הפריטים הארכיאולוגיים שאותרו (צילום: דוברות המשטרה)
הפריטים הארכיאולוגיים שאותרו (צילום: דוברות המשטרה)

בניגוד לחוק: פריטים ארכיאולוגיים יקרי ערך אותרו בדירה ברמות

בפעילות משותפת של המשטרה ורשות העתיקות בירושלים, אותרו השבוע בביתו של חשוד, תושב רמות כבן 52, פריטים ארכיאולוגיים עתיקים ויקרי ערך. החשוד הועבר בסיום החיפוש בביתו לחקירת רשות העתיקות

פורסם בתאריך: 23.2.22 17:55

פריטים ארכיאולוגיים עתיקים בדירה בניגוד לחוק: בפעילות משותפת של משטרת ישראל ורשות העתיקות בירושלים, אותרו השבוע בביתו של חשוד, תושב שכונת רמות כבן 52, פריטים ארכיאולוגיים יקרי ערך.

במשטרת ירושלים מדווחים כי "השבוע, שוטרי תחנת לב הבירה ממחוז ירושלים פעלו עם פקחי רשות העתיקות לביצוע חיפוש על פי צו בית משפט. בביתו של תושב שכונת רמות אותרו פריטים ארכיאולוגיים רבים".

"השוטרים פעלו יחד עם פקחי רשות העתיקות כנגד פגיעה בערכי עתיקות בידי מי שאינם מוסמכים או מורשים לכך. במסגרת זאת ותחת צו בית משפט שניתן בהתאם, ערכו פקחי הרשות יחד עם השוטרים חיפוש בביתו של חשוד במעשים אלו ואותרו פריטים רבים בחזקתו. החשוד, כבן 52, הועבר בסיום החיפוש בביתו לחקירת רשות העתיקות", עוד מדווחים במשטרה.

"מדובר בפעילות נוספת כחלק משיתוף פעולה פורה בין משטרת מחוז ירושלים על יחידותיה, לבין גורמי האכיפה ברשות העתיקות ואחרים", מציינים במשטרה. "רק במהלך החודשים האחרונים, נתפסו במספר מקרים שונים עשרות פריטים ארכיאולוגיים עתיקים ויקרי ערך, לרבות פריטים מימי מרד בר כוכבא ופריטים נוספים בני אלפי שנים".


הבית החדש שלכם מחכה בלוח הנדל"ן של ירושלים


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר