זירת האירוע בבית שמש (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
זירת האירוע בבית שמש (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

מזעזע: חשד לרצח בבית שמש – אב דקר את בתו בת ה-20 והתאבד

בסביבות השעה 11:00 התקבל דיווח על שתי גופות, אב ובתו, שנמצאו ללא רוח חיים בדירה בבית שמש. מחקירה ראשונית עולה החשד כי מדובר על רצח והתאבדות

פורסם בתאריך: 23.7.22 12:08

***עדכון 13:20***
החשד לרצח והתאבדות בבית שמש – פרטים נוספים:

היום בסביבות השעה 11:00 התקבל במשטרה דיווח על חשד לרצח בדירה בעיר בית שמש, לאחר שנמצאו גופותיהן של אב וביתו בדיקה בעיר. עם קבלת הדיווח אודות המקרה, הגיעו למקום כוחות משטרה גדולים מתחנת בית שמש ושוטרי הזיהוי הפלילי של מחוז ירושלים והחלו בפעולות חקירה.

מבדיקה ראשונית של פרטי האירוע עולה כי מדובר בגבר בשנות ה-40 שהגיע לדירת גרושתו, שבה היא מתגוררת עם ילדיהם בזמן שבתם בשנות ה-20 שהתה שם לבדה. האירוע דווח על ידי אחיה (קטין בן 17), לאחר שלדבריו הוא נכנס לבית והבחין בגופותיהם. בזירה נתפסו סכינים שעל פי החשד שימשו לביצוע הרצח במקום.

מפקד מחוז ירושלים, ניצב דורון תורג׳מן קיים במקום הערכת מצב עם המפקדים בזירת האירוע והנחה על המשך פעולות החקירה. המשטרה פתחה בחקירה של נסיבות האירוע.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


בסביבות השעה 11:00 בבוקר התקבל דיווח במשטרת בית שמש על שתי גופות, גבר בשנות ה-40 לחייו ואישה בשנות ה-20, אב ובתו, שנמצאו ללא רוח חיים בדירה בבית שמש.

כוחות משטרה הוזעקו לזירה והחלו באיסוף ממצאים וראיות. החשד הראשוני הוא כי מדובר על זירת רצח והתאבדות.

ממד"א נמסר: "בשעה 11:06 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים על 2 פצועים מחוסרי הכרה בבית בבית שמש. חובשים ופראמדיקים של מד"א מדווחים על גבר בשנות ה-40 ואישה בשנות ה-20 עם פציעות חודרות ללא סימני חיים וקובעים את מותם".

פראמדיק רכוב על אופנוע מד"א אושרי אדרי: "כשנכנסו לדירה ראינו את הגבר והאישה מחוסרי הכרה עם פציעות חודרות ומדממות בגופם. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הם היו ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותם".

 

 


מחפשים דירה באזור גילה? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר