(צילום: ששון טירם)
(צילום: ששון טירם)

מחזקים את העסקים: "קרן לי" העניקה עשרות אלפי שקלים למיזמים חברתיים בירושלים

בטקס שנערך ב"מפעל" - "קרן לי" העניקה אתמול, ראשון, למעלה מ- 250 אלף שקלים לארבעה מיזמים חדשים בירושלים. ראש העיר: "פרס "קרן לי" משקף את המגמה והפעילות העירונית, שנעשית במטרה לעודד את היזמות המקומית"

פורסם בתאריך: 29.11.21 18:19

ראש העיר משה ליאון ונשיא הקרן לירושלים שי דורון העניקו אתמול, ראשון, כ-270 אלף שקלים למיזמים חדשים בנושא התרבות והאומנויות, בטקס שנערך ב"מפעל" – פרויקט אמנות שבו הפך מבנה נטוש בלב ירושלים להיכל תרבות זמני ולבית פתוח ליצירה. לאחר הענקת הפרסים, התקיים טקס הדלקת נר ראשון של חנוכה במעמד ראש העיר, נשיא הקרן לירושלים והזוכים.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר" [email protected]


ל"כל העיר" נמסר כי "הקבוצה הישראלית של הקרן לירושלים, "קרן לי", החליטה לאחרונה להעניק כ-270 אלף שקלים לארבעה מיזמים חדשים בעיר, במטרה לעודד את המשך מגוריהם של צעירים בעיר ולחזק את מעמדה של ירושלים כבירת התרבות והאומנות של ישראל".

עוד נמסר כי "ועדת ההיגוי, שכללה את נשיא הקרן שי דורון, ואת אנשי העסקים והתעשייה רן טוטנאור, אריק גרבלסקי, עמיר בירם ויובל קורן, בחרה בארבעה פרויקטים אשר הציעו פעילויות שיתקיימו בעיר על בסיס מודל כלכלי בר-קיימא הכולל הכנסות עצמאיות".

יצוין כי הפרויקטים שקיבלו מענקי הזנק הם "המפעל", האכסניה הירושלמית, "סיפור ישראלי" והברים החברתיים שהוקמו בשכונות ארמון הנציב, קרית היובל ופסגת זאב ("בארמון", "המפלצת" ו-"זאביק"). הכסף ישמש, בין היתר, להקמת אולפן הקלטות עבור הקלטת הפודקאסט המצליח 'סיפור ישראלי', הקמת גלריה ראשונה מסוגה למכירת אמנות מקומית בירושלים שתקום ב"המפעל", מיזם רזידנסי אמנים באכסניה הירושלמית בבניין שערי צדק הישן במרכז העיר לבוגרי בתי הספר לאמנויות וקיום אירועים לצעירים תחת מיזם 'המפלצת הצעירה' של פאב המפלצת בקריית היובל.

ראש העיר משה ליאון בירך את המיזמים שזכו הערב בהוקרה ובפרס כספי וציין כי "עיריית ירושלים מעודדת פיתוח עסקים והאגף לקידום עסקים בעירייה פיתח מודלים ותוכניות תומכות לעסקים בעיר. פרס "קרן לי" משקף את המגמה והפעילות העירונית, שנעשית במטרה לעודד את היזמות המקומית, לסייע לבעלי העסקים ולחזק את הכלכלה, את התרבות ואת האומנות בבירה. נמשיך יחד להאיר את העיר. חג חנוכה שמח!"

"קרן לי היא בדיוק מה שחלמנו עליו: מצד אחד מתן תמיכה לפרויקטים של צעירים שתשאיר אוכלוסייה צעירה בירושלים, ומצד שני מעורבות של פילנתרופיה של ישראלים שמבינים את החשיבות של ירושלים כעיר שמושכת צעירים, תוססת ומעוררת השראה", אומר נשיא הקרן לירושלים שי דורון.


העסקה שחלמתם עליה מחכה כאן. היכנסו לזירת הנדל"ן של ירושלים


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר