(צילום: ארנון בוסאני)
(צילום: ארנון בוסאני)

לטובת בעלי מוגבלויות: אושר תקציב של כ-97 מיליון שקלים להנגשת מבנים ומקומות ציבוריים ברחבי העיר

התוכנית שאושרה על ידי וועדת הכספים העירונית תיפרש על פני 4 שנים, כאשר בשנת 2022, תתוקצב התוכנית ב-23.5 מיליון שקלים

פורסם בתאריך: 30.3.22 08:06

בוועדת הכספים העירונית שהתקיימה השבוע אושרה תכנית העבודה הרב שנתית להנגשת מבנים ומקומות ציבוריים ברחבי העיר, בהיקף כולל של כ –97 מיליון שקלים, ובמסגרתה יונגשו פיזית מבנים ומרחבים ציבוריים (גני משחקים ומתחמי ספורט עירוניים). התוכנית תיפרש על פני 4 שנים, כאשר בשנת 2022, תתוקצב התוכנית ב-23.5 מיליון שקלים.


עיריית ירושלים מקדמת באמצעות חברת "מוריה" את ההנגשה הפיזית של המרחב הציבורי והמבנים אשר באחריותה. לצורך כך, נבחרו 5 קבלנים לביצוע עבודות ההנגשה במקביל. עד היום בוצעה הנגשה ב-54 מבנים וב-46 גנים ציבוריים ובהם: מינהל קהילתי בית קנדה, לשכת הרווחה בבית חנינא, לשכת הרווחה בפסגת זאב, גן משחקים רחמילביץ בפסגת זאב, מקווה ברחוב זלמן צורף, בית ספר תל"י ועוד עשרות מבנים ומקומות ציבוריים.

במקביל, העירייה עוסקת בהנגשת השירות הניתן במתקניה השונים כגון: הנגשת מסמכים באתר האינטרנט, מידע, טפסים והכשרת היחידות העירוניות, תוך מתן דגש על שירות נגיש ואדיב.

כמו כן, עיריית ירושלים החלה לבצע הדרכות עובדים באמצעות עמותת "נגישות ישראל". העמותה חולקת את ניסיונה, מומחיותה והידע הרב שצברה וצוות מומחים מטעמה כולל אנשים עם מוגבלות, המשמשים כמדריכים ומספרים על חייהם האישיים, ההתמודדות עם קשיים, מגבלותיהם, הצלחותיהם ואופן השתלבותם בחיי היום-יום. הדרכה זו מעלה את מודעות עובדי העירייה לזכויותיהם של אנשים בעלי מוגבלות.

"עיריית ירושלים משקיעה משאבים רבים לשיפור הנגישות לאנשים עם מוגבלות ורואה לנגד עיניה את רצף החיים של האדם עם מוגבלות החי בעיר והמבקר בה", אומרים גורמים בעירייה.

ראש העיר משה ליאון: "אנו רואים זכות גדולה במעורבותה ובפעולותיה של העירייה לקידום רווחתם ואיכות חייהם של אנשים עם מוגבלות בירושלים. אוכלוסייה זו יקרה ללבנו בכל דרך ואנו פועלים למענה מתוך תחושת שליחות וזכות גדולה. הנגשת השירותים והמבנים והקלה בכל תחומי החיים הינה משימה הניצבת בעדיפות גבוהה בסדר יומה של עיריית ירושלים".


העסקה שחלמתם עליה מחכה כאן. היכנסו לזירת הנדל"ן של ירושלים


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר