קרדיט תמונות אליהו פרץ
קרדיט תמונות אליהו פרץ

מס"י ורונלד"ו של ירושלים: מרכז הספורט החדש בקטמון הישנה

מועדון הספורט החדש משמש כבית לכל קבוצות הספורט של החטיבה לקידום נוער בעיר ומשרת את כל בני הנוער מכל המגזרים, דתיים, חילונים, עולים וותיקים. ואיך קשורים מסי ורולנדו? 'מרכז ספורט ייחודי' - מס"י, ורונלד"ו - 'רוצים, נלחמים, דואגים'

פורסם בתאריך: 6.6.22 09:35

עיריית ירושלים, השיקה את מרכז הספורט הייחודי לבני נוער ברחוב ריש לקיש בשכונת קטמון הישנה (בסמוך לבית אלישבע). מועדון הספורט החדש משמש כבית לכל קבוצות הספורט של החטיבה לקידום נוער בעיריית ירושלים ומשרת את כל בני הנוער מכל המגזרים, דתיים, חילונים, עולים וותיקים.

ל"כל העיר" נמסר כי "המועדון מרכז תחתיו את ענפי הספורט בענפים הקלאסיים, בהם כדורסל, כדורגל וטניס והשאיפה שבהמשך ייכנסו גם ענפי ספורט אחרים כגון, יוגה, טניס שולחן ועוד בהובלת אליהו פרץ ומאיר רוסו מהחטיבה לקידום נוער וצעירים בעיריית ירושלים".

יצוין כי שמו של מועדון הספורט החדש הוא "מסי – רונלדו" (ר"ת מסי- מרכז ספורט ייחודי, רונלדו- רוצים, נלחמים, דואגים). "בני הנוער שואפים ללכת בדרכם של הכדורגלנים המפורסמים מסי ורונלדו ומהיום זה לא רק שמם של שחקני הכדורגל המפורסמים, אלא גם שמו הייחודי של מועדון הספורט", אומרים בעירייה.

עוד נמסר כי "המועדון מופעל על-ידי שחקן ביתר ירושלים לשעבר, איתן מזרחי. במסגרת תפקידו, מזרחי אחראי על תוכן ותפעול המועדון. בנוסף, משמש גם כבסיס קבוע לאימון פרויקט הכדורגל של החטיבה ובכך מתאפשר להם להפעיל קבוצות נוער וצעירים".

"במועדון מתקיימים מפגשים, סדנאות בנושאי ספורט הוגן ומניעת אלימות במגרשים, וחוגים לנוער וצעירים בדגש על אורח חיים בריא", מוסרים בעירייה. "בנוסף, יועברו הרצאות על ידי המרצים ד"ר לילי הלפרין ויוסי עדני הקשורים לפעילות החטיבה".

המועדון הוקם במקלט גדול ובנוי משלושה חללים רחבים", עוד מוסרים בעירייה. "האולם המרכזי מרוהט ומחובר לאינטרנט וכבלים. בחללים הנוספים ישנו אולם משחקים רחב ואולם לפעילות צוות, בצמוד אליו קיים מגרש ספורט מגודר עם שערי קט-רגל פתוח וניתן לקיים בו פעילויות חיצוניות".

אלי פרץ, רכז תוכנית ומניעת אלימות במגרשים בחטיבה: "בראש סדר העדיפויות שלנו זה לפעול למניעת אלימות וגזענות במגרשים. אנו מאמינים כי התוכנית שלנו תפחית את תופעת האלימות והגזענות. אנו נקנה לבני הנוער ערכים של סובלנות, כבוד והכרת האחר. בנוסף, בני הנוער יקבלו כלים כדי להתמודד עם תסכול, כעס והפסד. אני מאמין כי בין בני הנוער נגלה כישרונות פוטנציאליים ומי יתן ונראה אותם משתלבים בליגות המקצועניות".

ראש העיר משה ליאון: "הנוער הוא העתיד שלנו. אנו נקדיש את מירב המאמצים בכדי לסייע ולהעניק להם את כל הכלים האפשריים העומדים לרשותנו. נמשיך להצעיד את בני הנוער בדרך הנכונה על מנת שיוכלו להתפתח ולהיות אנשי מקצוע ערכיים והוגנים, כל אחד בתחום שיבחר לו".

 

 


מחפשים דירת גן בירושלים? היכנסו ללוח הנדל"ן של "כל העיר"


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר