המרפאה הניידת לטיפול באנשים בזנות (צילום: רני חלאבי, מנהלת פעילות השטח של המרפאה הניידת תל אביב)
המרפאה הניידת לטיפול באנשים בזנות (צילום: רני חלאבי, מנהלת פעילות השטח של המרפאה הניידת תל אביב)

יוזמה מבורכת: המרפאה הניידת לטיפול באנשים בזנות מגיעה לירושלים

ביום חמישי האחרון החלה לפעול גם בירושלים המרפאה הניידת שמנגישה טיפולים ובדיקות לאנשים בזנות. כל שירותי הניידת ניתם חינם ובאופן אנונימי

פורסם בתאריך: 13.10.21 19:39

אתם לבטח לא תופתעו לשמוע שגם הקורונה לא עצרה את תעשיית המין – לא בירושלים, לא בישראל ולא בעולם כולו. עולם הזנות המשיך לפעול כל העת. אולם המודעות והניסיון להיאבק בתופעה הזו כן עלתה בשנים האחרונות, וכחלק מהפעילות למען מי שנקלע/ה לעולם הזנות פועלות מרפאות ניידות לטיפול באנשים בזנות. הניידת הזו הגיעה גם לירושלים והיא צפויה לפעול בעיר בימי חמישי בשעות הערב.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר" [email protected]


המרפאה הניידת, יש לציין, פועלת תחת מרפאת לוינסקי של לשכת הבריאות תל אביב, אבל היא לא פועלת רק בעיר הגדולה אלא מסיירת בזירות זנות במרכז הארץ ומאפשרת למי שנקלע/ה לעולם הזנות, מכל המגדרים והמגזרים, להיבדק למחלות מין ול-HIV (איידס), לקבל טיפול תרופתי לזיהומים בחינם ובאופן אנונימי.

בנוסף, כך נמסר ממשרד הבריאות, מעניק הצוות במרפאה הניידת סיוע רפואי ראשוני, מידע וייעוץ בנושאי בריאות ורווחה, מחלק קונדומים ומפנה את המעוניינות והמעוניינים לגורמי ייעוץ, טיפול ושיקום נוספים. צוות מיומן של עובדות סוציאליות ומנטוריות מעניק טיפול פסיכו-סוציאלי אשר נוגע הן במיצוי זכויות רפואיות וסוציאליות והן בריפוי טראומות הזנות.

במשרד הבריאות מציינים כי "לאחר הבשלת התהליכים המקצועיים והאדמיניסטרטיביים להקמת השלוחה בירושלים על ידי הגורם המפעיל בבירה – אגף הרווחה בעיריית ירושלים, גיוס כוח אדם ובניית מערך טיפולי תוך יצירת חיבורים עם השותפים הרלוונטיים בעיר – יצאה הניידת לסיור שטח ראשון. בסיור השתתפו, עובדות סוציאליות, נשות סיעוד ומנטוריות ממרפאת לוינסקי ומאגף הרווחה העירוני בבירה".

כאמור, המרפאה הניידת תפעל בירושלים בימי חמישי, אך ניתן ליצור קשר עם צוות הניידת בטל' 02-6578686.

שעות הפעילות של המענה הטלפוני:
ימי א'-ד': 15:00-8:00
ימי ה': 14:00-8:00, 22:00-17:00.

"היכולת לקבל כל אדם כאדם בשילוב תפיסה מקצועית מגובשת הרואה את כל צרכיו וקושרת בין גורמים חברתיים ובריאות, הן מאבני היסוד של המרפאות הניידות לטיפול באנשים בזנות של משרד הבריאות", מסכמים במשרד הבריאות. "אנחנו תקווה כי במהלך השנה הקרובה ימשיכו הצוותים לפעול לטובת אנשים בזנות כל המגדרים ויסייעו להם/ן בהיבטים של בריאות ורווחה. יצוין כי הניידת מסיירת בזירות זנות בימי חמישי בלילה. יודגש כי כל שירותי הניידת ניתנים בחינם ובאופן אנונימי לכל פונה, ללא הבדל מין, מגדר, גיל, נטייה מינית, סטאטוס או עיסוק".


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר