(צילום: דוברות המשטרה)
(צילום: דוברות המשטרה)

מקרה חמור: כתב אישום יוגש נגד צעיר מירושלים בגין סחיטת כסף ואיום בהפצת סרטון אינטימי

משטרת ישראל השלימה חקירת סחיטה ואיומים ברשת, ולאחר מעצר החשוד, תושב פסגת זאב כבן 25, על ידי משטרת מחוז ירושלים, היום, שני, צפוי נגדו כתב אישום בבית המשפט

פורסם בתאריך: 28.3.22 15:20

נעצר על ידי המדטרה לאחר שסחט כסף ואיים בהפצת סרטון אינטימי: חקירה שהתנהלה ביחידה המרכזית של מחוז ירושלים, הושלמה והבשילה בימים האחרונים להצהרת תובע. היום, שני, צפוי להיות מוגש כתב האישום נגד תושב שכונת פסגת זאב כבן 25, בגין עבירות סחיטה באיומים, קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות והשמדת ראיות.


מממשטרת ירושלים נמסר כי "בתאריך 17.3 הוגשה תלונה בתחנת המשטרה לב הבירה על ידי תושב העיר, שמסר כי מספר ימים לפני כן, קיים שיחות בצ׳אט טלגרם בעלות אופי מיני עם אישה לכאורה. מיד לאחריה קיבל שיחה בה קיבל איום שבמידה ולא יעביר כסף – יופץ סרטון אינטימי שלו. לאחר דין ודברים בין הקורבן לחשוד, כבר באותו הערב העביר לו סכום כספי על סך 3,800 שקלים שהושאר בהתאם להנחיות שניתנו לו על ידי החשוד. למחרת בבוקר, קיבל הקורבן הודעה נוספת בה דרישה לתשלום נוסף, ובשלב זה הגיע לתחנת המשטרה והגיש תלונה אודות המקרה".

עוד נמסר כי "חקירת המקרה הועברה לחוקרי ההונאה והסייבר בימ"ר ירושלים, במהלכה נעצרו מספר חשודים במעורבות במעשים. בין העצורים, נעצר בתאריך 20.3 חשוד, תושב ירושלים כבן 25, שהועבר לחקירה במשטרה ממנה עלה כי הוא זה שעמד מאחורי שיחת הצ׳אט והסחיטה של הקורבן".

מעצרו של החשוד הוארך בבית המשפט במהלך ימי החקירה תוך שנאספו עדויות וראיות כנגדו. עם סיום החקירה במשטרה, ביום שישי האחרון הוגשה הצהרת התובע על ידי פרקליטות מחוז ירושלים, שכאמור, צפויה להגיש היום כתב אישום נגדו בבית המשפט.

במשטרה שבים ומדגישים כי "משטרת ישראל תמשיך לפעול נגד עבירות סחיטה ואיומים גם במרחבי הרשתות החברתיות ולפעול למיצוי הדין עם העבריינים".

"לצד חקירה וטיפול משטרתי, אנו קוראים לציבור להישמר משליחת חומרים אינטימיים ופרטים רגישים לזרים, בפרט בצ׳אטים ברשתות החברתיות השונות, ולנקוט בכל אמצעי הזהירות הנדרשים בכדי למנוע מקרים מעין אלו", מוסיפים במשטרה.


העסקה שחלמתם עליה מחכה כאן. היכנסו לזירת הנדל"ן של ירושלים


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר