סטודנטים באוניברסיטה העברית בהר הצופים (צילום: אורן בן חקון)
סטודנטים באוניברסיטה העברית בהר הצופים (צילום: אורן בן חקון)

שיאנית המלגות: עיריית ירושלים תחלק כ-10 מיליון שקלים לסטודנטים בעיר

בשנת הלימודים האקדמית תש"ף תחלק עיריית ירושלים כ-1,000 מלגות, תמורתן הסטודנטיות והסטודנטים יתנדבו כ-130 שעות בתוכניות שונות, ביניהן: פעילות בקבוצות ספורט לנשים, העברת קורסים בנושאי סייבר ורשתות חברתיות לאוכלוסיות מבוגרות וסיוע לקשישים עם קניות ושיפוצים

פורסם בתאריך: 30.10.19 12:08

עיריית ירושלים תחלק בשנת הלימודים האקדמית תש"ף כ-1,000 מלגות בהיקף כולל של כ-10 מיליון שקלים. בעירייה מדגישים כי מדובר בסכום שיא של מלגות, "יותר מכל רשות עירונית אחרת בישראל".

המלגות יחולקו לסטודנטיות ולסטודנטים הירושלמים על ידי העירייה, הקרן לירושלים ומפעל הפיס, עבור 130 שעות של התנדבות בקהילה בעיר ועוד 10 שעות של קורסי העצמה והעשרה עבור עצמם, כמו למשל קורסים בכתיבת קורות חיים, באקסל ובניהול כספים.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


בין 30 התוכניות השונות בירושלים, שבהן יתנדבו הסטודנטיות והסטודנטים – הובלת קבוצות ספורט לנשים; העברת קורסים בנושאי טכנולוגיה, סייבר ורשתות חברתיות לאוכלוסיות מבוגרות; סיוע לקשישים עם קניות ושיפוצים; התנדבות בעמותות למען אוכלוסיות מוחלשות; ארגון אירועי תרבות; גישור בין מגזרים שונים בבירה, סיוע לתלמידים מתקשים, ליווי נוער בסיכון ועוד.

מהעירייה נמסר כי "על המהלך מנצח ראש העיר משה ליאון, אשר הצהיר כי בסופו של תהליך בכוונתו להעניק מלגה לכל סטודנט ירושלמי, ובתנאי שיתנדב בתוך ולמען הקהילה העירונית".

"נושא המלגות מאוד קרוב ללבי ולקחתי אותו כפרויקט אישי", אומר ליאון. "בתקווה למשוך לירושלים מספר שיא של סטודנטים ולגרום להם להצמיח שורשים דווקא כאן. לקחת חלק בקהילות הוותיקות שכאן ולהרגיש כמו בבית, ובתנאי שיתרמו לקהילה, בין אם בסיוע לאוכלוסיות נזקקות, ובין אם בקידום התרבות העירונית. חשוב לנו מאוד לקדם את סטודנטים גם ברמה הפרקטית הנוגעת לעתידם, ולכן כל סטודנט שמקבל מלגה ומתנדב, נדרש להגיע לעשר שעות קורסים של העצמה אישית. החל מכתיבת קורות חיים, דרך שימוש באקסל ועד ניהול כספים".


ראש העיר משה ליאון (צילום: שלומי כהן)

ראש העיר משה ליאון (צילום: שלומי כהן)


"אני גאה להעניק את המלגות הללו שבזכותן כל סטודנט ירושלמי יוכל להישאר בעיר, להתנדב בה ולהתחבר לחיים החברתיים המיוחדים שבה", מסכם ליאון. "אני מקווה ומאמין שהסטודנטים הירושלמים יסייעו להפיץ את הבשורה אודות החיים הסטודנטיאליים בירושלים ולהביא עוד עשרות אלפי סטודנטים ל-21 מוסדות הלימוד שפועלים בירושלים".



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. דניאל

    יוזמה יפה ורצויה אך רק בתאוריה ולא בפועל.סטודנטיות פנו כפי שצוין למייל וכלל לא נענו
    ובבקשה עיתון כל העיר בידקו אם הפירסום של ראש העיר אמיתי בפועל תודה

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר