בניין הנהלת דואר ישראל (צילום: שלומי כהן)
בניין הנהלת דואר ישראל (צילום: שלומי כהן)

עובדים בהנהלת הדואר בירושלים נדבקו בקורונה: כ-100 עובדים נכנסו לבידוד

בהודעה שהוציא משרד הבריאות עולה כי שבעה עובדים נדבקו בקורונה בבניין הנהלת הדואר ברחוב יפו 217; כ-100 עובדים נשלחו לבידוד

פורסם בתאריך: 12.4.20 18:40

בבניין הנהלת הדואר שברחוב יפו 217 בירושלים נדבקו שבעה עובדים בקורונה – בעקבות חשיפתם לחולה מאומת. בעקבות החשיפה כ-100 עובדים נשלחו לבידוד.

במכתב שיצא לעובדי הנהלת הדואר בבניין אתמול, שבת, נכתב כי העובדים היו במגע עם חולה מאומת בקומה ה-5. "כל מי שהיה במגע אמור להיכנס לבידוד למשך 14 יום ועל פי מגע האחרון", כך נכתב בפנייה.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת 15"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


יש לציין כי בשבוע האחרון עובדי הנהלת הדואר יצאו לחופשת חג. מהמכתב עולה כי המגעים עם חולה הקורונה המאומת התקיימו בתאריכים 4.4-29.3, לפני החג והיציאה לחופשה מרוכזת.

משרד הבריאות הנחה את העובדים להיכנס לבידוד: "אתם מתבקשים להיכנס לאתר משרד בריאות ובצע דווח עצמי על בידוד. במידה ומתפתחים סימנים במהלך תקופת הבידוד, סימנים: חום, שיעול, כאב גרון, כאב ראש, קושי בנשימה, כאב שרירים – מתבקש להתקשר למד"א 101 להודיע על מגע עם חולה מאומת וישנם סימנים ומתבקשים להגיע לביצוע בדיקה".

לפי נתוני משרד הבריאות ישנם בירושלים כ-2,000 חולי קורונה. במרכז הרפואי שערי צדק מאושפזים במחלקות המבודדות 99 חולים, מתוכם 26 מטופלים במצב קשה ו-14 מונשמים. בהדסה עין כרם מאושפזים 40 חולי קורונה, מתוכם 6 במצב בינוני ועוד 14 מונשמים במצב קשה.

מדואר ישראל נמסר לפניית "כל העיר" כי "בדומה לגופים בהם יש אלפי עובדים, גם בדואר ישנו מספר מקרים מועט של חולי קורונה, ובכל מקרה לא מדובר באנשים שנמצאים במגע עם לקוחות, אלא בעובדי מטה שהיה סגור בשבוע האחרון. החברה פועלת על פי הנחיות משרד הבריאות וגם במקרה זה נקטה משנה זהירות ופעלה על פי כל הכללים הנדרשים".

‏בתוך כך, ל"כל העיר" נודע כי הההודעה על הסגר על השכונות בירושלים הובילה לבהלה בקרב כמה מתושבי מזרח ירושלים, שעטו הבוקר על סניפי הדואר כדי למשוך כסף מזומן. בסניף הדואר המרכזי נרשמה הבוקר אף להתקהלות ולתורים ארוכים.




תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר