אילנית מלכיאור (צילום: הרל"י)
אילנית מלכיאור (צילום: הרל"י)

מהרשות לפיתוח ירושלים לתעשיית ההייטק: אילנית מלכיאור מצטרפת ל-IMPROVATE

מלכיאור שכיהנה כ-12 שנים כממונה על תחום התיירות בהרל"י, תהיה אמונה על הקשרים עם הנציגויות איתן עובדת החברה ברחבי העולם - בתוכן מדינות, מנהיגים, ארגונים וחברות. זאת לצד, חדירה לשווקים חדשים וקידום חברות ישראליות לעסקאות ולמכרזים בחו"ל

פורסם בתאריך: 24.2.22 18:28

IMPROVATE, החברה הישראלית אשר הוקמה ומנוהלת בידי אירינה נבזלין ורונית חסין הוכמן, ומלווה ומחברת בין חברות טכנולוגיה ישראליות למדינות ברחבי העולם, מצרפת לשורותיה את אילנית מלכיאור אשר תכהן כסמנכ"לית קשרי חוץ ופיתוח עסקי בחברה.

מלכיאור אשר שימשה במשך כ- 12 שנים כממונה על התיירות ברשות לפיתוח ירושלים, תהיה אמונה בתפקידה החדש על הקשרים עם הנציגויות איתן עובדת החברה ברחבי העולם – בתוכן מדינות, מנהיגים, ארגונים וחברות. זאת לצד, חדירה לשווקים חדשים וקידום חברות ישראליות לעסקאות ולמכרזים בחו"ל.

מלכיאור, מזוהה לאורך השנים עם העיר ירושלים ופיתוחה כעיר תיירות מובילה בקנה מידה עולמי. היא בעלת ניסיון עשיר בעבודה מול משרדי ממשלה בארץ ובעולם ואף הייתה שותפה בהבאת כנסים בינלאומיים דוגמת כנס ה-OECD וה-WTO, וכן בהבאת אירועי ענק בינלאומיים לישראל דוגמת ה-גי'רו דאיטליה, מיס יוניברס ועוד.

מלכיאור התמחתה אצל פרופסור מייקל פורטר מאוני' הרווארד, המתמחה בפיתוח יתרונות יחסיים לערים ומדינות, ופרופסור ריצ'ארד פלורידה מאוני' טורונטו, המתמחה במודלים כלכלים בדגש על המעמד היצירתי, וכיום, אף היא מרצה, בארץ ובעולם, בנושאי ניהול משברים ביעדי תיירות ברחבי העולם ואף כותבת תוכניות אסטרטגיות בנושא. למלכיאור תואר ראשון ושני ביחסים בין לאומיים מהאוניברסיטה העברית ובעברה שימשה חברה בוועדת ההיגוי בתוכנית חוסן לישראל.

מלכיאור מסרה לאחר המינוי: "אני מתרגשת להצטרף לחברת IMPROVATE בהובלתן של אירינה נבזלין ורונית חסין הוכמן. מדובר בנשים מובילות המשלבות חזון עם תנופה ומוניטין של עשייה וניהול בסטנדרטים הגבוהים ביותר. מדובר בקבוצה מרשימה ששמה לה ליעד לייצר הזדמנויות עסקיות בין חברות טכנולוגיה ישראליות למדינות השוק האירופאי, בחריין, מרוקו ומדינות נוספות ואני גאה להיות שותפה בתהליך הגשמת יעד זה. העבודה למען העיר ירושלים הייתה זכות גדולה שלוותה בהצלחות וחוויות מרובות, מכאן שהאתגר הבא, חייב היה להיות ברמה המקצועית הגבוהה ביותר, עם קבוצת אנשים שאני מאמינה ביכולותיה להוביל ולקדם מיזמים עסקיים בקנה מידה בינלאומי ולשים את הטכנולוגיה הישראלית על מפת העולם".

 

 

מנכ"לית IMPROVATE רונית חסין הוכמן: "כחברה אשר מלווה את תעשיית הטכנולוגיה הישראלית, הידועה ברחבי העולם כמובילה  וחדשנית, אנו רואות בערך המובילות והמצוינות כערך עליון של IMPROVATE. צירופה של אילנית מלכיאור כסמנכ"לית קשרי חוץ ופיתוח עסקי הוא צעד נוסף בקידום ערך זה. מלכיאור עשתה עבודה יוצאת דופן בקידום התיירות בירושלים והפכה את העיר בתקופת כהונתה ליעד תיירותי מוביל. אנו סמוכות ובטוחות כי מלכיאור צפויה לתרום רבות ל-IMPROVATE ואנו מצפות בקוצר רוח לתחילת העבודה המשותפת".


הבית החדש שלכם מחכה בלוח הנדל"ן של ירושלים


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר