ניידת משטרה -היערכות לקראת חגיגות הסילבסטר והנובי גוד בירושלים (צילום: דוברות המשטרה)
ניידת משטרה (צילום: דוברות המשטרה)

הותר לפרסום: השב"כ פענח פיגוע דריסה בירושלים

בחודש מרץ בשנה שעברה נדרסו שני אברכים בצומת חטיבת ירושלים-יצחק קריב - כעת, 10 חודשים אחרי התברר כי מדובר בפיגוע דריסה; כתב אישום יוגש נגד שני צעירים תושבי מזרח ירושלים

פורסם בתאריך: 5.1.20 17:23

תאונת הדרכים התבררה כפיגוע דריסה. הותר לפרסום – חקירת משטרה בשיתוף שירות הביטחון הכללי (שב"כ) הביאה לפענוח פיגוע דריסה שאירע בירושלים בחודש מרץ אשתקד, ובו נעצרו 2 חשודים בגין תאונת דרכים ותקיפה. היום, ראשון, 5.1.20, הוגשה נגדם הצהרת תובע. בפיגוע הדריסה נפצעו באורח קל שני אברכים.

הפיגוע התרחש ביום 27.3.19 בשעות הלילה, אז הוזעקו השוטרים לצומת חטיבת ירושלים-יצחק קריב בעקבות דיווח על רכב שפגע בשני בני אדם. כוחות המשטרה שהגיעו למקום, פתחו בחקירה ואספו ממצאים וראיות שהובילו לזהותם ומעצרם של החשודים תוך שעות בודדות, שלאחר חקירה שוחררו בתנאים. בתחילת החקירה נבדק חשד לאירוע חבלני בשיתוף גורמי בטחון ובהמשך עברה החקירה ליחידת הבוחנים של אגף התנועה של משטרת מחוז ירושלים. לצד זה נבדקו כיוונים נוספים.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת8"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


"בעקבות מידע שהתקבל בשרות הביטחון הכללי והעלה את החשד נגד שני החשודים, בני 19 ו-26, תושבי מזרח ירושלים, בביצוע עבירות פח"ע, החלה חקירה משותפת והחשודים נעצרו בחודש שעבר בשנית לחקירה שבמהלכה התחזק החשד כי אירוע הדריסה בו היו מעורבים, בוצע במתווה של פיגוע משולב דריסה ודקירה.

"מעצרם של החשודים הוארך תחת צו איסור פרסום בפני בית משפט השלום מעת לעת", נמסר מהמשטרה, "והיום הגישה הפרקליטות נגדם הצהרת תובע שבמסגרתה הוארך מעצרם עד לתאריך 9.1 לשם הגשת כתב האישום נגדם".



מהמשטרה עוד נמסר כי "פעם נוספת, חקירה משותפת של משטרת ישראל יחד עם שרות הביטחון הכללי, הובילו למעצרם של חשודים בביצוע פח"ע, שכל כוונתם הייתה עפ"י החשד לפגוע באזרחים חפים מפשע, וזאת במטרה להביאם לדין ומאחורי סורג ובריח בגין מעשיהם".



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אבי

    אתר של שמאלנים. שום מילה על בקשות חוזרות ונשנות מהמשטרה לחקור את האירוע. שום מילה על עדי ראיה שרצו להעיד אך המשטרה ישר רצה לכיוון של תאונה. אם לא היו ממשיכים לנסות לרצוח יהודים, עד היום היו מסתובבים חופשיים. ולצערנו זה לא המקרה היחיד.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר