הדמיית פרויקט 'יובל הצעירה' (צילום הדמיה: DIVISION 3)
הדמיית פרויקט 'יובל הצעירה' (צילום הדמיה: DIVISION 3)

דו"ח משרד האוצר: ירושלים מובילה במכירת דירות ברבעון השלישי לשנת 2021

מהדו"ח עוד עולה כי ירושלים גם מדורגת במקום השני אחרי ת"א במספר רכישת הדירות להשקעה עם זינוק של כ 65% בהשוואה לתקופה המקבילה בשנה שעברה. "ירושלים נמצאת בימים אלו בתנופת פיתוח חסרת תקדים בתחום הבינוי וההתחדשות העירונית"

פורסם בתאריך: 31.1.22 08:20

ירושלים מובילה במספר הדירות שנמכרו בה ברבעון השלישי לשנת 2021 – כך עולה מדו"ח הכלכלנית הראשית של משרד האוצר. על פי הדו"ח, ברבעון השלישי של 2021 נרכשו בישראל  כ-31 אלף דירות בשוק החופשי, גידול של 22 אחוזים בהשוואה לרבעון המקביל לו בשנת 2020 . מסך כל הדירות, באזור ירושלים נמכרו 3676 דירות. בפילוח לדירות חדשות, ירושלים נמצאת במקום השני ברשימת הערים המובילות במכירת דירות חדשות  עם 1256 דירות שנמכרו בה ברבעון השלישי עם עליה של כ-9 אחוזים בהשוואה לרבעון השני לשנת 2021.

עוד עולה מהדו"ח שירושלים ממשיכה להיות יעד אטרקטיבי בעבור משקיעי נדל"ן, שכן היא ממוקמת במקום השני ברשימת הערים שמושכות משקיעים עם 816 דירות שנרכשו על ידי משקיעים, עליה של 65 אחוזים ביחס לתקופה המקבילה.

בנוסף, נתוני משרד האוצר מעידים על כך שירושלים מובילה גם ברכישות דירות יד 2 עם 2420 דירות, ממוקמת במקום השני אחרי אזור המרכז עם עליה של 16 אחוזים לעומת הרבעון המקביל בשנה שעברה.

"העיר ירושלים נמצאת בימים אלו בתנופת פיתוח חסרת תקדים בתחום הבינוי וההתחדשות העירונית, באיזורים רבים ברחבי העיר", מסבירה מירי כהן, מנהלת חטיבת הנדל"ן בקבוצת האחים נוימן הפעילה בירושלים". שכונות חדשות נבנות בה כך למשל שכונת מורדות ארנונה שצפויה לכלול למעלה מ- 1830 יח"ד. ו 5,200 מ"ר לתעסוקה , כמו כן ישנם פרויקטים רבים של התחדשות שכונות ותיקות כארמון הנציב, אנו עדים לבניה חדשה ומשמעותית בשכונה לצד הבניה הותיקה. בנוסף בכניסה המערבית לעיר מפתחים גם רובע עסקים חדש הכולל למעלה מ-1.5 מיליון מ"ר למגוון מטרות ביניהן תעסוקה מסחר, מגורים, תרבות ופנאי. תשתית התחבורה בירושלים היא מהמתקדמות בישראל, בימים אלה אף עובדים על הארכת מסלול הרכבת ל-20 ק"מ בצפון העיר לטובת תושבי שכונות רבות בעיר. כל אלה ועוד לא נעלמים מעיני רוכשי הדירות והמשקיעים  שזיהו את הפוטנציאל העצום של העיר ומבינים את כדאיות רכישת הדירות בעיר".


העסקה שחלמתם עליה מחכה כאן. היכנסו לזירת הנדל"ן של ירושלים


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר