ההורים המאושרים וד"ר נילי ינאי (צילום: דוברות הדסה)
ההורים המאושרים וד"ר נילי ינאי (צילום: דוברות הדסה)

התרגשות שיא בהדסה: השלישייה שנולדה להורים לארבע בנות

שלישיית בנות נולדה בהדסה עין כרם לאפרת וניר קופרשטוך, הורים לארבע בנות הממתינות בהתרגשות לאחיות החדשות. "אני מתרגשת עם ההורים המיוחדים שהפכו בבת אחת מהורים לארבע - להורים לשבע. מספר מזל בהחלט", אמרה ד״ר נילי ינאי, רופאה בכירה במערך היולדות בהדסה

פורסם בתאריך: 17.1.22 12:33

הלידה המרגשת בהדסה: אפרת וניר קופרשטוך, תושבי כפר פינס, הם הורים לארבע בנות, שלא ישכחו את הרגע שבו גילו שאפרת נושאת ברחמה שלישיית בנות נוספת. "רגע הגילוי היה יום שלעולם לא נשכח", מספרת בחיוך אפרת. "יש לנו בבית ארבע בנות מהממות והחלטנו שהגיע הרגע להרחיב את המשפחה. כמובן שמשהו קטן בנו רצה בן, אבל לא התעסקנו בזה כל כך".

אפרת, קלינאית תקשורת במקצועה, וניר, רואה חשבון, בחרו לערוך את בדיקות ההריון בהדסה עין כרם למרות הנסיעה הארוכה מביתם שבצפון. "כשנכנסתי להריון הלכנו יחד לרופא וכבר בבדיקה הראשונה ראו תאומים, ושבוע אחרי זה ראו פתאום שלושה דפקים. זה היה מטורף, לא התכוננו לזה אבל הבנו שזו מתנה ענקית שקיבלנו", מספרת אפרת ומוסיפה כי "את כל מעקב ההריון עשינו אצל ד"ר נילי ינאי, רופאה מהדסה עין כרם. אנחנו מכירים את הרופאה המצוינת הזו מהריונות קודמים שלי וידענו שאנחנו נוסעים עד לירושלים כדי שהיא תלווה אותנו. כשהגענו לשלב של גילוי מין העוברים, זו הייתה ההפתעה השניה – שלוש בנות! היינו מופתעים מצד אחד ומצד שני זה רק הוכיח לנו כמה כלום לא תלוי בנו וכל ילד הוא ברכה".

"לשמחתנו ההריון עבר באופן תקין, בלי הפתעות נוספות, כשד״ר ינאי מלווה אותנו. ילדתי בניתוח קיסרי את הבנות שלנו בשבוע 37, בחדרי הלידה בהדסה עין כרם. מהרגע שהגענו לבית החולים ליווה אותנו צוות טרום לידה שהיה מקסים ומרגיע״, מספרת אפרת בהתרגשות. ״חוויית הלידה הייתה מדהימה בפני עצמה. אנחנו מודים לד"ר נילי ינאי המדהימה וכל הצוות בחדר הלידה ובמחלקת יולדות א' שעטפו אותנו בכל רגע רגע. נכנסו מאושרים ויצאנו מאושרים ושמחים עוד יותר. לפחות פי שלוש".

 

 

ד״ר נילי ינאי, רופאה בכירה במערך היולדות בהדסה עין כרם, אשר ליוותה את בני הזוג: ״הריון עם שלישייה הוא תמיד הריון בסיכון ולכן אנו בהדסה עוקבים אחר העוברים ואחר האם במשך כל חודשי ההריון. יש לנו שני אספקטים חשובים עליהם נקפיד במהלך המעקב. האחד, מניעת לידה מוקדמת ולכן נוודא בכל בדיקה שצוואר הרחם לא מתקצר

והשני, לוודא התפתחות תקינה של העוברים ברחם.

הסקירות והבדיקות תתבצענה תמיד על ידי מומחים בהדסה המנוסים בליווי הריון מרובה עוברים, בשל האתגר הניצב בפנינו. אני מתרגשת עם ההורים המיוחדים שהפכו בבת אחת מהורים לארבע – להורים לשבע. מספר מזל בהחלט!".


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. תהילה

    אין ולא היה כמו ד"ר נילי ינאי המדהימה! גניקולוגיה ורופאת אולטרסאונד אחת הנדירות שקיימות בהווה ובהיסטוריה ! מאבחנת מדויקת ,נעימה ומקצועית! אחת בדור ממש כך!!
    המון מזל טוב לזוג המאושר! הרבה נחת מהשבט המתוק!:)

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר