פאולה רוזברג (צילום:רמי זרנגר)
פאולה רוזברג (צילום:רמי זרנגר)

פאולה רוזנברג ל"כל העיר": "הירושלמים זקוקים לתזונה שיש בה אלמנט מרגיע"

ה-מומחית לנושא תזונה בריאה ונכונה פאולה רוזנברג עם טיפ להורים: "אם ילד יפחית את כמות סוכריות הגומי שהוא אוכל מארבע לשתיים ביום, הוא כבר עשה צעד לעבר התזונה הבריאה"

פורסם בתאריך: 19.6.18 15:08

"ירושלים זו העיר הכי מגוונת שיש, עם הכי הרבה זרמים, עדות, אנשים ועמים", אומרת בשיחה עם "כל העיר" הנטורופתית פאולה רוזנברג, שהפכה לגורו של ממש בכל הקשור לתזונה בריאה וטבעונית. "אם הייתי צריכה להגדיר מה היא תזונה לתושבי רעננה או לתושבי גדרה, היה לי הרבה יותר קל. ירושלים היא העיר הכי אוניברסלית שיש, ולכן קשה להגדיר מהי תזונה ירושלמית, אבל הייתי אומרת שהירושלמים זקוקים לתזונה שיש בה אלמנט מרגיע – כדי לחיות בשלום עם ההבדלים הרבים בין התושבים. זה אומר הרבה 'B קומפלקס' והרבה חומצות שומן כמו אומגה שלוש. לדעתי כדאי לפזר את זה בקניונים וברחובות".



רוזנברג תשתתף היום, שלישי, 19.6, בפסטיבל "אוכלים בריא ירושלים 3" במתחם הסינמה סיטי בעיר, יחד עם מיכל צפיר ודורון שפר. לגבי השאלה מהי תזונה בריאה עונה רוזנברג כי "בסופו של דבר, תזונה בריאה היא כל דבר שאדם יעשה טוב יותר ביחס לעצמו. זה הדגש. העיקרון המרכזי הוא שתזונה צריכה להיות בריאה לאדם הספציפי שנוקט בה. הרי אותה תזונה יכולה להיות מושלמת עבור אדם אחד והרסנית עבור אדם אחר".

רוזנברג מוסיפה ואומרת כי "לאכול בריא זה להוסיף לתפריט את אחת הקבוצות המוכחות באופן שאינו משתמע לשתי פנים כקבוצות מיטיבות, ולהסיר מהתפריט מזונות שנחשבים מזיקים. לדוגמה: ככל שנפחית את כמות צבעי המאכל שאנו צורכים, כך יהיה טוב יותר. לכן אפילו אם ילד יפחית את כמות סוכריות הגומי שהוא אוכל מארבע לשתיים ביום, הוא כבר עשה צעד לעבר התזונה הבריאה, הוא כבר הקל על הגוף שלו".

פסטיבל אוכלים בריא ירושלים נערך זו השנה השלישית ברציפות בעיר, והוא משלב הרצאות מקצועיות בנושא תזונה ובריאות ודוכני מזון בריא, תוספי תזונה, ספרים מקצועיים, מוצרי בריאות, ציוד למטבח בריא וכלי בישול ועוד.

 

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר