פותחים שנה (צילום: עדי ירושלים)
פותחים שנה (צילום: עדי ירושלים)

עם מספר שיא של כיתות וגני ילדים: מערכת החינוך בעדי ירושלים פתחה שנה

25 כיתות לימוד במרכז עדי ירושלים לתלמידים עם צרכים מיוחדים נפתחו בשנת הלימודים תשפ"ד. אירוע הפתיחה צוין עם התרגשות רבה, כשהטקס החגיגי נחתם בתפילה לשנה של צמיחה והגשמה עצמית

פורסם בתאריך: 5.9.23 11:58

בעדי ירושלים, מרכז ייחודי מטעם עמותת "עדי", המעניק מעטפת טיפולית, שיקומית וחינוכית למאות ילדים, נוער ובוגרים עם מוגבלות שכלית-התפתחותית מורכבת, ציינו בהתרגשות רבה את פתיחת שנת הלימודים תשפ"ד.

ל"כל העיר" נמסר כי "מעל 100 אנשי צוות בבית הספר, ועוד כמות דומה של תלמידים עם צרכים מיוחדים נרגשים במיוחד, ב-25 כיתות לימוד של בתי ספר וגני ילדים, מספר שיא במערכת החינוך של המרכז, פתחו שנת לימודים נוספת יחדיו באירוע חגיגי ומשמח עם קירות מקושטים ומעוטרים, כאשר פעילות מוזיקלית מרכזית בלובי קיבלה את פני הצוות והתלמידים".

בעדי ירושלים ציינו, כי "ההתרגשות ניכרה בכל פינה לצד חיוכים גדולים, וחתמו את אירוע פתיחת השנה בתפילה לשנה של צמיחה ומימוש עצמי מתוך בריאות ושמחה".

מנכ"לית עדי ירושלים שלומית גרייבסקי: "עוד שנה של לימודים במערכת החינוך שלנו יוצאת לדרך, דבר שאינו מובן מאליו עבור החניכים והצוות המסור שלנו. אני מאחלת לכל התלמידים, להורים ולכולנו שנת לימודים פורייה, שמחה ומבורכת. מי ייתן וכל תלמיד, חניך, מורה ואיש צוות ישכיל, ייתרם ויתרום לאורך השנה".

מנהלת מערכות חינוך במרכז עדי ירושלים, רחל פישהיימר: "אנחנו בהתרגשות גדולה בפתיחת שנת הלימודים החדשה ומברכים את כולם בשנה של התפתחות והצלחה. השנה יש לנו 25 כיתות במערכת החינוך בעדי ירושלים, מספר הכיתות והגנים הרב ביותר שהיה לנו עד כה. רכשנו עוד ציוד מתקדם ושיפצנו כיתות. מאחלת לכולנו שנה של התקדמות ונחת".

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר