הציוץ של אמירה סלמאן (צילום מסך)
הציוץ של אמירה סלמאן (צילום מסך)

לאחר הפרסום: הופסקה עבודתה של עובדת העירייה שהביעה תמיכה בחמאס

אמירה סלמאן, עובדת מטה בעמותה העירונית 'לביא', הביעה תמיכה בטרוריסטים של החמאס כשצייצה: "רשמית היום הגדול בחייו של כל הדור שלנו. 7/10/2023". בעקבות פנייה של סגן ראש העיר קינג ולאחר פרסום ב"כל העיר" - עבודתה הופסקה לאחר שלא התייצבה לשימוע

פורסם בתאריך: 9.10.23 10:55

***עדכון***

בעיריית ירושלים מעדכנים כי "העובדת (אמירה סלמאן, ר"ג) לא הגיעה לשימוע שנקבע. הוחלט להפסיק את עבודתה לאלתר".

ההחלטה על פיטורי אמירה סלמאן מגיעה לאחר שצייצה בטוויטר כי מדובר על היום הגדול בחייה ושל כל הפלסטינים בני דורה (הציוץ המלא בהמשך). בעקבות כך, עלתה דרישה לפטרה לאלתר, והיא אכן הוזמנה לשימוע, שאליו לא התייצבה – לפיכך הופסקה, כאמור, עבודתה.

סגן ראש העיר אריה קינג (מאוחדים), שדרש את פיטוריה של סלמאן אומר: "מדובר בעבירה פלילית חמורה ולשם כך דרשתי ממנהליה של העובדת להגיש נגדה תלונה במשטרה, לצד פיטוריה המיידיים לאלתר. בשעה שעם ישראל קובר מאות מבניו ובנותיו, כאשר משפחות שלמות נמחו ומיטות בתי החולים עמוסות בפצועים שנלחמים בשעות אלה על חייהם, בוחרת לה המחבלת מהללת השאהידים, עובדת עמותת 'לביא' בעירייה אמירה סלמן שמשמשת כרכזת מלווי הסעות בחינוך המיוחד- להלל ולשבח את פיגוע הטרור הרצחני שבוצע על ידי בני בליעל שטבחו במפגן אכזריות ברוטאלי וקיצוני גם בסטנדרטים של דאעש וארגוני הטרור המובילים בעולם.

"אמירה סלמאן היא כתם שחור גדול על כלל עובדי עיריית ירושלים ועובדיה הערביים בפרט.כשהצטרפתי השבת למאבק המלחמתי נגד האויב הערבי העזתי, לא חלמתי שבעודי שותף בהתמודדות הצבאית עם הצורר החמאסי, מתוך הבית פנימה, מתוך המערכת העירונית יפוצו הודעות עידוד ואהדה באויב שטבח באחינו ואחיותינו".

שי גליק מנכ"ל בצלמו מסר: "אני מודה לידידי הרב משה גורא, חבר המועצה ויו"ר העמותה, שהודיע מיד שככל שהדברים נכונים העובדת תפוטר וכאן עמד במילתו. אנחנו במלחמה על הבית פשוטו כמשמעו ומי שחובר לאויב מקומו בכלא לא בשום מקום אחר. אני קורא למשטרת ישראל הגשתי לכם את התלונה הבאתי לכם את כל הפרטים. חובה מידית לעצור ולהגיש כתב אישום על סיוע לאויב בשעת מלחמה. חשוב שכל מי שיושב במזרח ירושלים ומתלבט איך להגיב ידע שלכל תגובה נגד ישראל יהיה מחיר כבד מנשוא. זה לא עוד מערכה זה מלחמה על הבית ובמלחמה כמו במלחמה התגובות הם נחושות ומידיות".

 

 

 

כזכור, מוקדם יותר הבוקר (שני) פרסמנו על הבעת התמיכה של סלמאן בחמאס, לאחר שצייצה – "רשמית היום הגדול בחייו של כל הדור שלנו. 7/10/2023" ציוץ שמביע תמיכה בטרוריסטים של החמאס ומגלם בתוכו גילויי שמחה על למעלה מ-700 נרצחים ואלפי פצועים במלחמה בדרום. סלמאן, תושבת בית צפאפה, עבדה בעמותת 'לביא' (העמותה העירונית לפיתוח החינוך בירושלים) כממונה על המלווים במערך הסעות החינוך המיוחד בעיר.

בשל גילוי השמחה עולה כעת דרישה לפיטוריה המיידים של סלמאן. בין הדורשים – סגן ראש העיר אריה קינג (מאוחדים), שכתב בעמוד הפייסבוק שלו: "תכירו את אמירה סלמאן, עובדת של עמותת 'לביא', עמותה עירונית של עיריית ירושלים, אשר ממונה על הסעות תלמידי החינוך המיוחד בירושלים. היא פרסמה באינסטגרם מודעה בזו הלשון: "רשמית היום הגדול בחייו של כל הדור שלנו. 7/10/2023".

עוד הוסיף קינג: "עמיתה לעבודה של המ…, שהיא תושבת בית צפאפה, דניאל אוחנה הי"ד, נרצח במסיבת ה'נובה' וכן, עבור עמיתתו הערביה מבית צפאפה, זה היום הגדול בחייה. "ארדוף אויביי ואשיגם עד כלותם" – הבטחתי לרדוף את אויבינו וגם את תומכיהם ואוהדיהם בקרב עובדי עיריית ירושלים. פניתי בנדון למנהל מינהל החינוך ודרשתי את פיטוריה מיד".

מנכ"ל ארגון 'בצלמו' (זכויות אדם ברוח יהודית) פנה לראשי עמותת לביא בדרישה לפטרה לאלתר, תוך שהוא מציין: "ככל שמדובר בעובדת שלכם היא חייבת להיות מפוטרת עוד היום… אודה לבירור מידי האם מדובר באותה עובדת, וככל שכן פיטוריה המיידים ללא שום פיצוים".

המכתב נשלח עם העתקים לשדרת הניהול בעמותת לביא כמו גם לראש העיר משה ליאון ולמחזיקת תיק החינוך במועצת העירייה סגנית ראש העיר חגית משה.

הורי החינוך המיוחד שנחשפו לציטוט הזה של סלמאן הביעו זעזוע עמוק, וגם הם קראו לפיטוריה המיידים. "זה ביזיון", כתבה אחת האמהות בקבוצת 'פתרונות בהסעות', "היא רכזת בלביא ומעסיקה מלווים. חייב לפטר אותה כמה שיותר מהר, שתהיה רעבה ללחם מבית צפאפה".

תגובות ברוח דומה ואף קשות יותר לא איחרו להגיע.

מהעירייה נמסר בתגובה: "מדובר בעובדת מטה בעמותת 'לביא'. העובדת זומנה לבירור באופן מיידי. במידה ויעלה במהלכו שהיא תומכת בפעולת הטרור שאירעה שלשום, היא תפוטר לאלתר".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

11 תגובות
  1. ירושלמית

    והיא עוד כותבת בעברית!
    כמה הם יכולים לירוק לבאר שהם שותים ממנה?
    שיתכבדו " ערביי ישראל" לעבוד רק אצל בני עמם,ולא להתפרנס אצלנו ומכספי הארנונה שלנו.

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    שם רשעים/יות ירקב. אני מקווה שהיא לא תוחזר לעבודה בעוד חודש

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מקווה שתמותי ביסורים גדולים.מפלצת את ובני ביתך אינשאללה היום

  4. חגי

    בית צפאפה= בית של מחבלים בלב ירושלים
    לפנות לעזה אותה וכל המשפחה המורחבת

  5. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    זהו .? פיטוריםם ?? הכלבה הזאת חיה בתוכנו..
    צריך לשלוח אותה לעזה.. !

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר