זירת הרצח בארנונה (צילום: דוברות המשטרה)
זירת הרצח בארנונה (צילום: דוברות המשטרה)

חשד לרצח בארנונה: צעיר בן 20 מת בקטטה; גבר כבן 40 נפצע בינוני

בסביבות השעה 1:30 הוזעק צוות מד"א לבניין מגורים ברחוב חנוך אלבק, שם נקבע מותו של הצעיר. הגבר המבוגר פונה עם פציעות חודרות לשערי צדק. 4 חשודים נעצרו לחקירה

פורסם בתאריך: 21.3.22 07:20

חשד לרצח בארנונה: צעיר כבן 20 מת כתוצאה מאירוע אלימות בדירה ברחוב חנוך אלבק. גבר כבן 40 פונה מהזירה במצב בינוני עם פציעות חודרות.

ממד"א ירושלים נמסר: "בשעה 1:28 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים, על 2 פצועים באירוע אלימות ברחוב חנוך אלבק בירושלים. חובשים ופראמדיקים של מד"א ביצעו פעולות החייאה שבסופן קבעו את מותו של צעיר בשנות העשרים ומעניקים טיפול רפואי ומפנים לבית החולים הדסה עין כרם, גבר בשנות הארבעים במצב בינוני עם פציעות חודרות".


פאראמדיק מד"א אילן גור אריה סיפר: "אני מתגורר בשכנות והוזנקתי לארוע אלימות, כשהגעתי ראיתי צעיר בשנות העשרים מחוסר הכרה, עם פציעות חודרות, הוא היה ללא נשימה וללא דופק, הענקנו לו טיפול רפואי וביצענו פעולות החייאה שבסופן נאלצנו לקבוע את מותו, גבר נוסף בשנות הארבעים שהיה במקום היה בהכרה מלאה וסבל מפציעות חודרות, הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו בינוני".

ממשטרת ירושלים נמסר: "הלילה בסביבות השעה 1:30 התקבל במשטרה דיווח על אודות אירוע אלימות בדירה ברחוב חנוך אלבק בירושלים. כתוצאה מאירוע האלימות נמצאו במקום שני פצועים עם פגיעות חודרות ובהמשך נקבע במקום מותו של אחד הפצועים. פצוע נוסף פונה באורח בינוני ( עפ"י גורמי רפואה) לטיפול רפואי בבית חולים עין כרם בירושלים. כוחות משטרה שהוזעקו למקום החלו באיסוף ממצאים מהזירה. במקביל, חוקרי משטרה נשלחו לבית החולים ונפתחה במשטרה חקירה בחשד לרצח".

במשטרה מציינים כי "ארבעה חשודים במעורבות במעשה נעצרו. חקירה המשטרה נמשכת".

 

 


העסקה שחלמתם עליה מחכה כאן. היכנסו לזירת הנדל"ן של ירושלים


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר