מעצר החשודים בעיר העתיקה (צילום: דוברות המשטרה)
מעצר החשודים בעיר העתיקה (צילום: דוברות המשטרה)

חסרי בושה: תיעדו את עצמם מתעללים באדם עם מוגבלות בעיר העתיקה – ונעצרו

בעקבות סרטון שהופץ בשידור חי ברשת ה"טיקטוק", המשטרה הביאה לאיתור ומעצרם של שלושה חשודים, בהם שני קטינים, לאחר שהשפילו וגידפו אדם עם מוגבלות בעיר העתיקה

פורסם בתאריך: 21.2.22 13:22

תגובה מהירה של שוטרי משטרת ישראל בירושלים בעקבות סרטון שהופץ בשידור חי ברשת ה"טיקטוק", הביאה לאיתור ומעצר חשודים, לאחר שהשפילו וגידפו אדם עם מוגבלות בעיר העתיקה. רק בסוף השבוע האחרון נעצרו חשודים נוספים בהתעללות בחסר ישע ברכבת, כשגם אז הם תיעדו את המעשה. במשטרה מבהירים: נמשיך להיאבק בנחישות ולטפל בכל פגיעה בחסרי ישע, במרחבי הרשת החברתית ובכל מקום אחר.

ממשטרת ירושלים נמסר כי "אמש, בשעות הערב, התקבל במוקד 100 של מחוז ירושלים דיווח על תיעוד שמופץ בשידור חי ברשת החברתית 'טיקטוק' ובו נראה אדם עם מוגבלות, כשהוא מושפל על ידי אחרים בעיר העתיקה, תוך שהם מגדפים אותו ומתעדים זאת".

עוד נמסר כי "מיד עם קבלת הדיווח במשטרה, החלו שוטרי מרחב דוד בסריקות מהירות בהכוונת מרכז השליטה של מחוז ירושלים, במהלכן איתרו את המעורבים במעשה. החשודים, תושבי העיר העתיקה כבני 13,16,30, הועברו לחקירה במרחב דוד במחוז ירושלים. לאחר שנתפסו, טענו בפני השוטרים שהמעשה בוצע 'בצחוק'".

"משטרת מחוז ירושלים פועלת כל העת במרחבי הרשת לאיתור וטיפול בחשודים המבצעים מעשי אלימות, התעללות והשפלה, בפרט נגד חסרי ישע", מציינים במשטרה ומוסיפים כי "רק בסוף השבוע האחרון במקרה אחר, שוטרי תחנת שפט במחוז ירושלים, עצרו לחקירה שני חשודים בתקיפת אדם עם צרכים מיוחדים במהלך נסיעה ברכבת הקלה באזור שועפט בירושלים. עפ"י החשד והתלונה שהוגשה במשטרה, אחד המעורבים שפך מים מבקבוק והשפריץ עליו מים מפיו, כל זאת בזמן שחשוד נוסף מתעד את האירוע במכשיר הנייד.

"לאחר ביצוע פעולות חקירה מהירות לאיתור המעורבים, חוקרי המשטרה עצרו את שני החשודים, תושבי ירושלים כבני 15, והם הועברו לחקירה במשטרה, ובהמשך נשלחו למעצר בית".

בהתאם למדיניות מפקד מחוז ירושלים ניצב דורון תורג'מן, כלל יחידות המחוז מוכוונות לטיפול נחוש ובלתי מתפשר הכולל ניטור, חקירה, טיפול ואיתור חשודים המבצעים עבירות אלו ומתעדים את המעשים הפסולים, תוך הפצתם ברשתות החברתיות "כחטא על פשע".

 


הבית החדש שלכם מחכה בלוח הנדל"ן של ירושלים


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר