׳׳מגדלי הנוריות׳׳, שכונת נוריות, ראשל׳׳צ | הדמיות: הדמיות: אלי פנצירר, קריסטל גרפיקס
׳׳מגדלי הנוריות׳׳, שכונת נוריות, ראשל׳׳צ | הדמיות: הדמיות: אלי פנצירר, קריסטל גרפיקס

עשייה ומצוינות ללא פשרות למען איכות חיים

חברת ע. אהרון היא אחת מעשר חברות הבנייה המובילות בירושלים ונבחרה כאחת מחברות הנדל"ן המשפיעות על המשק הישראלי בכלל. לחברה הוותיקה מוניטין רב שנים ביזמות וביצוע אינספור פרויקטים נדל"ניים מוצלחים. על סוד ההצלחה אומר עופר אהרון, הבעלים, "כולנו במשפחה שותפים לחזון הבנייה בארץ ישראל בכלל ובירושלים בפרט, ועושים לילות כימים כדי לשמר את המסורת והאיכות שפיחתנו החל משנות ה- 90"

פורסם בתאריך: 26.5.22 16:51

חברת הנדל"ן ע. אהרון, היא אחת מהחברות המובילות בתחום הבנייה למגורים בישראל. החברה בונה מאות יחידות דיור בשנה ובהיקפים כספיים של מאות מיליוני שקלים.

לרגל ערב יום ירושלים, שוחחנו עם הבעלים עופר אהרון על האני מאמין שלו, מה מייחד ומבדיל את החברה שלו מחברות אחרות, על הפרויקטים בביצוע ובתכנון והעסק המשפחתי. "האני מאמין שלי והחלום שלי מהרגע שהקמתי את החברה הוא לבנות את ארץ ישראל", מספר בגאווה עופר אהרון. "כחברה ירושלמית, מרגש מאוד עבורנו להיות חלק ממי שבונה את העיר ירושלים כבר כמעט שלושה עשורים ולדאוג לזוגות צעירים בתחילת דרכם ולספק עוד היצע של דירות במדינה בה יש חוסר גדול מאוד".

איך אתם מסייעים בנושא זה?

"אנחנו פועלים רבות גם בתחום המחיר למשתכן ורק בשנה האחרונה סיפקנו מאות דירות במחיר מוזל לזכאים באזור ירושלים וגוש דן. החברה בונה מאות יחידות דיור בשנה בלוקיישנים הנבחרים בקפידה ותוך רצון להגדיל את היצע הדירות באותו אזור׳׳.

חברת ע. אהרון דואגת למעטפת מלאה עבור לקוחותיה ופועלת לשמירת האיכות הגבוהה בבנייה מא' ועד ת' – החל מאיתור הקרקע, דרך התכנון האדריכלי למתן שטחי מגורים ומסחר שמשקפים רמת מחייה גבוהה ואפשרויות תעסוקה, לצד תכנון פיננסי נכון שיאפשר נתינת סטנדרט בניה ואבזור משודרגים, ולבסוף, הביצוע הסופי שנבחן ונבדק בכל עת על ידי אנשי המקצוע המובלים בתחום. "המקצועיות לצד היחס האישי לכל אחד מהלקוחות שלנו, הם נר לרגלנו", מסביר אהרון, "אנחנו לא מתפשרים בשום שלב והצוותים שלנו נמצאים בשטח, דואגים ומוודאים שהכל מתנהל כמתוכנן".

חברת ע. אהרון נוסדה בשנת 1996 על ידי עופר ונחום אהרון, בעלי תואר הנדסאי בניין ובעלי ניסיון עתיר בתחום תכנון ובניית פרויקטים בנדל"ן. בתחילה עסק עופר בתחום הבנייה כעצמאי ובהמשך, הקים את החברה ועם הקמתה הצטרף אליו אחיו נחום שותפו לדרך. נחום משמש כמנכ"ל החברה והוא אחראי על ביצועם של הפרויקטים בפועל, כאשר עופר אחראי על תחום התכנון מרגע איתור הקרקע ועד לקבלת היתר הבנייה.

מה מבדיל אתכם מחברות בנייה אחרות?

"יש הרבה פרמטרים ומאפיינים המייחדים ומבדלים אותנו מהרבה חברות אחרות, אך אם נתבקשנו לגעת במשהו אחד, אז לא אוכל שלא לחשוב על הפתגם הידוע: ׳׳זה לא הבית שעושה את המשפחה, אלא המשפחה, היא זו שעושה את הבית׳׳.

בחברה מועסקים בני משפחה רבים כמנהלי ומתאמי פרויקטים הנדסאים ומהנדסים. "מה שהחל לפני למעלה מ- 26 שנה יחד עם אחי, התרחב לעשייה משפחתית ענפה וקפדנית, המלווה בתחושה של שליחות, כזו שבאה מהבית ומחלחלת מהדור הוותיק לדור הצעיר ביותר", אומר עופר בגאווה. "רצינו וגם הצלחנו להוכיח, מעבר לכל ספק, שבעזרת משפחתיות, מקצועיות, חזון ומצוינות, אפשר להכניס אהבה לקירות ואצלנו כל קיר וכל בניין נבנה באהבה ומחשבה רבה למען הלקוחות שלנו".

עוד הוא מוסיף: "בחברה שלנו פועלים בני משפחה רבים ועובדים שהם כבני משפחה ולכולם אינטרס משותף – הצלחת החברה, עשייה ומצוינות ללא פשרות". אהרון מדגיש, שלא ייחוסם של בני המשפחה הקנה להם את התפקיד אשר מביא איתו אחריות רבה, אלא השילוב בין ההתמקצעות בתחומי ההנדסה, ניהול, בנייה, פיקוח, תיאום פרויקטים ועוד לבין הדרבון לעשייה איכותית ומקצועית, אותה קיבלו בילדותם בבתי המשפחה המצומצמת והמורחבת. "כבני בית ומשפחה שינקו נדל׳׳ן ועשייה במצוינות ובלא פשרות, כולנו כיום שותפים לחזון הבנייה בארץ ישראל בכלל ובירושלים בפרט, ועושים לילות כימים כדי לשמר את המסורת והאיכות בנות השנים הרבות, החל משנות ה- 90".

מדורגים בין 100 חברות הנדל"ן המשפיעות במשק

כיום, עיקר עיסוקה של החברה הוא יזמות וביצוע בניה רוויה, התחדשות עירונית, פינוי בינוי, מבני משרדים ומסחר מניב. החברה רשומה ברשם הקבלנים בסיווג הגבוה ביותר (ג'5), סיווג המקנה לה את היכולת לעבוד בכל קנה מידה כלכלי וביצועי. כמו כן, החברה רשומה בוועדה הבין משרדית כחברה מורשית לביצוע עבודות ממשלתיות (קבלן כוכבית) ונהנית מחוסן פיננסי רב ומדורגת כבר שנים רבות על ידי dun’s 100 בין מאה חברות הנדל"ן המשפיעות במשק הישראלי, וכן, עומדת בתקני איכות מחמירים iso 9002  ומפוקחת מדי שנה על ידי מכון התקנים. "בכל הפרויקטים אותם אנחנו מבצעים, אנחנו מקפידים על סטנדרט בנייה גבוה החל משלב התכנון עד לביצוע הסופי של כל פרויקט", מסביר אהרון, שמציין שלצורך ליווי הפרויקטים מעסיקה החברה יועצים, מהנדסים וקבלנים מהשורה הראשונה, כולם בעלי ניסיון וידע רב.

והיתרונות שלכם?

"נתחיל מניסיון רב שנים הן בתחום הנדסת בניין, יזמות, ביצוע ותכנון וזה לצד איתנות פיננסית מוכחת. לחברה מוניטין רב של עשרות שנים בתחום הבנייה, היא נחשבת לחברה אמינה העומדת בלוחות זמנים ומקפידה על איכות הבנייה וזה לצד שירות ליווי ומקיף ללקוחותינו. אבל יתרונה הגדול של החברה טמון בעובדה שהיא גם יזמית וגם מבצעת. מאחר וביצוע כל הפרויקטים נעשה על ידי חברת נחום אהרון בע"מ (בעלת סיווג גבוה ביותר-ג' 5) שהיא חברה בת של חברת ע. אהרון, הלקוחות שלנו מקבלים תחת קורת גג אחת את כל הדרוש ונמצאים בקשר רציף עם החברה מרגע חתימת החוזה ועד למסירת המפתח, ללא גורמים חיצוניים. זו אחת הסיבות לכך שמרבית לקוחות החברה הם לקוחות וותיקים, חוזרים וששמעו על החברה דרך המלצות".

חברת ע. אהרון היא אומנם חברת בנייה ירושלמית, אבל היא בונה בכל רחבי הארץ וממשיכה לגדול ולהתפתח. היא נחשבת לחברת בוטיק ומדורגת בעשירייה הראשונה של חברות הנדל"ן והבנייה בירושלים וכיום ניתן לראות אותה בונה כמעט בכל פינה: מבשרת ציון, מעלה אדומים, ראשון לציון, ביתר עלית, ירושלים ועוד.

פרויקטים איכותיים בירושלים וברחבי הארץ

לצד הפרויקטים שכבר אוכלסו, יש לא מעט פרויקטים בביצוע: פרויקט בשכונת הנרקיסים החדשה בראשון לציון – במסגרת הפרויקט נבנים שני מגדלי מגורים, אשר יכללו 95 יח"ד, משולב עם מחיר למשתכן והבנייה נמצאת בשלבים מתקדמים. כל הדירות לפרויקט זה כבר נמכרו.

פרויקט נוסף שנמצא בביצוע הוא מחיר למשתכן בבית"ר עלית, במסגרת הפרויקט נבנים חמישה בנייני מגורים ויכללו 70 יחידות דיור, הפרויקט הראה ביקוש גבוה ומתקדם בהתאם לתחזיות ואף מעבר לכך.

עוד פרויקט שנמצא בשלבי סיום הוא פרויקט ׳׳ON אהרון׳׳ במבשרת ציון, שנמצא בשלבי אכלוס. הפרויקט מכיל מעל ל- 24000 מ׳׳ר של מסחר ומשרדים, וחברות מובילות במשק הישראלי בחרו להעביר לפרויקט זה את משרדיהן. "בפרויקט קיימים עדיין מספר שטחי משרדים ומסחר, שטח ייעודי לסופרמרקט ושטח מדהים לבית קפה/מסעדה הכולל חלל סגור ומרפסת ענקית ומפנקת לנוף פסטורלי וירוק", מציין אהרון ומסביר מהן ראשי התיבות ON (עופר ונחום) "המטרה העתידית שלנו בתחום המסחר היא שכלל הפרויקטים שלנו יהיו תחת אותו שם והמותג המוביל – ON".

כמו כן, בחודשים האחרונים משווקת החברה בהצלחה את פרויקט ׳׳משכנות עמית׳׳, בשכונת הר חומה בירושלים. הפרויקט יכיל 125 דירות בסטנדרט גבוה מאד, רובן פונות לנוף פנורמי מדהים של הרי יהודה ובין עשרת בנייני הבוטיק בפרויקט יקום שטח ציבורי ירוק ומפנק לרווחת הדיירים. "רוב הדירות בפרויקט כבר נמכרו תוך זמן קצר והצפי המשוער לסיום הבנייה יהיה מוקדם משחזינו", אומר אהרון. "זאת לאור העובדה שהחלטנו ליזום הגדלה משמעותית בצוותי העבודה והבנייה באתר. כך אנחנו מקווים שנוכל לעזור גם לרוכשים היקרים להתמודד בצורה נכונה יותר עם מדד תשומות הבנייה, הפוגע גם בנו כמו בכולם".

לצד זה, בקרוב ייצאו לשיווק בירושלים שני פרויקטים במורדות מלחה בירושלים ובקטמון הישנה. "מדובר בבנייני בוטיק שיספקו חווית מגורים יוקרתית וייחודית".

עוד מוסיף אהרון: "ממש בימים אלה, אנחנו בהכנות אחרונות לקראת פתיחת שיווקו של פרויקט מדהים ומרגש נוסף בגוש דן, יחד עם חברת השיווק אלרם נדל"ן – ׳׳מגדלי הנוריות – סיפור אהבה חדש במרכז׳׳, מספר אהרון כשזיק בעיניו. "מדובר בשלושה בניינים מודרניים ומעוצבים, המכילים יחד 108 דירות (50% שוק חופשי, 50% מחיר למשתכן) בתמהיל מגוון ושונה ובסטנדרט הבנייה המוקפד שלנו, כמו תמיד".

שכונת הנוריות היא אחת מהשכונות החדשות הנבנות כעת בראשון לציון יחד עם רקפות ונרקיסים. מדובר באזור שנחשב כיום לאחד מהאזורים החמים והמבוקשים במרכז הארץ. "אנו מבטיחים לספק גם בפרויקט זה את הסטנדרט הבלתי מתפשר של חברת ע. אהרון".

בנוסף, לא מעט פרויקטים של החברה נמצאים בתכנון ובימים אלה מתכננת החברה פרויקט מלונאות ומסחר בים המלח בחוף "קליה". שטח הפרויקט עומד על 250 דונם וכולל בניית מלון עם 250 חדרים ואולם כנסים, 180 יחידות נופש פרטיות בשטח 120 מ"ר כל אחת עם בריכת מים ענקית, וכמובן, חוף הים של ים המלח. בנוסף, ייבנה שטח מסחרי של 5000 מ"ר לצד אטרקציות נוספות וטובות. על תכנון הפרויקט אמון האדריכל המוערך יואל פייגין, המתמחה בתחום המלונאות.

מילה על התחדשות עירונית?

"בשנים האחרונות מקדמת החברה פרויקטים בתחום ההתחדשות העירונית ופינוי בינוי, במסגרת זו היא מקדמת פרויקטים של תמ"א 38 חיזוק ועיבוי ברחוב חסדא בשכונת בקעה בירושלים, במסגרת הפרויקט מבצעת החברה חיזוק לבניין רכבת בן שש כניסות, הכולל 96 יחידות דיור. פרויקט נוסף הנמצא בתכנון שלנו הוא פינוי בינוי ברחוב איסלנד בקרית יובל, ירושלים, פרויקט במסגרתו ייהרס בניין רכבת עם ארבע כניסות ובמקומו ייבנו ארבעה בניינים בני 164 יחידות דיור, בנוסף להם בשכונות גילה וקריית יובל ייבנו בכל אחת מהן מאות יחידות דיור".

מה אתה מאחל ללקוחות שלכם ובכלל לרגל יום ירושלים?

"קודם כל, יום ירושלים שמח ושנית, שהלקוחות שלנו ימשיכו לדעת שאנחנו נמשיך להיות פה עבורם, נמשיך לבנות ולחדש את ירושלים בפרט ואת הארץ בכלל, וניתן להם את הבנייה המקצועית והאיכותיות ביותר כמו שאנחנו יודעים".


תוכן מקודם


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אחד מיני רבים

    חברה של רמאים.
    אין הבטחה אחת, שהובטחה לדיירי פרוייקט נרקיסים בראשון לציון, שהם לא הפרו וממשיכים להפר.
    תתרחקו מהם כמו מאש! מוזמנים להגיע לבניינים ולשוחח עם הדיירים בעצמכם. תשמעו אילו יסורים החברה הזאת העבירה, וממשיכה להעביר, גם לאחר מסירת הדירות.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר