מאה שערים, אמש (צילום: יהוידע בן ציון, חדשות כל העולם)
מוקד ההתפרעות במאה שערים מיום שני האחרון (צילום: יהוידע בן ציון, חדשות כל העולם)

הגיע הזמן: שאפו לעיריית ירושלים על ההחלטה האמיצה השבוע במאה שערים

יש קולות ששום פתרון אף פעם לא טוב להם – אבל עיריית ירושלים לא פינתה השבוע את האשפה במאה שערים ויש לתמוך בה ולקוות שזהו תחילתו של תהליך ניקיון משמעותי

פורסם בתאריך: 14.1.21 18:09

העירייה לא פינתה השבוע את האשפה במאה שערים, אך נדמה שלהחלטה הזו אפשר לקרוא בשם – תחילתו של ניקיון יסודי.

כן, מובן שנפגעים מזה גם דיירים חפים מכל פשע. דיירים במאה שערים שטובעים שם השבוע בערמות של אשפה, וזה למרות שלא הם אלה שתקפו את עובד התברואה של העירייה, ואף למרות שהם בין האחוזים שדווקא כן משלמים ארנונה. ועדיין, נראה שהגיע הזמן לעשות סדר במאה שערים.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


מאה שערים זוהי לא רק שכונה – מאה שערים זה רעיון. הנה הרעיון: יחסים חד סטריים עם העיר והמדינה. רוב הדיירים במאה שערים לא משלמים מיסים, הרוב לא עובדים, הרוב מסובסדים, הרוב לא יודעים מה זה ארנונה – ועדיין, מאה שערים נהנית מכל הצ'ופרים שהעיר יכולה להציע. חד סטרי: לא משלמים וכן נהנים. אתם יודעים מי מממן את החד סטריות הזו, נכון?

ובכן, אפשר וצריך לומר מילה טובה במקרה הזה לעיריית ירושלים. זוהי החלטה די אמיצה. אמנם ניקיון העיר הופרט, אך מלמעלה מנוהל בידי עיריית ירושלים. עובד תברואה של העירייה הותקף במאה שערים – והנה הגיעה תגובה הולמת: לא מפנים את האשפה השבוע. על הדרך משרתת התגובה גם צדק יותר גדול – מי שלא משלם ארנונה, לא יקבל שירותים עירוניים.

אז מילה טובה לעירייה. בקצה הסקאלה של הסנקציה נמצא חזון: תום היחסים החד סטריים. בקצה הסקאלה של החזון, מאה שערים מוצפת באשפה, דמיינו אותה, מוצפת ומוצפת ומוצפת – עד שיתחילו לשלם. ואם לא יתחילו, שתהיה עוד יותר מוצפת. ואם יתחילו שם בעיות בריאות? ובכן, בשביל חזון צריך לקחת סיכונים וללכת עד הסוף.

בגדול זה צודק: במקום שהציבור המשלם יממן שירותים עבור הציבור הלא משלם – נגדיל את הקופה לשירותים עבור הציבור המשלם בלבד. הנה החזון: נרים את איכות החיים של הציבור המשלם, נדאג לו לעוד ועוד שירותים. לחזון הזה קוראים רעננה, הרצליה, הוד השרון. חזון נחמד, אה?

אז כמובן שיהיו כל מיני קולות ששום פתרון אף פעם לא טוב להם – עמיתי מוסי רז מפרסם באתר "כל העיר" טור עם מסר אחר – אך ניתן להעריך שרוב הציבור המשלם בירושלים תומך ובגדול בהחלטתה הנכונה של עיריית ירושלים. כמו שאומרים אצלנו – שכוייח.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת11"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

119 תגובות
  1. בנצי פרחי

    כל הכבוד. תגובה מעולה. מזמן אני שואל את עצמי למה מפנים להם את האשפה אחרי שהיא מושלכת לרחובות, מחליפים פחי אשפה אחרי שהם שורפים אותם ומגיבים אחרי שעובדי עיריה מותקפים. הלוואי וזה יהיה ראשיתו של שינוי בהתייחסות לחיות האדם האלה.

  2. קנקל

    אין לתת שירותים למי שנוהג באלימות. בוודאי שאין טעם לסכן עובדים מטעם הציבור.

  3. בתא העירייה היתה ממשיכה לקחת ארנונה בלי לתת שום שירות ובצדק!!

    ועוד הם מקבלים 80 אחוז הנחה בארנונה !! רק נזק

  4. ג'פרי

    אל תהיה צודק תהיה חכם [או אולי זה גם חכם] הם למעשה חיכו לזה שזה נותן להם לגיטימציה לדרוש מהאו"ם אוטנומיה רשמית

  5. עירה

    אין לתת שירות למי שמטנפף את השכונה וזורק זבל על שוטרים והופכים פחי אשפה הדתיים לא משלמים מיסי עירייה לא מגיע להם שום שרות שיקחו חברות פרטיותשי שינקו את מה שזרקו חיות אדם

  6. אסף

    כל הכבוד,
    הצעה לצעד הבא- לא להעביר רכבת שעולה מיליונים בשכונות חרדיות שלא משלמים עליה גרוש ועוד מעכבים את ההכנות שלה.

  7. ניר

    ישר כוח….
    כך צריך לנהוג עם חיות האדם האלו, עוכרי ישראל שמעיזים לקרוא נאצים לעבר שוטרים!

  8. גאה להיות ירושלמית חילוניה

    כל הכבוד , הם לא משלמים ומקבלים הכל, לא עובדים ומקבלים כסף, לא לובשים מסכות ושומרים על סגר ורוצים להתחסן לפני המורים ,לא לומדים לימודי ליבה דבר שיוציא אותם ממעגל העוני אבל עדיין פותחים בתי ספר בקורונה. סוף סוף מישהו לוקח אחריות על הדבר הזה ומנסה "לחנך" אותם והם אנשים מבוגרים שמכים עובדי עירייה ויורקים על בנות זורקים אבנים על רכבים. גאה להיות חלק מהעיר הזאת אבל גם לא פשוט לחיות פה , אז תודה לכם

  9. יהודי לא ציוני

    הלוואי לזה אנחנו מחכים 72 שנה. תעזבו אותנו בשקט, אנחנו יודעים ויכולים להתנהל לבד, אנחנו (אנחנו הכוונה לתושבי מאה שערים בלבד) לא לוקחים ממכם שום תקציב לא ביטוח לאומי ולא תקציבי חינוך. בינתיים אנחנ רק משלמים. אז בבקשה תפסיקו כליל לתת לנו שירותים, ותפסיקו לגבות מאיתנו מיסים. נסתדר לבד…
    בית חולים יש לנו כבר, והוא יותר יעיל מבתי החולים שלכם. תחבורה ציבורית אין לנו כבר יותר מעשור ואנחנו מסתדרים. אז בבקשה תמשיכו בקו הזה ונהיה הכי מאושרים בעולם, לא רוצים להנות מהציונים כלל וכלל.

  10. פאקקטע מדינה

    מחזק את תושבי מאה שערים. תטפלו חזק בציונים ביושבים בירישלים

  11. דוד

    אני לא בעד ענישה קולקטיבית ולא בעד טענה גורפת "לא משלמים ארנונה. טענה כזו חמורה חייבת מקור ואסמכתא, אי אפשר לזרוק השמצה ללא מקור אמין אחד לפחות. "כולם יודעים" התברר לי יותר מידי פעמים כלשון הרע ושקר מוחלט.

  12. Joe

    לא נכנס לוויכוח של צודק או לא אבל החוסר הכרות שלך על הנושא שאתה כותב הוא עצוב..אז ככה בהחלט חלק לא משלמים מיסים(לא כולם) אבל הם בהחלט לא לוקחים מהמדינה לא קצבאות בית ספר ולא קצבאות ילדים וכו. אז לפני שכותבים כדאי לדעת כל מה כותבים.

  13. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    ולמה מספקים מים חשמל וגז למפעילי בלוני התבערה בעזה??????!!!!
    גיבורים על חלשים זה לא חוכמה
    זו שפלות

  14. נעמה צדק

    בושה וחרפה של מי שכתב את המודעה הגזענית הזאת , יש במאה שערים המון משלמי מיסים , וארנונה והכל , לחרדעם את הבימה של הכופרים , לחרדים אין קולנוע , או תאטרון של מטומטמים או כדורגל וכדורסל , יש לך רק תורה , ואני בעד שהתקציב של החרדים ילך לחרדים , ושלא ישלמו מיסים והכל ילך אליהם , מי שלא נוח לי עם זה שימות או שיעזוב לעזה

  15. יגאל ירושלים

    תגובה ראויה, שנים לא הבנתי איך שהעלוקות שחלק גדול מהם נתמך ולא משלם מיסים עירוניים מלכלכים שורפים והופכים מתקני אשפה ולמחרת רצים ומטפלים בהם, די נמאסו

  16. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    שונאי ישראל אם היה לכם טיפת אהבה לעם ישראל לא הייתם מדברים ככה,

  17. לילוש

    מעולהההה תומכת שיחיו במיץ של הזבל שלהם… רק שתדעו שאני דתייה נגד פרזיטים

  18. גל

    חתיכת אדיוט! כל הזבל שאתם רואים זה מה שפיזרו למשרד החינוך בחצר. כתב חילוני זה היצור הכי שקרן שקיים בעולם ושמוסיפים לו שנאה של שטן הוא כותב שטויות כי חילונים מסכנים החדשות זה אויר הנשימה שלהם. אני חי במאה שערים 20 שנה הכל בלוף ושקרים אל תאמינו

  19. Yo Mama

    Self hating Jew
    אנחנו מחיפה, כבר כמה חודשים יש יריות על בניינים ואנשים לאור יום. אז אתה אומר בעצם שצריך להעניש את כל הערבים. או בעצם יש לך אומץ לדבר רק על יהודים.

  20. עמירם

    עירה
    את יודעת שאני דתי וכן משלם מסים פי עשר ממך אז חלאס עם הכללות הדתים בושה וחרפה ממך.
    החילונים הם הרוב בכלא שטה בכרמל אז נכתוב החילונים יושבים וממלאים בתי כלא…אני מתביש בך

  21. אילן

    סוף סוף קיבלו שכל בעיריה והפסיקו לפחוד מפורעי החוק
    הברברים האלה. רק ככה ילמדו שזאת לא הפקרות. איך זיבי אומר? יתנו, יקבלו. לא יתנו, לא יקבלו.

  22. סתם אחד

    ערב רב. מהיכן צבע העור הלבן ? מאברהם אבינו ? אלוהים יודע עם מי התערבבתם. מחרבי תורה. דרך ארץ קדמה לתורה. לא דרך ארץ ובטח לא תורה.

  23. צבי

    הם מתארגנות עצמאית לפינוי, כמו החולים שהם מטפלים לעצמם. טוב להם וטוב לאחרים. אוטונומיה. אגב, מעניין אם הכל השכונות במזרח ירושלים משלמים ארנונה.

  24. שקד

    כתבה נוטפת שנאה..
    עוד כתב שהוא אחד מהעדר שמטיף לשנאת חרדים, חבל שאתה כזה חסר מעוף, דמיון ויצירתיות.
    מעניין מה היה קורה אם לא היו מפנים אשפה בבית חנינא איזה קול צעקה היו מרימים כאן..
    אם יש שוטה אחד בשכונה אז הענישה צריכה להיות קולקטיבית???

  25. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    למה אף אחד לא מדבר על הערבים שלא משלמים וחיים על חשבון משלם המיסים יש סקר שקובע שהערבים סוחטים את המדינה יותר מכולם תבדקו בביטוח הלאומי .
    איזה צבועים אתם שמדברים ככה .

  26. אני

    ניחוש שלי שאם היו עושים את זה באחת השכונות הערביות לא היתה כותב ככה אלא היתה מסביר למה זה דבר בסיסי שצריך לתת לכל אחד, אתה סתם אנטישמי שפל ששונא חרדים. סביר להניח שלא תמצא שכונה אם יותר חסד ממאה שערים

  27. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    גועל נפש הכתבה הזאת שנובעת משנאת חרדים דבר ראשון לחרדים גם אם הם לא משלמים מס זה כי הם פטורים כי חרדים מנוצלים ומקבלים משכורות רעב ויש להם הרבה ילדים אז יש להם הנחות בארנונה ומעם וכל מיסי החיים כולם משלמים דבר שני מאה שערים היתה הרבה לפני המדינה שבאו והשתלטו עליהם ורצחו וגנבו בשביל זה רק שעליהם אף אחד לא מרחם כי הם חרדים וא פלסטינים אבל האמת שהם סוג של פלסטינים ופ היו פה לפני כולנו והסתגרו יפה מאוד

  28. משה

    יתומך תיקשורת אנתי חרדית בלי סיבה סתם נגדם ביגלל כמה נתורי קרתא לא כולם צריכים לישבול

  29. קול שפוי

    כמה שנאה. הסיבה שלא נרצה לראות פערים הולכים וגדלים בין רחוב ושכונה אחת למשנה היא תברואתית וחברתית. גדלים שם ילדים! תרצה שמאה שערים תהפוך לעזה סיטי? מקום מוזנח שיביא אליו פשע ומחלות? כזאת דיכוטומיה היתה לאורך ההסטוריה ומחוזות עניים עם פשיעה ייצרו בעיה גרועה הרבה יותר שמאד קשה לטפל בה. ומה אז? המשטרה ץהיה עסוקה. בתי החולים. תנועות לטיפול בנוער בסיכון..
    המחיר הרבה יותר גבוה מכל הבחינות כאשר הופכים שכונה אחת לעלוב ולתת תנאים ושכונה אחרת למלוקקת ומדי מפונפנת ומלאה עשירים
    בשניהם הפשיעה תעלה.
    בקיצור כותב הכתבה מונע משנאה צרות עין ויצר נקמה שאין בו חכמה.

  30. אורי

    מי אמר שהם לא משלמים
    מי המקור לכך שלא משלמים
    אז מי שכתב את הכתבה הזאת צריך ל להביא הוכחות כי זה נראה כאילו רוצים לחנך את החרדים ולדעתי זאת לא הדרך

  31. שנאה מיותרת

    הקיצון הבעייתי שמפריע לרוב שמתנהג וחושב בסדר הוא תמיד מיעוט, גם במאה שערים…

  32. בן אדם חכם

    מסכים מאוד עם ההחלטה אבל אנשים חפים מפשע סובלים מההחלטה זו .

    תחשבו שיש אנשים שמשלמים מיסים כמוכם והם צריכים לחיות בפח אשפה עכשיו

  33. פפפ

    הם בעצמם אשפה .אני יודע שאנשי מאה שערים לא יהודים במקור .תבדקו ותיראו . בגלל זה מתנהגעם כמו גויים .ואין לי כלום נגד גויים .רק אומר שבדם שלהם הם אנטישמים

  34. אלה

    החרדים חשפו את פרצופם האמיתי במגפה הזאת.
    הביאו על עצמם את השנאה והתיעוב של האוכלוסיה מהתרבות העדרית שלהם, מהטפילות והנזקקות ויותר מכל מחוסר הכרת הטוב וחוסר הערבות ההדדית. פשוט בושה שהם חלק מהעם שלי… מתביישת שהם שייכים בכלל לעם היהודי. אם אנחנו קצים בהם מה יגידו שאר העמים.

  35. ערן מתל אביב

    לא משלמים ארנונה ?
    שקרן! התושבים במאה שערים משלמים!
    מתנהגים לא יפה זה נכון אבל למה להוסיף שקרים
    ולגרום לשנאה יותר ממה שקיימת,

  36. אפרים

    בושה לאתר כל העיר שמפרסמים כזה מאמר שלא נצמד לעובדות בעליל! וגורם להסתה ושנאה מיותרת בין העם היהודי במדינת ארץ העם היהודי. אהבה תנצח!

  37. דוד

    ממש תגובות שינאה יש פה יש אנשים טובים במאה שערים לא כולם קשורים להפגנות ולליכלוך וזה בושה שייריעת ירושלים מפקירה את התושבים באזור

  38. .טיפול שורש

    שוחד פוליטי רע מאוד לכלל אזרחי המדינה !
    נניח שאין צורך ואין הצדקה לגייס את כולם, לכל הפחות על המשתמטים לעבוד ולפרנס את עצמם.
    את כספי "קיצבאות הבטלנים" יש להעביר לטובת המתגייסים לשרות העם והמדינה.
    הפניה מכוונת למשחד הראשי ולמועמדים שמתכוונים להמשיך בדרך קלוקלת זו שגרמה לנזק כבד לחברה ,לכלכלה ולערכי יסוד.

  39. נ&ר

    כל הכבוד לשאיר להם את הזבל שלהם עד שיבינו שזבל זורקים בפח ולא על שוטרים.

  40. גיל לבהררי

    ווואי שאפו ענק לראש עיריית ירושלים תודה רבה לך שהחלטתם ללמד לקח את חיות האדם.מאחל לכם תושבי חיות האדם במאה שערים שבת מסריחה עד כמה שאפשר שתחנקו

  41. ממש

    לא משלמים מיסים ומפנים להם אשפה… קשה לי להאמין. מי לא משלם מיסים פה..?

  42. אזרחית

    עוד אחד מלא שנאה וסטראוטיפים.
    יש לך מושג כמה אחוזים מתושבי מאה שערים לא משלמים ארנונה?
    יש לך מושג אם הם מסובסדים ובאילו תחומים?
    חלק גדול מאלו שלא משלמים מיסים גם מסרבים לקבל ביטוח לאומי או מימון של משרד החינוך למוסדות שלהם.
    לגבי תחבורה למשל, כל מי שנוסע באוטובוסים ציבוריים מסובסד, זה לא שהם יכולים לעלות לאוטובוס ולומר "אני רוצה לשלם מחיר מלא".
    קודם כל תברר עם העיריה ועם משרדי הממשלה אם משלמים שם ומסבסדים שם וכמה. תחזור עם מספרים, אחר כך תפתח את הפה.

  43. אני רק שאלה

    במזרח ירושלים משלמים ארנונה?
    במזרח ירושלים שומרים על החוק באופן כללי?
    השנאה שלך כל כך יוקדת
    שאתה אשכרה לט מצליח לראות צלול את חוסר ההגינות הפנימית שלך
    אדוני הכתב שלא מצליח להסתיר את השמחה לאיד שלו
    עצוב
    מקומם
    נמאס כבר

  44. יון

    ואם זה היו ערבים גם אז היית שמח לאד וטוען שזו שיטת חינוך נאותה לציבור ? מה עם אותם ילדים תינוקות שעלולים לחלות ? זה תקין בעיניך או רק בגלל שזה חסדים זה בסדר כי הם לא בני אדם בניגוד לערבים.
    תעשה בדק בית להבא לפני שאתה מפזר שנאה

  45. סמדר

    כל הכבוד!!! סוף סוף מישהו שמוכן לעמוד מולם. נמאס לחילונים לממן אותם. התנהגות מחליאה כלפי שוטרים. העיקר שלומדים תורה: קוראים נאצים – אבל לומדים תורה, זורקים זבל – אבל לומדים תורה ועוד… ועוד מתנשאים על החילונים ש"אין להם ערכים". בושה!

  46. אסנת

    כל הכבוד עירית ירושלים!!!!
    הגיע הזמן להפסיק את הנתינה החד צדדית הזאת!

  47. סיון

    וואוו איזה כתבה מלאת שנאה,גועל ושקרים!!!
    לא מבינה מי בכלל נתן לכתבה הזאת במה?!?!?
    לפני שאתה מכליל שכווולם שם לא משלמים ארנונה אז כדאי שתבדוק ואז תבין כמה שאתה טועה!
    בהחלט מצטרפת לשאר התגובות שאמרו שאם זה היה אצל שכונה ערבית בירושלים אז וודאי שלא היית כותב כך וזה רק מעיד עלייך כמה אתה מלאה שינאה!
    קיצר לך לטיפול זה יוציא ממך את כל הרעל והשינאה המיותרים שקיימים בך.

  48. תושב מאה שערים

    אנטישימי מכוער!!!!
    אולי בשכונה שלך . שלא יפנו פחים בגלל 3 פרחחים שזורקים אבנים או משתוללים.
    רוב תושבי השכונה משלמים מיסים ולא שותפים לכל הונדליזם שמה. היית פעם המאה שערים בכלל? הם אנשים נורמליים לחלוטין ! כל מה שאומרים בתקשורת זה לא משקף את המצב. תסתובב שמה כמה ימים ואז תמחק את הכתבה
    ונראה אותך גיבור עושה כתבה אוהדת כל השכונה . עם הצדדים היפים שלה.
    חולה אנטישמי. שונא את עצמך!!!

  49. מזועזעתתתתתת

    מזועזעתתתת מהתגבות!!!!! א. אתם באמת מאמנים שאפשר לא לשלם ארנונה?! ב. הקיצוניים מבניהם לא נותנים וגם לא לוקחים ובמקום לאחד את העם ולמצוא פתרונות לכולם אתם רק מלאים בעיוורון ושנאה שהתקשורת ממלאה אתכם מעניין לא רטיתי משהו מתרעם על מקומות אחרים שבהחלטטטטט מוצאים דרכים לא לשלם ולא לתת שום דבר למדינה כמו צבא ולא ראיתי משהו פותח על זה את הפה! על זה ששכיננו מקבלים חשמל מים בלי לשלם לא שמעתי מילה…. די תתעוררו תפסקו לשנוא הגענו כבר לסוף העולם איזה דברים מזעזעים

  50. גבת

    מגנה כל אלימות ! אבל ההנאה שלך משנאת אחים מדאיגה ! כשכתבת בטח עפת על עצמך … כמה אני נאור וחכם ….. אז זהו שממ לא – על ערבים במזרח העיר היית כותב כך ?
    שורפים ניידות משטרה, מעיפים זיקוקים על בתי תושבים ושוטרים ועוד ועוד….
    לא בדקת דברים לעומק וזה ניזון מתקשורת בלבד
    חכם על חלשים !!!! בוא נרבה באהבת חינם ואז תראה איזה יופי …תהיה מעל כל הערים שנקבת בשמם – יהיה טהור ונקי

  51. רז

    אני גרתי בירושלים ועזבתי מהר מאד… העיריה בכלל לא מטפחת את העיר כל העיר זבל לא רק שם…
    בכל עיר אחרת נקי הרבה יותר.
    רק אחרי שעוברים מבינים כמה זבל העיריה לא מפנה… אז במקום לאנשים תושבים תשתפרו. יש לכם הרבה על מה…

  52. שקירה

    אינשלה יפול עליהם איזה אסטוריד כל האנטישמיות בעולם זה בגללם אוכלי חינם

  53. שם בדוי

    עזבו כבר את מאה שערים ואת החרדים עד שאת אותה כתבת בלי מצפון לא תלכי ותכנסי למאה שערים בצניעות ותכבדי אותם (ולמה שתכבדי אותם כי כמו שאת תלכי למסגד או כנסייה והיית מכבדת אז גם כאן עצוב שאת תחכבדי ערבים יותר מיהודים) ואז תעשי שיחה עם כמה משפחות שם אז אין לי בעיה שתתחילי לדבר אבל תעשי לכולנו טובה אל תוציאי דיבה כי ככה חינכו אותך כי מישהו אמר לך ואת סומכת עליו לכי תבדקי בעיניים החילונים לא מושלמים ועוד יותר גרוע יודעת מה החרדים אף פעם לא באו ודיברו רע על חילוניים אתם לא מעניינים אותם והם מתעסקים רק בעצמם ולא כמוכם מחפשים רק על מי להוציא שם רע

  54. אזרח שאיכפת לו

    אכן הגיע הזמן שהחרדים יפנימו שאם ישרםו עגלות אשפה בהפגנות או בכלל ,הרי שלא יבלו חדשות .
    אם יזרקו אבנים על אוטובוסים ,חייבים מיד להפסיק
    את תנועת האוטובוסים בשכונתם . לכל הישתוללות יש מחיר . אם הקורונה עלתה אצלם ,המישטרה
    צריכה להטיל עליהם סגר ,כמו בכל מקום אחר .

  55. אזרח שאיכפת לו

    אכן הגיע הזמן שהחרדים יפנימו שאם ישרםו עגלות אשפה בהפגנות או בכלל ,הרי שלא יקבלו חדשות .
    אם יזרקו אבנים על אוטובוסים ,חייבים מיד להפסיק
    את תנועת האוטובוסים בשכונתם . לכל הישתוללות יש מחיר . אם הקורונה עלתה אצלם ,המישטרה
    צריכה להטיל עליהם סגר ,כמו בכל מקום אחר .

  56. א

    כל הכבוד!!! צריך להשאיר אותם בזבל שלהם גם לא משרתים בצבא גם לא משלמים מיסים
    הקורונה המשתוללת שם מדביקים מלא אנשים לא עושים חשבון לכלום ולאף אחד
    פשוט פרזיטים

  57. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    ממש לא "שאפו".
    במאה שערים גרים משפחות בצפיפות גדולה.
    במאה שערים יש משפחות מחסידויות שונות.
    זה שהיתה הפגנה וחלק מאנשים שגרים במאה שערים החליטו לפזר אשפה – ממש לא אומר שהעירייה צריכה להשאיר ככה את המצב.

    אני מניחה שרב תושבי השכונה לא שפכו אשפה.
    לא יכול להיות להשאיר את האשפה ככה ברחובות. זה לא הגיוני, זה עלול להביא למחלות, לחולדותתומה לא.

    שיאצו את מי שהפך ושידרשו ממנו לשלם עבור הפינוי.
    אבל להשאיר ככה את המצב – זה הזוי.

  58. ענייני

    הכתב לא ענייני בעליל פשוט שיכתוב אני שונאאאא חרדים ממש ולא בא לי לראות אותם אפילו שאין לי באמת מושג מי הם ולא דיברתי עם אף אחד מהם שיחה רצינית בגובה העיניים

  59. מלכה

    גיבורים על חרדים. גזענים. טפלו בפורעים עצמם ולא בתושבים. לכו לטפל במפגינים שבאים מחוץ לעיר מרעישים בשעות לא הגיוניות באופן לא חוקי ומטנפים את העיר. נראה אתכם גיבורים על הזבלים האלה.

  60. כל הפייק ניוז בעיר

    עברתי היום ברחוב מלכי ישראל, נקי מאוד, אולי בגלל הגשם, אולי כי יש פה פייק ניוז

  61. חרדי

    למרות שאני יודע שהכותב שונא חרדים, ורוב המגיבים בעד הטיעון הכתבה יש להם שנאה לחרדים מסיבות שמאלניות.
    בכל זאת אני אומר, שכחרדי אני מסכים עם הדברים, וראויה התנהלות העירייה.
    מאה שערים שכונה ותיקה וגדולה, גאולה כולה מלאה סוגים שונים של חרדים. אבל יש 30 אחוז מהם קיצוניים, שזה מקום מגוריהם. וחייבים להעמיד אותם במקום.
    יחד עם זאת, צריך למצוא לקבוצות השונות שמות אחרים, כי אין קשר סוציולוגי ומהותי בין הקבוצות השונות של הציבור החרדי.
    בנוסף, יש להעניש בחומרה את מי שפוגע ברכוש ציבורי, בפרט המפגינים האנרכיסטים השמאלנים, הם גם לא מעל החוק

  62. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    כל הכבוד לעירייה!!!!!!!! אוכלי לינם המאה שערים האלה שינקו וידאגו לעצמם!!! טפי

  63. Marva

    גם מרבית שכונות הערבים לא משלמים ואכן נהנים משירותי העירייה… לצומת ליבינו..

  64. ע.מ

    אני בחור דתי שאוהב את התורה ומכבד לומדי תורה …אבל עם כל הכבוד …. לונדליזם ואלימות אין מקום ביהדות …זה שהם עם כיפה ופיאות לא מקנה להם אישור להיתפרע (לא כולם, מיעוט פורע חוק) ולגבי תשלומים … זה דרך העולם. משלמים כדי לחיות ברמה מסויימת …עשו נכון עיריית ירושלים. סופסוף. הפיתרון. אחרי הפגנה וונדליזם פשוט לא לפנות להסית את התנועה לצירים עוקפים ולתת להם להבין שזה פוגע בראש ובראשונה בהם

  65. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    כל הכבוד לעירית ירושלים.אמנם האיחור,זה היה צריך להעשות מ ז מ ן.אבל כמו שאומרים…מוטב מאוחר מאשר אף פעם. תבורכו על כך.

  66. דן

    כתבה עלובה.
    צריך להפריד בין משלמים ארנונה לתקיפת עובד תברואה. לא יודע איך קישרת ביניהם. הנחה בארנונה היא לפי מבחן הכנסה. זה מבחן צודק שמאפשר איזון בין אוכלוסיות מבוססות לאוכלוסיות עניות וזה מאוד הולם שיהיה כך. בשכונות החלשות בירושלים ככלל. שירותי תברואה בהתאם. שירות בסיסי כולם מקבלים אבל בשכונות המבוססות יש יותר מודעות ויותר שירות. כולם משלמים ארנונה גם במאה שערים ובכל מקום. השאלה לכמה הנחה הם זכאים. אין קשר בין קבלת שירות מעוגן בחוק להנחה. יש עוד הרבה שכונות של אוכלוסיות חלשות שמשלמים כמו מאה שערים. שגב השכונות החרדיות מקבלות הרבה פחות שירותים שכן אין להם רצון בלא מעט מהשירותים. לדוגמאות אין מתנסים פעילים אצלם ואם יש הם לגרעין החילוני המועט בשכונה.. הכתבה הזו ממש לא מקצועית ומוטית מדעה אישית ולא מגובית בעובדות. ממש עבודה עיתונאית איכותית… אני עובד ברחוב הנביאים ומחנה את רכבי כל יום במאה שערים והולך מעט ברגל. כך שאני כל יום במאה שערים. גם למדתי להכיר כמה חנויות בשכונה שאני קונה בהם דברים. אף פעם לא הרגשתי מאוים או שונה, ההיפך. זו שכונה עם אוכלוסייה בעלת צביון מסוים וזכותם לקיים אותו בתוך גבולות השכונה. הכותב וחלק מהמגיבים מביעים בורות מדהימה (ושלא לומר שנאה)בכל כך הרבה נושאים חברתיים ומנהליים הקשורים באופן ישיר או עקיף לכתבה. הקיטוב והבורות הזו, כאזרח, מדאיגים אותי הרבה יותר מפילוח זכאי ההנחה בארנונה במאה שערים. תודה למי שקרא.

  67. אסי

    באמת יישר כוח לכותב. הבעיה שכולם פוחדים ליישם. כבר אמרו דברים מלוכלכים על פוליטיקה והכל נכון.

  68. משלמת מיסים שלא כמו הפרזיטים האלה

    זה לא העיריה לא מטפחת העיר זה האנשים הפרזיטים שהורסים אותה. תסבירו לי איך אנשים שלא משלמים קיבלו שירות עד היום? ממש לא מובן.מ העיריה חייבת לטפל במפגע הזבל האנושי בדיוק כמו שהיא מטפלת בזבל השכונתי ..ואולי זו תהיה תחילתה של ידידות מופלאה..

  69. חנן

    כל הכבוד לעיריה !
    צריך לאמץ את התגובה הזאת ברמה ארצית לקהילות החרדיות שפוגעים בעובדי ציבור ומשטרה!

  70. כתב

    באופן קבוע בהפגנות של חרדים זורקים על השוטרים ביצים, שתן זבל ואבנים. ראיתי כאן המון השוואות לערבים, אז כן, אתם באותה ליגה שלהם, מרוצים? יושבים כפרזיטים ולא תורמים במאומה למדינה. בחו"ל כל החרדים עובדים ובארץ אתם מסרבים להתגייס ורבים מהגברים לא עובדים, הופכים את הנשים שלהם לשפחות על ידי שטיפת מוח שהן "מלכות". רציתם אוטונומיה? קראתי פה תגובות שיש לכם "בתי חולים" משלכם ושאתם תסתדרו. הלוואי!! הלוואי שהמדינה תנתק אתכם מאיתנו, תישארו עם בתי החולים שלכם )שיהיו ריקים מרופאים) כי הציבור שלכם ברובו בור ועם הארץ! את בתי החולים החילוניים בזמן הקורונה, גדשתם בהמוניכם! קראתי כאן איזה חכם שכתב שבתי הכלא מלאים בחילוניים, כי אתם מגנים על פושעים, אנסים, פדופילים, מכי נשים ומחזירים אותם לחברה כי אתם מפחדים להראות כמה הכל רקוב אצליכם מבפנים. פשעים בחסות הדת. אז תעשו לי טובה בבקשה מכם, תנעלו את עצמכם ואל תצאו.

  71. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אם הדבר היה תלוי בי , גם מים וחשמל לא הייתי מספק לשכונה הארורה הזאת בתקווה שגם דוור לא מגיע .
    בכלל להעביר אותם לאזור בית איכסא .
    ולהפוך את מאה שערים , לשכונת יוקרה תיירותית

  72. חושב שיש כאן הסתה לגזענות

    צריך לפנות למשטרה על הסתה נגד מגזר שלם שאין לכם מושג מיהו ומהו חוץ מימה שאתם שומעים בטלוויזה רק שנאה נגד מגזר שלם שכל החטא שלו שלא תורם למדינה….שבסתר הוא תורם כפול….מיסים הוא משלם כפול מי כולם כל דבר שאתם קונים בסופר אז החרדים קונים כפול ואז כל מוצר זה 17% תתחילו לעשות חשבון מי משלם ומי לא

  73. גוגו

    לא יתכן שאזרח יקבל פטור ממיסי עיריה כאשר הוא בעל יכול השתכרות.אני יכול להבין אדם בעל נכות שמקבל הנחה או פטור ממיסי עיריה אבל בנוגע ללומד תורה זה בינו לבין המדינה מה הוא נותן לה ומה היא נותנת לו אבל כשזה נוגע למיסי עיריה והוא פיזית בעל יכולת השתכרות אין שום סיבה לתת לו הנחה ואו פטור ממיסי עיריה שבפועל נועדו לממן את חיו האישיים כמו פינוי אשפה אספקת מים לשתיה לרחצה ועובדה עם חברת חשמל הם לא משחקים אלא משלמים.ויתרה מזאת ראיתי אזרחים נורמטיביים עניים שלא מדליקים מזגן בבית כי חסים על חשבון החשמל כשלעומתם אזרחים חרדים מדליקים מזגן יום ולילה מה שמוכיח שכשהם רוצים יש להם מאיפה להשיג כסף לעינוגיהם אבל הוויתור של העיריה למעסיהם של החרדים הוא פשע כנגד האנושות ופשע בגין השוויון.

  74. נמוך

    כתבה ירודה ומיותרת. מאיפה אתם מוצאים את הכתבים האלה? אם יש כזה מחסור דברו איתי, אני אוציא את היד מהחלון ואשלוף לכם כמה טובים יותר.

  75. בשם הצדק

    סליחה גם בשכונות הערביות של ירושלים כמעט ולא משלמים מיסים , זורקים אבנים על אמבולנסים , שוטרים , חיילים ועובדי ציבור ולא שמעתי שמפסיקים שרות רפואי או עירני כלשהו ?? איפה הצדק והשוויון ?!

  76. נדב

    הכתבה הזאת היא בעיקר תעודת עניות לכותב שמראה פה בורות מוחלטת במקרה הטוב (או שקרים מכוונים במקרה הפחות).
    לילד בכיתה ד שמגיש עבודה לומד לבדוק עובדותאז הכתב לא מסוגל לעשות גוגל ולבדוק נתונים?! מביך

  77. מיכל. מנחלאות.

    כתבה גזענית.

    למה להעניש את כל התושבים בגלל כמה פרחחים????!!!!!
    ולכל המגיבים האנטישמים. ממליצה לערוך ביקור במאה שערים.
    ולהבין ששכונה מאוכלסת בהרבה אנשים מקסימים שאין להם שום קשר לאלימות.

  78. חחח

    גועל נפש האתר הזה מגמתי מאוד…תמיד שיש איזה רב בכותרות הם מפנקים…כל מי שמגדיל את הקרע בעם כנראה שהוא לא חלק מהעם.
    אגב במאה שערים יודעים להסתדר עם ה.כ.ל!!
    השכונה הוקמה כדי לעשות גטו לדוסים אתם יודעים מה קרה?לפחות 5 שכונות מסביב נקראות בפי הציבור מאה שערים

  79. תרצה קורנפלד ילידת מאה שערים

    שקר וכזב!!!!! להלן העובדות!
    כל!!!!! תושבי מאה שערים משלמים את כל המיסים כולל ארנונה מהסיבה הפשוטה שאין אפשרות להיות אזרח ישראל בלי לשלם מיסים מבלי להיענש כחוק בנוסף רוב תושבי מאה שערים מתנגדים רעיונית למדינת ישראל ולכן מסרבים לקבל מימון ישראלי שזה אומר שהם לא לוקחים קצבאות למוסדות חינוך, הם מסרבים לקבלת כל קצבה שהיא מביטוח לאומי: ילדים, נכות, זקנה וכדומה כמו כן בזמן אישפוז לצורך רפואה או לידה הם משלמים לבית החולים סכום של עשרות אלפי שקלים על מנת שלא ליטול חלק מכספי המדינה שממנת את אישפוזם של כלל אזרחי ישראל וחלקם עובדים בחינוך, שיפוצים, שחיטה ועוד מגוון סוגי עבודות יש לציין שאין משפחה במאה שערים שאין בה לפחות בו משפחה אחד ולרוב הרבה יותר שמתנדבים בארגונים אר יים כגון מדא זקא וכו אז אלה הן העובדות נכון להערב בניגוד לדיעות השקריות של כותב/ת השורות
    תצאו לבדוק אחרי בביטוח לאומי נראה אותכם מוכיחים לי שאני טועה
    גבר יהיה מי שיוכיח את את מה שכתבתי עם מסמכים ועדויות בכתבה טלויזיונית
    דיייייייי הסוף לשקרים על חרדים בכלל ועל מאה שערים בפרט

  80. ב.מ

    פנוי זבל זה תנאי מחיה בסיסים ומניעת מחלות! אני לא מסיכמה עם האלימות שהולכת שם אך אין הצדקה למנוע תנאי מחיה בסיסיים ומניעת מחלות מתושבי ירושליים!

    אחראי המס ינקטו צעידים למי שלא משלם מיסים ואין זה תפקידי להכנס לנישה זו..
    בושה של כתבה!! מי מעיז לא לפנות אשפה בגלל קומץ מפגינים?!
    שעובדי התברואה יעשו את תפקידם ואם צריך שילווה אותם רכב משטרה.. זה לא שדרוג השכונה ויפוייה.. נסחפתם לגמרי!!

  81. מ.ב

    פנוי זבל זה תנאי מחיה בסיסים ומניעת מחלות! אני לא מסיכמה עם האלימות שהולכת שם אך אין הצדקה למנוע תנאי מחיה בסיסיים ומניעת מחלות מתושבי ירושליים!

    אחראי המס ינקטו צעידים למי שלא משלם מיסים ואין זה תפקידי להכנס לנישה זו..
    בושה של כתבה!! מי מעיז לא לפנות אשפה בגלל קומץ מפגינים?!
    שעובדי התברואה יעשו את תפקידם ואם צריך שילווה אותם רכב משטרה.. זה לא שדרוג השכונה ויפוייה.. נסחפתם לגמרי!!

  82. אנונימי אוהב ישראל

    צריך לסגור את האתר כל העיר.
    ולכנוס את הכתב הזה בהרבה כסף .
    ממש נשמע כמו גרמניה.
    ממש בושה.

  83. בר מרמת השרון

    תראו את הכתבה שעשו עליהם על ההתמודדות עם הקורונה.
    תבינו עם מי יש לכם עסק..
    כתבה ילדותית חסרת כל בסיס!
    הם חיילים טובים לעם שלנו-הם אימפריית חסד, עוזרים לכולם! לא משנה מאיזה עיר ומגזר
    תתבייש לך שאתה מנסה לככב בכותרות תמורת השמצה
    כנסו לכיכר השבת, אני חילוניה ומעריצה אותם

  84. נט

    שניכם צודקים.
    גם מוסי רז לא אומר שלא צריך להעניש את מי שתקפו עובדי עירייה אבל הוא חושב על דרך פחות קולקטיבית לעשות את זה. הוא לא טועה אבל אולי הפעם כבר לא היתה ברירה

  85. דוד עמר

    גם כל פעם שורפים פחים לא צריך בכלל להחליף להם לחדש אין למה לא מגיע להם רק ככה ילמדו

  86. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    הרעיון הגיוני אולי אבל הכתבה הזאת פשוט נוטפת שינאה לדת בצורה מגעילה

  87. חרד מחראדים

    כשהביב מממן – הם משריצים והכוח האלקטורלי שלהם הופך מהותי ונצלני יותר ויותר.
    שלילת זכות בחירה מלא נושאים בנטל – תמנע פה אסון.

  88. חילוני מעמק יזראעל

    אפליה על רקע דתי אזורי לא נשמע הולם, זו לא הדרך להשיג שוויון.

  89. עיריית ירושלים

    חח כישלון אחד גדול שהשוק חסמו את הרכבת בזבל שלהם הגיעו לפנות כמו בונבונים .חשמל לעזה יש דלק לבקבוק תבערה יש אבל ששוריפים פח ..לא מפנים זבל חח מה לא פתרון צריך לפתור מהשורש מדינת חלםם9םם

  90. אזרח רודף צדק

    פופוליסט יפה נפש, אם זה היה קורה בשכונה ערבית היית מקים קול צעקה על ענישה קולקטיבית לא צודקת והבאת מגיפות וכו'

  91. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אני מאחלת לכולכם רפואה שלימה תראו באיזה שנאה אתם כותבים נגד האחים שלכם אני רוצה להאמין שאותה שנאה שמופעלת נגד האחים שלכם הייתם מפעילים נגד אויבי העם שלנו -הערבים
    הכי קל לחרטט את הציבור שאין לו ידע מה זה הציבור החרדי ולהאכיל שנאה שקורעת את ה1עם היהודי!!!!!!
    בחיים לא הייתי רוצה להיות במקום אותם שדרנים עיתונאים וכל מי שמתעסק בחרא הזה!!
    אז נכון שהם קיצוניים יותר ויש להם דרך ממשש שונה משלנו אבל מיפה ולשמוח לאידםם! זה ממש מראה על המידות המושחתותתת של כל מי שכתב את התגובות המגיעולותתת האלה בושהההה!!

  92. טליה

    אני חושבת ששנאה זה לא הפתרון בשום מקום ובשום מקרה. כתבות מהסוג הזה יכולות רק להזיק לציבור, לא משנה לאיזה מגזר הוא שייך. אני לא משייכת את עצמי לחרדים ואין לי הזדהות עימם אבל כאן בכתבה חסרים מספרים שמדברים בפני עצמם – מה האחוז של משלמים, מה הגודל של סובסידיות שהם מקבלים. בקיצור, כל זה חסר ואסור אף פעם להביא בתור עובדה ניסוח "כולם יודעים". אני לא יודעת, וכן רוצה לדעת אבל בצורה יסודית, מועמקת ומספרית. אחרת כל זה זאת עלילה. אנשים, בבקשה, אל תהיו מושפעים קל מכל מני פרובוקציות. חשוב מאוד שכל בנאדם ירגיש בטוח וחופשי כאן במדינה ללא קשר למגזרו.

  93. דני

    כל הכבוד לעיריה שלא נכנעה לסחטנות. אנשים אלימים שלא נענים לחוקי מדינה זה דינם. גם כך לא משלמים מיסים

  94. שני

    כבוד לעיריה. לא להכנע לרוע של סחטנים. לא משלמים לא עובדים אוכלי חינם. שינקו בעצמם. אבל רגע הם רגילים לטינופת. אז לא משנה. שיחנקו

  95. ריבקי

    יקח להם כמה חודשים לשים לב כי הם אנשים מטונפים גם ככה. סליחה,אנשים זו מחמאה.

  96. אפי

    הלוואי שגם ברמת בית שמש ב יפסיקו לתת שרותי פינוי אשפה לאחר תקיפת השוטרים שבוע שעבר די מספיק לתת שרותים למי שסולד מהנהלה ציונית ואם הם רוצים לתבוע בתוך הקורונה יש לסגור להם את התחבורה הציבורית לחלוטין

  97. מישאל

    הלוואי שגם ברמת בית שמש ב יפסיקו לתת שרותי פינוי אשפה לאחר תקיפת השוטרים שבוע שעבר די מספיק לתת שרותים למי שסולד מהנהלה ציונית ואם הם רוצים לתבוע בתוך הקורונה יש לסגור להם את התחבורה הציבורית לחלוטין

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר