דיור מוגן בסטנדרט גבוה. נוה עמית \ צילום: אולפני אתרוג
דיור מוגן בסטנדרט גבוה. נוה עמית צילום: אולפני אתרוג

אצלינו מרגישים בבית

בית הדיור המוגן נוה עמית בשכונת רמת אשכול מעניק חוויית מגורים איכותית, אווירה ביתית וחמה לצד השגחה רפואית מלאה ופעילות מעשירה לאורך היום. לדברי רוני עוזרי, מנכ"ל נוה עמית: "אנחנו נותנים את כל המעטפת, מתוך ההבנה, שמדובר באנשים שעבדו קשה כל החיים שלהם ועכשיו מגיע להם לנוח. אנחנו דואגים להם לכל מה שצריך"

פורסם בתאריך: 26.5.22 16:40

בלב שכונת רמת אשכול בירושלים, סמוך למרכז המסחרי, ניצב בית דיור מוגן לגיל השלישי השייך לרשת נוה עמית – "נוה עמית רמת אשכול".

בית הדיור המוגן, שמיועד לדיירים עצמאים, ממוקם בבניין בן שמונה קומות, המשקיף אל נוף הררי וירוק. הבית מעניק לדיירים מעטפת מלאה שכוללת חווית מגורים מתקדמת, אווירה ביתית חמה ונעימה, פעילויות תרבות וליווי רפואי ומקצועי. "הבית שלנו הוא בית מיוחד במינו", אומר רוני עוזרי- מנכ"ל נווה עמית. "הבית הוא לא גדול מידי ולא קטן מידי והשילוב הזה מאפשר לנו לתת לכל אחת ואחד מהדיירים שירות אישי ויחס חם, ומצד שני, הוא מאפשר לנו להעניק להם שירותים מגוונים ועשירים".

בנוה עמית, 110 יחידות דיור בגדלים שונים, מדירות חדר וחצי ועד דירות שלושה חדרים. הדירות מפנקות וכוללות מטבח, חדר רחצה ושירותים, טלוויזיה עם חיבור לכבלים, קו טלפון וחיבור לאינטרנט. בדירה פינת שינה וסלון ובנוסף לאבזור הקיים, כל אחד מהדיירים יכול לרהט את הדירה על פי טעמו האישי.

סמוך לבית, במרחק הליכה קצר נמצא מרכז מסחרי הנותן מענה מלא לדיירי הבית ובו ניתן למצוא בית מרקחת, מרפאות, חנויות, בנקים, בתי קפה ומסעדות. "לא פעם הדיירים אומרים לי שהם עברו אלינו מהבית, אבל פה הם מרגישים יותר בבית, כי הכל מאוד נוח וזמין", אומר בחום רוני עוזרי. "מדברים איתי גם בני המשפחה של הדיירים, שמספרים לי שכאשר ההורים התגוררו בבית הקודם שלהם, הם כל הזמן התקשרו אל המשפחה, כי הרגישו לבד והיה משעמם להם ופה, בני המשפחה לא מצליחים להשיג אותם בטלפון, כי הם כל הזמן עסוקים בפעילות ובמפגשים חברתיים".

החיוך לא יורד מהפנים. נוה עמית | צילום: חנה טייב

החיוך לא יורד מהפנים. נוה עמית | צילום: חנה טייב

שירותים ברמה הגבוהה ביותר

לצד השירותים הרבים שמעניק הבית: רווחה, אחזקה, ניקיון, אבטחה, ספרות וטיפוח, וכן, חדר אוכל עם שלוש ארוחות ביום – פנסיון מלא, קפיטריה, קונדיטוריה, חדרי חוגים, חדרי הרצאות, ספריה עשירה, מספרה ומכון יופי, פעילויות חברה, תרבות ופנאי, מספק הבית לדייריו שירותי רפואה בכל שעות היממה. "הצוות הרפואי שלנו בבית הוא ברמה גבוהה מאוד. יש אצלנו שירותי אחיות 24/7 ומספר פעמיים במהלך השבוע מגיעים רופאים, שהם מומחים בגריאטריה, שזה דבר חשוב בגיל המבוגר, לאבחן את הדייר שלא מרגיש טוב ולמנוע בעיות עתידיות. בנוסף, אנחנו עושים בדיקות תקופתיות יזומות לדיירים, על מנת למנוע הידרדרות רפואית".

הבית מאובטח לאורך כל שעות היום 24/7 וצוות העובדים במקום מונה כארבעים עובדים אדיבים ומסורים, שדואגים לשמור על אווירה נעימה בבית, להיות בקשר רציף עם הדיירים ובני המשפחה ולהעניק להם הרגשת ביטחון ובתחושה של בית. "אנחנו נותנים להם את כל המעטפת, מתוך ההבנה, שמדובר באנשים שעבדו קשה כל החיים שלהם ועכשיו מגיע להם לנוח, להוריד מהם כל מעמסה ואנחנו דואגים להם לכל מה שצריך".

נווה עמית, הוקם לפני כ- 35 שנה ובשנים האחרונות מנהל אותו רוני עוזרי, לו למעלה מ- 30 שנות וותק בתחום ניהול בתי אבות ודיור מוגן. יחד איתו בצוות עובדת סוציאלית, אם בית, אחות ראשית וצוות ניהול.  "האוכלוסייה שלנו מגוונת מאוד וברמה גבוהה. המקום שלנו מותאם לציבור הדתי, המסורתי והכללי", מסביר עוזרי.

אחד הדברים עליהם מקפידים בבית, הוא כל נושא ההעשרה לדיירים. בבית חוגי יצירה והעשרה, שיעורי התעמלות, חוגים לשפות, גינון, מקהלה, טיולים, ימי הולדת, קונצרטים והרצאות במגוון תחומים.

בכל שבת מתארח במקום חזן שמעביר את השבת ביחד עם הדיירים. "ישנה אצלנו פעילות תרבותית עשירה מאוד. היום מתחיל לאחר ארוחת הבוקר ומסתיים לאחר ארוחת הערב. הבית פתוח והדיירים יכולים לצאת מתי שהם רוצים, וכן, ניתן לבוא לבקר אותם לאורך כל שעות היום. הם עצמאים וזה ביתם לכל דבר". לסיום, מתייחס גם לתקופת הקורונה: "עברנו את הקורונה בצורה טובה ושמרנו על איזון. מצד אחד שמרנו על הדיירים ומצד שני המשכנו את הפעילות כדי שלא ירגישו מבודדים".

לפרטים: רחוב פארן 10, ירושלים, 054-8334433,,  02-5891122

אתר: www.neve-amit-jerusalem.co.il


תוכן מקודם


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר