מעצר בירושלים (צילום: דוברות המשטרה)
מעצר בירושלים (צילום: דוברות המשטרה)

הפרו את הסדר ויידו אבנים על שוטרים: גל מעצרים נוסף במזרח ירושלים

משטרת ישראל עצרה הלילה, שבין מוצ"ש לראשון, 12 חשודים, בהם 6 קטינים, שהיו מעורבים בהפרות סדר אלימות שהתרחשו בימים האחרונים במזרח ירושלים

פורסם בתאריך: 30.1.22 09:35

יידו אבנים וחפצים על ניידות משטרה: שוטרי מחוז ירושלים ולוחמי משמר הגבול עצרו הלילה, שבין מוצ"ש לראשון, 12 חשודים שהיו מעורבים בהפרות סדר אלימות שהתרחשו בימים האחרונים במזרח ירושלים. מעצרים אלו מצטרפים למעצרים רבים של חשודים שנעצרו בימים האחרונים על ידי כוחות משטרה במזרח ירושלים.


פעילות המשטרה (צילום: דוברות המשטרה)

פעילות המשטרה (צילום: דוברות המשטרה)


במשטרת ירושלים מדווחים כי "במהלך פעילות של שוטרי מחוז ירושלים ולוחמי משמר הגבול, נעצרו הלילה במזרח ירושלים 12 חשודים, בהם 6 קטינים וחשודים נוספים בשנות ה-20 לחייהם תושבי עיסאוויה וא-טור. החשודים נעצרו בחשד למעורבותם בהפרות סדר שכללו יידוי אבנים וחפצים לעבר ניידות משטרה בשבוע שעבר. במהלך המעצרים, נעצר חשוד נוסף תושב עיסאוויה, זאת לאחר שתקף את השוטרים במקום".


גל מעצרים (צילום: דוברות המשטרה)

גל מעצרים (צילום: דוברות המשטרה)


"מעצרים אלו מצטרפים למעצרים רבים של חשודים שנעצרו בימים האחרונים על ידי כוחות משטרה במזרח ירושלים. הפעילות בוצעה על רקע הפרות סדר שהתרחשו בימים האחרונים בשכונות א-טור ועיסאוויה בחסות מזג האוויר הסוער ושכללו, בין היתר, יידוי אבנים וחפצים לעבר כוחות המשטרה ואזרחים", עוד מדווחים במשטרה. "לאחר מעצרם של החשודים הלילה, הם הועברו לחקירה במשטרה. בתוך כך, בסופ"ש האחרון הוארך בבית המשפט מעצרם של 13 מהחשודים שנעצרו בימים האחרונים".


כוחות המשטרה במזרח ירושלים (צילום: דוברות המשטרה)

כוחות המשטרה במזרח ירושלים (צילום: דוברות המשטרה)


במשטרה שבים ומדגישים כי "משטרת ישראל תמשיך לפעול בנחישות נגד מחוללי האלימות, המתפרעים ומפרי הסדר שינסו לפגוע באזרחים או בשוטרים".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר