מעצר החשוד הבוקר (צילום: דוברות המשטרה)
מעצר החשוד הבוקר (צילום: דוברות המשטרה)

בדרך למוסד החינוכי ברמות: נעצר חשוד בביצוע מעשים בגנים בקטינה

חוקרי תחנת לב הבירה מנסים לאתר קורבנות נוספים של החשוד, תושב שועפאט בן 32. לדברי המשטרה הוא נוהג לחבוש כובע מצחיה שחור ונוהג ברכב בצבע כחול

פורסם בתאריך: 23.3.22 17:27

כובע מצחיה בצבע שחור ורכב בצבע כחול – אלו הם הסימנים המזהים של חשוד בביצוע מעשים מגונים בקטינה שנעצר הבוקר (רביעי) על ידי חוקרי תחנת לב הבירה של משטרת ירושלים. במשטרה מנסים לאתר כעת קורבנות נוספים של החשוד, וקוראים לציבור לדווח על כך.

ממשטרת ירושלים נמסר כי "הבוקר התקבל דיווח במשטרה על זיהוי חשוד שביצע על פי החשד מעשה מגונה בקטינה. שוטרים שהגיעו למקום עצרו את החשוד והוא הועבר לחקירה".


מהחקירה הראשונית עולה כי לפני כשלושה שבועות, צעדה הקטינה לכיוון המוסד החינוכי בו היא לומדת בשכונת רמות בירושלים. "בשלב מסוים", כך נמסר מהמשטרה, "פנה לעברה החשוד וגרם לה באמתלה להתקרב לרכב בו ישב, אחז בה וביצע בה על פי החשד מעשים מגונים, תוך שהיא החלה צועקת ובוכה. רק אז שיחרר את אחיזתו בה והיא פתחה במנוסה מהמקום אל בית הספר ובהמשך היום סיפרה על כך להוריה".

במשטרה מוסיפים כי "הבוקר, אביה של הקטינה הבחין באדם וברכב העונים לתיאור שמסרה לו ביתו והוא הזעיק את המשטרה. השוטרים שהגיעו למקום עצרו את החשוד (תושב מ.פ שועפאט) לחקירה".

כאמור, חוקרי המשטרה מנסים כעת לאתר האם ישנן קורבנות נוספים ופונים לציבור בקריאה לדווח על כך למשטרה: "מדובר בחשוד שנוהג לחבוש כובע מצחיה בצבע שחור ורכבו בצבע כחול".

 


העסקה שחלמתם עליה מחכה כאן. היכנסו לזירת הנדל"ן של ירושלים


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. גל

    אין ספק שבמזבלת ישראל יוציאו הודעה שהחשוד המוסלמי עישן נרגילה וכעס על האבא ההומו שלו ויצא לעשות מעשה מגונה ואפשר להבין אותו אלו הם המילים של שר המזבלה אדון גולן…

  2. לגל

    חחח לגמרי ישראלי שעושה את זה הסיפור הרבה יותר גדול ועושים רעש, אבל לבני דודינו מותר הכל…

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר