ד"ר אוריאל בלוך (צילום: חברת אינויזליין)
ד"ר אוריאל בלוך (צילום: חברת אינויזליין)

יישור שיניים שקוף בירושלים: ד"ר אוריאל בלוך, אורתודנט מומחה

בלי קוביות ברזל לא אסתטיות על השיניים, בלי כאבים, ובזמן קצר יחסית, הכירו את ד"ר אוריאל בלוך - אורתודנט מומחה ליישור שיניים שקוף בירושלים

פורסם בתאריך: 12.5.19 13:29

יישור שיניים נראה לנו תמיד כתהליך ארוך, יקר ולא אסתטי במיוחד – בדרך אל החיוך המושלם. אם אתם מדמיינים קוביות ברזל מודבקות על השיניים בתהליך כואב שלוקח מספר שנים, כדאי שתשמעו על השיטות השקופות ליישור שיניים. ד"ר אוריאל בלוך, אורתודנט מומחה בירושלים, בעל ניסיון של למעלה מ-20 שנה בתחום ובין הבודדים עם ניסיון רב ביישור שיניים שקוף בירושלים (בלתי נראה) במספר שיטות, מטפל בקליניקה בילדים, נוער ובמבוגרים המבקשים לעבור יישור שיניים בשיטות מתקדמות.

"תחום יישור השיניים התפתח מאוד בשנים האחרונות. הן בשל העלאת המודעות לאסתטיקה והן בשל סיבות רפואיות. עדיין ישנם אנשים החוששים לעבור את התהליך בשל עלויות גבוהות, זמן ארוך ומכשור לא אסתטי. אני רכשתי ניסיון רב ביישור שיניים שקוף ויכול להגיד שזהו תהליך הרבה פחות מסובך, שאורך פחות זמן ועלותו סבירה. יישור שיניים שקוף כולל שיטות חדשניות המאפשרות ליישר שיניים בצורה בלתי נראית על ידי קשתיות עדינות שקופות. לתהליך זה יתרונות רבים ובראשן נוחות ואסתטיקה – לא כל אחד רואה, ניתן לאכול מה שרוצים מבלי ששאריות מזון יתקעו על הקוביות, אין חוטים אורתודנטיים כך שניתן לצחצח בצורה הטובה ביותר ובכך להימנע מעששת הנגרמת לעיתים בתהליך היישור, ולבסוף התהליך אורך פחות זמן מבעבר. באמצעות הדמייה תלת מימד אני בודק יחד עם המטופלים לאיזה תוצאה רצויה ניתן להגיע ובכך חוסך להם ביקורים מיותרים בקליניקה וזמן יקר".

ד"ר אוריאל בלוך (צילום: מרפאת ד"ר בלוך)

ד"ר אוריאל בלוך (צילום: מרפאת ד"ר בלוך)

"כאורתודנט שהעניק ייעוץ למספר חברות אירופאיות ובעל ניסיון רב ביישור שיניים שקוף ולאחר תחקיר מקיף שעשיתי מול רוב השיטות הקיימות היום ליישור שיניים ללא גשר, הגעתי למסקנה, ששיטת אינויזליין INVISALIGN  ,היא השיטה האופטימלית כיום להשגת תוצאות מעולות ובעלות משתלמת. המטופלים מרוצים מהתוצאות וממליצים לחבריהם לעבור יישור שיניים בשיטה זו.

מה לגבי עלויות?

עלויות ליישור שיניים הן לא זולות וזאת עובדה אבל כתוצאה משיתוף פעולה מוצלחת עם חברת אינויזליין, אני מצליח להשיג עבור המטופלים מחירים הוגנים מאוד בתנאי תשלום סבירים. אני מזמין את כל מי שמעוניין להתקשר ולתאם בדיקה ראשונית והתייעצות ללא עלות.

 

ד"ר אוריאל בלוך, מומחה ליישור שיניים

בניין שערי העיר ירושלים

טלפון: 02-9904030

המייל: [email protected]

לאתר: smileart.co.il

 

  • אין במידע כל עצה רפואית, חוות דעת מקצועית או תחליף להתייעצות עם רופא

כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר