אביתר אזרזר ז"ל (צילום: דוברות יכ"ל)
אביתר אזרזר ז"ל (צילום: דוברות יכ"ל)

"זה לא נתפס שאביתר מת בצורה כל כך טראגית"

חבר של משפחת אזרזר משכונת רמות בירושלים מספר על התחושות הקשות לאחר מציאת גופתו של הבן אביתר אזרזר ז"ל, בן ה-18, בבור ברמת השרון: "כולנו נכנסו להלם, כואב הלב"

פורסם בתאריך: 29.12.19 15:21

אביתר אזרזר ז"ל, בן ה-18, שנרצח וגופתו נמצאה בבור, הובא היום, ראשון בצהריים, למנוחת עולמים בבית העלמין בגבעת שאול בירושלים. משפחתו משכונת רמות וחבריו של אזרזר ז"ל ליוו אותו בדרכו האחרונה.

חבר של משפחת אזרזר מרמות מתאר בשיחה עם "כל העיר" את התחושות הקשות מאז מציאת גופתו של אביתר אזרזר ז"ל. "כולנו נכנסו להלם, אבא שלו שבור, כואב הלב", מספר החבר. "אביתר מגיע ממשפחה ממש טובה. אבא שלו הרב אליהו אזרזר – דמות מוכרת ומוערכת בשכונה ובעולם הישיבות, אין גורם בישיבה ספרדית שלא מכיר את האבא. זה לא נתפס וזה יותר קשה שמדברים על אביתר בלשון עבר, זה לא נתפס שהוא מת בצורה כל כך טראגית".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת8"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


אזרזר ז"ל שלמד בבני ברק נרצח לפי החשד ביריות והושלך לבור ברמת השרון. כפי שפורסם ב"כל העיר", במהלך החיפושים שנמשכו למעלה משבועיים ערכו מתנדבים סריקות בין השאר ביער רמות ובשטחים פתוחים נוספים הסמוכים לשכונה בהשתתפות הוריו ומשפחתו. כמו כן, יחידת יכ"ל (יחידת הכלבנים לישראל) ערכה סריקות אחריו ברמת גן ובגבעת שמואל – באזורים שמהם עלו דיווחים כי הוא הסתובב.

"המשפחה חיפשה אותו כל כך הרבה זמן, קרוב לשלושה שבועות", ממשיך ומספר חבר המשפחה, "רבים מתושבי שכונת רמות השתתפו בחיפושים וניסו לעזור. ביום שישי בערב, בסביבות השעה 21:00, הגיעו שוטרים לבית המשפחה כדי להודיע להורים שאביתר אותר ללא רוח חיים, אחרי שגופתו נמצאה שעה לפני כניסת השבת. כאב גדול".


הזירה שבה נמצא אביתר אזרזר ז"ל (צילום: יחזקאל איטקין)

הזירה שבה נמצא אביתר אזרזר ז"ל (צילום: יחזקאל איטקין)


ביום שישי בערב, כאמור, משטרת מרחב ירקון דיווחה על מציאת גופתו של אזרזר ז"ל סמוך לבית העלמין האזרחי בצומת מורשה. "על הגופה סימני אלימות", ציינה המשטרה. "המשטרה סגרה את הזירה ושוטרי יחידת הזיהוי הפלילי אספו ממצאים בזירה. המשטרה פתחה בחקירה". אזרזר ז"ל נרצח ככל הנראה על רקע סכסוך פלילי – על פרטי החקירה הוטל צו איסור פרסום.




תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אמא

    אביתר אזרזר יהא זיכרך ברוך וחבל שהמשטרה ממהרת להכפיש נער בן 18שנירצח באכזריות
    ולאמר שהיה מוכר למשטרה כך זו שיטה שלהם להפליל ולהכפיש את בני נוער מזרחיים ולסמן אותם כ"מוכרים למשטרה" הנוער בסיכון מהרשויות אלימות מימסדית

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר