רחוב אלכסנדר רובוביץ, ארמון הנציב (צילום: פרטי)
רחוב אלכסנדר רובוביץ, ארמון הנציב (צילום: פרטי)

בורות ומרצפות שבורות – דיירים בארמון הנציב מתלוננים על הזנחה

דיירים ברחוב אלכסנדר רובוביץ' מתלוננים על הזנחה חמורה בשבילי הליכה ציבוריים שהפכו למפגע בטיחותי. העירייה: "מדובר בשפ"פ (שטח פרטי פתוח), העירייה תטפל גם בשטחים אלו"

פורסם בתאריך: 20.1.20 15:47

בורות, סדקים ומרצפות שבורות – דיירים ברחוב אלכסנדר רובוביץ' בארמון הנציב מתלוננים על הזנחה בשבילי הליכה ציבוריים. מדובר בשטח פרטי פתוח (שפ"פ), שלגביהם אין אחריות עירונית. "לאורך הרחוב אלכסנדר רובוביץ', ישנו שביל אספלט מוזנח וישן מאוד שמהווה סכנה להולכי רגל", מספר בשיחה עם "כל העיר" דייר שמתגורר ברחוב. "התשתית של שבילי ההליכה ברחוב ישנה, שבורה וסדוקה שמתמלאת מים בימים הגשומים. ברחוב מתגוררים אנשים מבוגרים שהולכים על האספלט הזה, מה שממש מהווה סכנה במיוחד לקשישים".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת9"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


"השביל כולל מהמורות רבות", ממשיך ומתאר הדייר. "הכל עפר ובורות, זה ממש מוזנח. האבסורד שליד הבניין השני כבר השקיעו ושיפצו את התשתית מכיוון שהיתה את אותה הבעיה, והעירייה החליפה את האספלט ויישרה את השביל. אז למה לא המשיכו בתיקון שאר השבילים? מדובר במעבר מרכזי שמשרת יחסית המון מתושבי השכונה והולכי רגל".

לדברי הדייר, הוא פנה מספר פעמים לגורמים רבים בעירייה ובמינהל הקהילתי על מנת שיטפלו במפגע הסביבתי, אך העבירו אותו מגורם אחד לשני, ועדיין לא נענו לפניותיו בנושא. "התקשרתי מספר פעמים לעירייה, ומה שעשו העבירו אותי מגורם אחד לשני ועדיין המפגע לא טופל. גם למינהל הקהילתי פניתי אמרו לי שיתאמו איתי מועד לבחון את המפגע, וכלום לא קרה".

"מדובר בסך הכל בשיפוץ שביל ברוחב מטר וחצי-שניים, לדעתי מעל כ-40 שנה לא החליפו את האספלט באזור ולא טיפלו בזה – ולכן נוצר מפגע סביבתי שיש לטפל בו בדחיפות".

מעיריית ירושלים נמסר כי "מבדיקה שערכנו עולה כי מדובר בשפ"פ (שטח פרטי פתוח). בימים אלה מוביל ראש העיר רפורמה שבמסגרתה תטפל העירייה גם בשטחים אלו. התהליך החל בחודשים האחרונים וימשך ביתר שאת".



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. תושבי הארמון

    יש פה גם השתוללות אופנוען בשעות לאחר חצות ועד לפנות בוקר מתפרע מרעיש והמשטרה מיתעלמת מפניות התושבים בארמון

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר