אליהו שמואל באליפות השש-בש (צילומים: התעוררות, אלבום פרטי)
אליהו שמואל באליפות השש-בש (צילומים: התעוררות, אלבום פרטי)

אלוף ירושלים: תכירו – אליהו שמואל מגילה, הזוכה הגאה בטורניר השש בש

בצל המלחמה, ועם צורך עז לקצת אסקפיזם, יזמה תנועת 'התעוררות' את אליפות ירושלים לשש בש, שהתקיימה בשוק מחנה יהודה. "שש בש זה אצלי בדם", אומר המנצח, "זכיתי גם ב-2018 וגם בו-2020 באליפות העיר"

פורסם בתאריך: 19.1.24 08:28

ביום שני האחרון התקיימה אליפות שש של ירושלים כשהפעם הצטרפו גם המפונים מהדרום שעברו להתגורר בעל כורחם בעיר מאז פרוץ המלחמה שהשתתפו גם הם בטורניר. שהלוקיישן הנבחר הוא שוק מחנה יהודה או ליתר דיוק בבאר הבירבאזר. על רקע המלחמה, בתנועתן התעוררות החליטו שהחיים חזקים מהכל ויש לתת גם רגעי מפלט והנאה לאזרחים וקיימו טורניר שש בש מוצלח שבו השתתפו צעירים וצעירות, מבוגרים ומבוגרות ואפילו חיילים כשהמטרה היא להראות מי האלוף הירושלמי בשש בש. ובכן, יש אחד כזה ומסתבר שטורנירי שש בש לא זרים לו כלל. תכירו את אליהו שמואל, בן 56 הירושלמי שזכה במשחק המסורתי הידוע וגבר על מספר מועמדים עד לגמר המיוחל.


אליהו שמואלי במהלך משחק השש בש (צילום: התעוררות)

אליהו שמואלי במהלך משחק השש בש (צילום: התעוררות)


 

 

"זו תחושה עילאית להיות מקום בירושלים", אמר שמואל הנרגש בשיחה עם "כל העיר", והסביר כי זה לא הטורניר הראשון שבו הוא מצייץ ולמעשה יש לנו כאן בירושלים מתחרה רציני גם ברמה הארצית. "לאחרונה זכיתי במקום שני בארץ בטורנירים שמתקיימים בת"א במקום שנקרא 'לסקר' ואותו מארגן ארגון שב"י (שש בש ישראל). קודם לכן גם זכיתי במקום הראשון הארצי, אני גם אלוף אופקים ואם לא המלחמה הייתי נוסע גם לטורניר בינלאומי בקפריסין ובמקומות נוספים".


אלוף השש בש אליהו שמואלי (צילומים: אלבום פרטי אליהו שמואלי)

אלוף השש בש אליהו שמואלי (צילומים: אלבום פרטי אליהו שמואלי)


מהיכן מגיעה האהבה לשש בש?
"עוד מהילדות שיחקתי, אבל מי שהכיר לי את המשחק הוא חבר ילדות בשם אבי יוסף, האחיין של איציק קלה אגב ומאז לא הפסקתי לשחק. זה אצלי בדם. זאת לא הפעם הראשונה שאני אלוף ירושלים ולמעשה זכיתי גם ב-2018 וגם בו-2020 באליפות העיר. במהלך השבוע אני נוסע לת"א לשחק בליגה מקצועית מול מתחרים רציניים ביותר מהטובים בארץ וגם כאלה שמגיעים לחו"ל ומביא כבוד לירושלים".

יש לך איזו מטרה עתידית?
"כשאני נוסע לתל אביב ורואה איזו השקעה יש שם ובאיזה ציוד יקר ערך מדובר אני מבין שגם אצלנו בירושלים צריך שיהיה מקום כזה קבוע שינהל ליגות עם ציוד איכותי ומקווה שמישהו ירים את הכפפה כי גם לירושלמים מגיע".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר