קלמן סמואלס עם בנו יוסי סמואלס (צילום:Jared Bernstein)
קלמן סמואלס עם בנו יוסי סמואלס (צילום:Jared Bernstein)

מייסד שלוה על בחירתו להשיא משואה ביום העצמאות: "מתרגש ומוקיר תודה"

הרב קלמן סמואלס, מייסד שלוה, מוסיף עוד: "כבוד עצום עבורי לייצג אלפי משפחות של ילדים עם מוגבלויות, ואת הילדים והאנשים עם המוגבלויות עצמם, בעינינו הם בראש ובראשונה אנשים עם יכולות"

פורסם בתאריך: 11.4.22 13:06

"אין מילים בפי לתאר כמה אני מתרגש וכמה אני מוקיר תודה. מי חלם לפני 32 שנה, כשאשתי מלכי ואני הקמנו את שלוה, בעקבות הנסיון האישי שלנו עם בננו יוסי – עיוור וחרש ועם מוגבלות פיזית, שאדליק משואה ביום העצמאות של מדינת ישראל?", כך אומר היום, שני, הרב קלמן סמואלס, מייסד עמותת 'שלוה', על בחירתו להשיא משואה בטקס יום העצמאות ה-74 של מדינת ישראל.

סמואלס מוסיף ואומר: "זהו כבוד עצום עבורי לייצג אלפי משפחות של ילדים עם מוגבלויות, ואת הילדים והאנשים עם המוגבלויות עצמם, שבעינינו הם בראש ובראשונה אנשים עם יכולות. קטונתי להשיא את המשואה כתודה לאלפי המתנדבים, העובדים, הצוות והשותפים של שלוה שבמשך שנים עבודת הקודש עם הילדים מתקיימת בזכותם. אני מתרגש עבור כל הילדים במדינת ישראל עם המוגבלויות ומשפחותיהם שזוכים לקבל חיבוק מהחברה הישראלית ולעבור עוד צעד קדימה בשילובם הראוי בחברה".

סמואלס, שהקים כאמור את 'שלוה' לפני כ-32 שנים ביחד עם רעייתו מלכי, הפך את העמותה לאחת המוכרות והמובילות בירושלים ובכלל. העמותה מלווה ילדים אשר מתמודדים עם מוגבלויות ומעניקה להם ולמשפחותיהם מעטפת תומכת וחיבוק חם ואוהב. העמותה מפעילה אינספור פעילות ויש לה שיתופי פעולה עם מגוון גופים בישראל ובכלל.

במשרד התרבות הסבירו את הבחירה בסמואלס ואמרו: "מפעלם של קלמן ורעייתו מלכי הפך אבן שואבת לאנשים מרחבי הארץ והעולם, והוא מיצב את ישראל ואת ירושלים כמרכז הדוגל בהכלה ובדאגה לכבוד האדם. מאות המתנדבים הצעירים בעמותה מייצגים דור צעיר וערכי המסור לחסד ולנתינה. במאור פניהם ובמסירות אין-סופית, מעניקים קלמן ומלכי תקווה גדולה למשפחות רבות בישראל, ומקדמים חברה המקבלת כל אדם באשר הוא".


מחפשים בית בעיר? היכנסו ללוח הדירות הגדול של ירושלים


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר