלי להתעסק בפוליטיקה ולא רק ברמה של דעות ימין כן או לא. אז הנה, לסיום, כמה שאלות פוליטיות במיוחד.

מי אתה רוצה לראות כראש הממשלה הבא?
"את יוסי כהן, ראש המוסד לשעבר. אני מניח שזהו האיש הנכון ביותר אחרי בנימין נתניהו להיות ראש הממשלה של ישראל. הוא אינטליגנטי, חריף, ציוני, מבין עניין, וגם נראה טוב. וגם, ירושלמי כמובן".

מה אומר לך השם נפתלי בנט?
(צוחק) "איש יהודי שהערכתי אותו מאוד, וכמו שהערכתי אותו מאוד זה היום 180 מעלות הפוך. שיהיה בריא בכל אופן, אבל שלא יתקרב יותר לפוליטיקה. הוא ביזה את עם ישראל במעשה הנוכלות שלו להיות ראש ממשלה".


לא חף מטעויות - בנימין נתניהו (צילום: שחר עידן)

לא חף מטעויות – בנימין נתניהו (צילום: שחר עידן)


יאיר לפיד?
"אני חושב שמנהיג במדינת ישראל חייב להיות איש צבא, חייב להיות עם תואר אקדמאי, וגם אדם שמודע למה שהוא אומר, ובואו ח'ברה, אני מכבד את כולם, כן, אבל הוא לא מתאים להיות ראש ממשלה, יאיר לפיד מייצג בעיני את הדבר שהוא הכי מנוגד למה שאני מאמין בו לעם ישראל. אני לא סומך עליו ואני לא מאמין בו. הוא מקסימום יכול להיות שר התקשורת בעיני"

אחמד טיבי?
"אויב ישראל אמיתי, בן אדם שהיה היועץ של ערפאת המרצח האדיר, אחד כזה ששונא ישראל ואומר לך את זה בפנים, וזה שהוא נמצא בכנסת ישראל זוהי תעודת עניות וביזיון גדול מאוד".

מנסור עבאס?
"לא מכיר אותו, ולא רוצה להכיר אותו. גם הוא אגב איש ששונא את ישראל, ועם הלשון החלקלקה שלו מוכר את הלוקשים של מהנדסי התקשורת מהשמאל. 50 מיליארד היו צריכים לעבור אליו, לו ולחבורת האנשים שלו שיש להם אמנה נגד ישראל, אמנה פשוט לגמור את ישראל. בקיצור, איש כזה לא ראוי בכלל להיות גם לא אזרח המדינה אפילו. אבל קטונתי אני, אלה הם רק הדעות האישיות שלי בלבד".

בנימין נתניהו?
"מכל המנהיגים שיש כרגע הוא החכם ביותר. הוא רוק סטאר של הפוליטיקה הישראלית, רוק סטאר ברמה עולמית. אדם שעבר פה הפיכה שלטונית. מה שהוא עושה בדקה, יאיר לפיד ושות' לא יוכלו לעשות במשך כל ימי חייהם. מודה ומתוודה, לא בחרתי בו בבחירות הקודמות, כי בכל זאת עם כל הדברים הטובים שבו, יש בו גם מלא דברים לא טובים. הרמת הראש של הבדואים בדרום, זה הוא. הזרמת סכומי כסף לחמאס, זה הוא. ועוד הרבה מאוד עניינים אחרים רעים שבאים איתו. מי שאמור להיות ראש ממשלה באמת, לדעתי, זה יוסי כהן. ממנו אני מחזיק על באמת".

יש ירושלמי שמהווה סמל לדעתך?
"רמי לוי, אלי אחנה, אברי גלעד. בכלל, כל הירושלמים המצליחנים הם אלילים בשבילי, אבל רמי לוי הוא הדוגמא המובהקת והגדולה ביותר שלי. בכלל אני גאה להיות חבר שלו, וגם בן עדתו – כורדי"

נקנח רחוק מפוליטיקה, עם הזמר עידן עמדי, שהוא בשבילך…
"בן משפחה, אדם עם לב אדיר, אני אוהב אותו מאוד, וגם הוא דוגמא לירושלמי מעולה, משכמו ומעלה".


מחפשים דירה בדרום העיר? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

7 תגובות
  1. שרון כהן

    אלעד הפסקנו להעזין לך כי הפכתה ל תוכנית פוליטית מגעילה ויש גבול לכל דבר.

  2. בחיים לא שמעתי עליו

    אני שומע רדיו קבוע ובחיים לא שמעתי אותו . דווקא מקשיב לספורט ברדיו ירושלים ונהנה מרמה גבוהה של פרשנות. את המשפחה מכיר מעירייה והם עשו עבודה טובה מאוד.

  3. אמינוף

    אראל סגל , גדי טאוב ואבישי בן חיים זה ליגה שמעמידה משקל מול השמאל , ברדוגו סתם אלים אפילו שאיש נבון . עמדי לא מסוגל לומר כלום משמעותי או מורכב על העולם הכל פשוט בלי השקפה עמוקה, בלי ידע כללי . לא לחינם שניים מכוכבים שלנו הם דוקטורים והשלישי כל יום קורא ספרי היסטוריה . הספר האחרון שעמדי קרא לדעתי היה זבנג ב 1998 . הוא יודע לקרוא אתר חדשות באנגלית ? , אני בספק, לקרוא מסמך של משרד ממשלתי ולהבין . כל זה נחשף בראיון . בעצם הוא משרת את השמאלנים כי מאשש את מה שחושבים על מצביע ליכוד ואוהדי ביתר ירושלים . אנחנו לא כמוך אלא עם השקפה שיש לה עומק .

  4. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אדם מדהים אמיתי בלי מסכות משהו שלא אוהבים כי זה עולם השקר מי שאומר את האמת והולך עם האמת שלו הוא שקרן חחח הזוי

  5. יניב

    בא נודה על האמת מנומס אתה לא וכל מי שלא חושב כמוך אתה יורד עליו אז אל תנסה ליהיות קורבן אתה פשוט מנצל את המעמד שלך ברדיו אני הייתי שומע אותך כל הזמן ופשוט עברתי ערוץ וחבל אתה יכול לקרב ביין אנשים עם דעות שונות

  6. איציק

    כמה עוד אפשר לשמוע על אנשי ימין שבוכים שאין להם ייצוג בתקשורת? ערוץ 14, ערוץ 7, ישראל היום, ושלא לדבר על זה שרוב כלי התקשורת היום ימניים.
    אגב, אם תדאג יותר לאוכלוסיה החילונית ולאינטרסים של האוכלוסיה החילונית (תחב"צ בשבת וכו') אולי תוכל להתלונן פחות על התחרדות של ירושלים בפרט וישראל בכלל

  7. אלירן יצחקי

    אלעד היקר, אני מאזין קבוע שלך ומכור אלייך!
    שהקב"ה יעזור לך בכל אשר תפנה.
    הלוואי והיית מסכים לרוץ בפוליטיקה הארצית, הייתי בוחר בך בלי להסס.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר