ההתפרעויות בשער שכם (צילום: דוברות המשטרה)
ההתפרעויות בשער שכם (צילום: דוברות המשטרה)

אמש – התפרעויות וידויי בקבוקבים לעבר שוטרים בשער שכם

בסיומו של היום הראשון של הרמדאן, התאספו עשרות צעירים בשער שכם ובמקום החלו התפרעויות. מספר חשודים נעצרו. המשטרה: "לא נאפשר לאותם שוליים מסיתים ואלימים להפר את הסדר"

פורסם בתאריך: 3.4.22 08:17

אם היום הראשון של הרמדאן, שצוין אתמול (שבת, 3.4) מעיד על מה שצפוי בחודש הקרוב – הרי שלמשטרת ירושלים צפויה עבודה רבה לשמירת הסדר. אמש, שעות ספורות לאחר סיום היום הראשון של הצום, החלה התפרעות בשער שכם, במהלכה עשרות צעירים יידו בקבוקים, אבנים וחפצים לעבר השוטרים שמוצבים במקום. בנוסף, בסמיכות למקום ההתפרעות ברחבת שער שכם, הובער פח.


כוחות המשטרה שהיו במקום פעלו באופן מיידי להרגעת הסדר ועצרו לחקירה ארבעה חשודים בגיין יידוי חפצים והפרת הסדר הציבורי. במהלך היום, כך נמסר מהמשטרה, צפויים מעצרים נוספים של חשודים אשר תועדו מיידים חפצים.

ממשטרת ירושלים נמסר: "מי שיבחר להפר את הסדר, להתפרע ולנהוג באלימות מכל סוג שהיא – פוגע קודם כל בציבור גדול של מתפללים, סוחרים ומבקרים – שרובו המכריע חפץ לחגוג את הרמדאן בשלום ובבטחה תוך שמירה על חופש הפולחן. לא נאפשר לאותם שוליים מסיתים ואלימים להפר את הסדר. אנו קוראים לציבור לציין את חודש הרמדאן כחוק, להישמע להוראות השוטרים ולהימנע מאלימות והפרות סדר מכל סוג שהן".

בתוך כך, בשעות הערב אתמול (שבת) נעצר על ידי משטרת ירושלים חשוד שהעלה לרשת הטיק טוק סרטון בשידור חי שבו איים לפגוע בכוחות הביטחון.

***

עוד קודם לכן, בסוף השבוע שעבר, הושלמה ההיערכות המיוחדת של עיריית ירושלים ומשטרת ירושלים לציון חודש הרמדאן בשורה רחבה של תחומים, בהם תחבורה, תשתיות, שיפור פני העיר, תרבות ורווחה.

בעיריית ירושלים מציינים כי "אגף התברואה ערך מבצע נרחב להגברת הניקיון ואיסוף הפסולת ברחבי מזרח העיר. לטובת כך גם פינתה העירייה פסולת עפר ומצבורי אשפה כחלק מניקיון הצירים המרכזיים".

 

 

"בנוסף להיערכות בתחומי התברואה והתשתיות", ממשיכים ואומרים בעירייה, "יתקיימו אירועי תרבות וחברה במינהלים הקהילתיים ב-12 שכונות, במסגרתם ייפתחו מגרשים בית ספריים עם תאורה בשעות הלילה לטובת הקהילה, וייערכו טורנירים של ספורט בהשתתפות מאות בני נוער מכל השכונות. אגף הרווחה חילק השנה אלפי תווי קנייה למשפחות נזקקות על מנת לסייע בידיהן ברכישת מזון ומצרכים במהלך החודש".


העסקה שחלמתם עליה מחכה כאן. היכנסו לזירת הנדל"ן של ירושלים


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר